مدیر تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به اردوی این تیم گفت: با تمام وجود تلاش می شود تا با تمرکز روی عملکرد تیم به حام جهانی برسیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از عدم توافق نیلوفر اردلان و باشگاه پیکان، به احتمال بسیار زیاد، فاطمه شریف جایگزین او روی نیمکت تیم فوتسال زنان پیکان خواهد شد.
تیم پنج‌نفره دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شریف با کسب پنج مدال طلا و نقره موفق به کسب رتبه برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور شدند.
فریدون صدیقی با حضور در برنامه یک عمر گفت: آدم هایی که در من مانده اند اندکند یکی از آن آدم های اندک شهید شاهچراغی است. به نظرم او شریف ترین مدیر کیهان بود. آقای صدیقی که سابقه کار در کیهان را از دهه پنجاه تا دهه هفتاد در کارنامه اش دارد با اشاره به دوران فعالیتش در زمان حسین شریعتمداری گفت: در دوران آقای شریعتمداری من چهار بار استعفا دادم. فریدون صدیقی در باره مهدی نصیری نیز نظراتی شنیدنی دارد. منبع: خبرآنلاین
ما فتنه‌گر و افسادطلب و غربگداییم، احمد مسعود که پدرش پیمان برادری با حاج قاسم سلیمانی داشت، چه؟ نیرو‌های مقاومت که از شریف‌ترین بچه‌های افغانستانند و ما آن‌ها را بی‌پشت‌وپناه در مقابل مشتی وحشی رها کرده‌ایم و هر روز خون‌شان به زمین ریخته می‌شود، چه؟ دلتان خوش است که آمریکایی‌ها افغانستان را ترک کرده‌اند، اما نمایندگان اسلام آمریکایی هر روز دارند با همان سلاح‌ها و تجهیزات خون شریف‌ترین مردم ایران و افغانستان را بر زمین می‌ریزند. راستی اصلا شما فکر هم می‌کنید؟
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شرافت هر شغلی به موضوع آن وابسته است و از آنجا که موضوع شغل نظامی، دفاع از ناموس، شرف ملی و نظام اسلامی است این شغل از شریف‌ترین شغل‌ها است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شرافت هر شغلی به موضوع آن وابسته است و از آنجا که موضوع شغل نظامی، دفاع از ناموس، شرف ملی و نظام اسلامی است این شغل از شریف‌ترین شغل‌ها است.
نخست‌وزیر پاکستان بازداشت عوامل موثر در درگیری‌های اخیر در این کشور را خواستار شد.
دانشجویان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار از در «مسابقات بین‌المللی موردکاوی اخلاق کسب و کار» IBECC شرکت کردند و موفق به کسب مقام سوم در یکی از دسته ها شدند.
رادان، فرمانده فراجا در خصوص ارسال پیامک اشتباه در طرح بدحجابی گفت: اگر پیامکی اشتباه ارسال شد احترام به نظر مخاطب می‌گذاریم و براین باوریم که مردم ما شریف‌ترین هستند.
رادان، فرمانده فراجا در خصوص ارسال پیامک اشتباه در طرح بدحجابی گفت: اگر پیامکی اشتباه ارسال شد احترام به نظر مخاطب می‌گذاریم و براین باوریم که مردم ما شریف‌ترین هستند.
مدیرعامل شرکت خودروسازی هایمای چین اعلام کرد: ایران مهم ترین بازار راهبردی بین المللی این شرکت محسوب می شود و از سال ۲۰۱۳ تاکنون پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ایران خودرو روابط بسیار نزدیک و ارزشمندی را دنبال کرده ایم.
سردار شریف گفت: ما مصمم به دفاع از منافع ملی خود و امنیت مردم هستیم ‌و تمام ابزارهای لازم برای انجام این کار را داریم و قبل از هر چیز ما اراده کافی برای دفاع از کشور خود را داریم. ما هیچ هراسی از دشمن نداریم.
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با شبکه یمنی المسیره گفت که عاملان حمله ناموفق به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان پاسخ مناسب را دریافت خواهند کرد و پشیمان خواهند شد.
عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در اریحا بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: جنایت های این رژیم هرگز نمی تواند در اراده ملت فلسطین و مقاومت ذره ای خدشه ایجاد کند.
شریف با اشاره نقش قرارگاه سازندگی سپاه در آبادانی کشور بیان کرد: این قرارگاه یک نوع جدید از سدسازی، اتوبان‌سازی، ایجاد پل و ساخت پالایشگاه‌های نفتی را ایجاد کرده که در جهان خاص و زبانزد و بی‌نظیر است ولی به دلیل ضعف در حوزه رسانه قادر نیستیم با غول رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که بخاطر کسب این نتایج، فشار روانی زیادی روی بازیکنان این تیم است.
مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه صنعتی شریف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رویکرد دانشگاه در برخورد با دانشجویان معترض در وقایع اخیر چیست؟ گفت: ما دانشجوی معترض را از دانشجوی متخلف جدا می‌دانیم. رویکرد دانشگاه صدور مجوز برای تشکل‌های قانونی موجود در دانشگاه برای برگزاری تجمعات قانونی، جلسات مناظره، برنامه‌های تریبون آزاد و … است تا دانشجویان بتوانند در چهارچوب ضوابط و مقررات موجود و بدون واردکردن آسیب به خود و دیگران، حرف خود را بزنند و حرف دیگران را بشنوند و بنیان فکری خود را رشد دهند.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نصر فردیس به فکر جبران نتایج از دست رفته مسابقات سوپر لیگ است.
دو عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف موفق به ثبت دومین اختراع خود با عنوان "پردازنده نوری قابل تنظیم" در سیستم پتنت آمریکا «USPTO»، مشهورترین سیستم‌ ثبت اختراع در جهان شدند.
فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال زنان نصر فردیس ادعای حسین شمس در خصوص پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی را رد کرد.
هر گونه تغییر در نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان کارشناسی نوورود حداقل سه روز قبل از تغییر از طریق کانال آموزش اعلام خواهد شد.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اتفاقات ناگوار اخیر در این دانشگاه گفت: درخواست ما قبول اشتباهی است که انجام شده. عمده دانشجویانی که آزاد شدند، پرونده باز قضایی نخواهند داشت ولی تلاش می‌کنیم مسیر رسیدگی به پرونده‌های باز قضایی را به داخل دانشگاه بیاوریم.
منچستریونایتد در هفته دوم لیگ اروپا موفق شد شریف مولداوی را در یک بازی خارج از خانه با نتیجه 2-0 شکست دهد.
پرستو شریف زاده به عنوان سرپرست معاونت پایش و کنترل عملکرد قضائی مرکز حقوقی شهرداری تهران منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ