امیر قلعه نویی یکی از هفت نامزد داخلی هدایت تیم ملی، از سرمربیگری تیم ملی در جام ملت های 2023 آسیا انصراف داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس از حیث نتیجه‌گیری روزهای خوبی را سپری می‌کند و تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی با وجود همه شکلات باروحیه است‌.
یحیی گل‌محمدی با پیروزی در این شهرآورد رکوردی استثنایی را از خود به جای خواهد گذاشت.
فرهاد حمیداوی، مالک سابق باشگاه شهرخودرو، پس از قهرمانی پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی به تمجید از این سرمربی پرداخت.
در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80جامی چهارجانبه هر سال با حضور ایران برگزار می شد، جامی که در سال 2001 برای ایران خوش یمن نبود.
یحیی گل‌محمدی تمامی نفراتش را در فاصله آخرین تمرین پیش از دربی در اختیار دارد تا دست او کاملا برای این بازی باز باشد.
رضا درویش می‌گوید بازیکنان پرسپولیس از او خواستند که به جای طلبشان، مسئله مجوز حرفه‌ای را حل کند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضعف این تیم در امر گلزنی را یکی از عوامل اصلی اختلاف با صدر جدول دانست و گفت: اگر تمرکز پرسپولیس در خط حمله بیشتر بود جای سپاهان در رتبه نخست بود.
سپاهان با کسب 22 امتیاز در نیم فصل دوم، عملکردی استثنایی را از خود به جای گذاشته است.
یحیی گل‌محمدی از یک امتیاز ویژه سرمربیگری در پرسپولیس هرگز استفاده کاملی نبرده است.
مطرح‌شدن چنین واژگانی از سوی این دو چهره فوتبالی جای تعجب دارد. فارغ از مسائلی که مربوط به حوزه فنی می‌شود، هر دو مربی در زمره انسان‌های بااخلاقی نشان داده‌اند که الگویی برای بقیه بوده‌اند. البته جبهه‌گیری مشترک آن‌ها در قبال اتفاقات اخیر در ایران هم مردمی‌بودن هر دو را ثابت کرده است، ولی چه شده که این دو نفر که تا چند هفته قبل می‌گفتند در این شرایط فوتبال اهمیتی ندارد یکباره برای یک بازی مخاطبان را غافلگیر کرده و از واژگانی استفاده می‌کنند که چندان جایگاه، شأن و منزلتی ندارد؟
پرسپولیس قرار است به جای یورگن لوکادیا یک مهاجم خارجی جذب کند.
علیرضا بیرانوند در دقیقه 120 جای احمد گوهری را در درون دروازه گرفت و با سیو دو پنالتی، صعود تیمش را رقم زد.
علیرضا بیرانوند در دقیقه 120 جای احمد گوهری را در درون دروازه گرفت.
مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان جوان پرسپولیس در امر گلزنی عملکرد فوق العاده ای داشتند، گفت: غیبت لوکادیا حس نمی‌شود چون جوانان جای او را پر کردند.
صداوسیما باید جای تخریب اسطوره‌های کشور، مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد.
این کار همیشگی یحیی است. او می‌گوید: «روزی ۲ تا ۳ مرتبه فلکه‌های تهرانپارس را زیرپا می‌گذارم و گونی‌ام را پر و تا خیابان اتحاد می‌آیم و آن را خالی می‌کنم.» یحیی، از کودکان کوره‌پزخانه‌های ورامین است و صبح‌ها به جای رفتن به مدرسه همراه پدر و برادرش از کف خیابان‌های شرقی پایتخت سردر می‌آورد و غروب آفتاب با تنی خسته راه خانه را پیش می‌گیرد. امروز با این تن نحیف ۶۰کیلو زباله برای فروش آورده است و در آخر حساب و کتاب‌ها هم حدود۲۵۰هزارتومان عایدش می‌شود.
مهمترین ابهام ترکیب پرسپولیس، جای خالی دو مهاجمی است که امروز در فهرست سرخپوشان حضور نخواهند داشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
یحیی گل محمدی که علاقه زیادی به شیوه بازی او به عنوان مهاجم دارد با توجه به جای خالی لیست این تیم برای جذب بازیکن آزاد خواستار عقد قرارداد دوباره باشگاه با آل کثیر شد.
مهدی ترابی حتی اگر بازیکن مفیدی هم نباشد و سایه‌ای از گذشته درخشان خودش باشد باز در ترکیب اصلی تیم یحیی گل‌محمدی یک جای ثابت دارد.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای جدال با سپاهان را اعلام کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با استراتژی معین به پیروزی در لیگ برتر فوتبال رسید اما بازیکنی که نقش زیادی در گل های سرخپوشان دارد پشت در تیم ملی ماند!
در حالی که لیست پرسپولیس تنها یک جای خالی دارد، یحیی گل‌محمدی به سراغ مهاجم خارجی رفته تا به این ترتیب مشخص شود هیچ تمایلی به ادامه حضور عیسی آل‌کثیر‌ ندارد.
در شرایطی که پیش از این نیز بحث انتقال مهاجم اسبق استقلال به پرسپولیس شکل گرفته بود، اکنون یحیی با شرایط خاصی به این انتقال رضایت داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ