مأموریت ESCAPADE برای مطالعه روی مگنتوسفر مریخ به سیاره سرخ سفر می‌کند و شامل دو فضاپیمای یکسان می‌شود که داده‌هایی را در مورد نحوه تعامل مگنتوسفر مریخ با باد خورشیدی و چگونگی حرکت پلاسما و انرژی در میدان مغناطیسی مریخ جمع‌آوری می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک ویدئوی تبلیغاتی قدیمی، اما جالب توجه شاهد پرواز دو جت من در کنار هواپیمای غول پیکر ایرباس A۳۸۰ خطوط هوایی امارات بر فراز شهر دبی خواهید بود.
الاتحاد عربستان در معادلات پیش از فصل نقل و انتقالات با خریدهای فضایی جایی نداشت، ولی حالا بنزما و کانته اسکواد این تیم را رویایی کرده‌اند تا زنگ خطر برای دو غول دیگر عربستانی به صدا دربیاید.
ستاره تاتنهام در یکی از دو غول فوتبال عربستان
روز 20 خرداد دو ستاره کشتی آزاد آمریکا در انتخابی وزن 97 کیلوگرم رودرروی هم قرار می گیرند.
تاتنهام بعد از یک بازی فاجعه‌بار به استادیوم اختصاصی‌اش بر می‌گردد و میزبان یکی از رقبای بزرگش در راه رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان، منچستریونایتد، خواهد بود.
این یک مینی ون با در‌های کشویی و فضای داخلی غول پیکر است که در طرحی سه ردیفه با شش یا هفت صندلی ارائه می‌شود. همچنین یک حالت دو ردیفه با چهار صندلی هم وجود دارد. در این حالت، نمایشگر بزرگ ۴۸ اینچی در جلوی صندلی‌های عقب حضور دارد.
تکرار فینال دو غول آکگول و پتریاشویلی در اروپا
افسانه کاپ‌دوا، افسانه‌ای است که برای قرن‌ها از طریق نسل‌ها نقل شده‌است. داستان نویسان از مدت‌ها پیش داستان‌های این موجود مرموز را بازگو کرده‌اند، از مشاهده آن در میان طوفان در دریا گرفته تا داستان‌هایی در مورد محافظت از ملوانان در برابر خطر.
دو سرمربی مطرح لیگ برتر ایران در یک مسابقه بی‌نهایت حساس برابر هم قرار خواهند گرفت.
ویدیو ضبط شده توسط یک راننده که لحظه شکه شدن یک موتور سوار در مواجه با ببر را نشان می‌دهد.
کشتی گیر ایرانی که اخیرا موفق به شکست دو تن از قهرمانان المپیم شده بود، این بار در تهران مغلوب حریف روسی شد.
گالاتاسرای در حساس ترین بازی هفته هجدهم سوپر لیگ ترکیه توانست رقیب سنتی خود فنرباغچه را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.
بیگ رامی و دنیس جیمز، مربی او هنوز هم در شوک اتفاقاتی که در مسترالمپیا برای این غول مصری رخ داد، هستند.
تیم‌های پروجا و ترنتینو به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان شدند.
امروز دو تیم آسیایی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به میدان خواهند رفت.
هری سوتار مدافع ۱۹۸ سانتی‌متری، پدیده استرالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.
واکنش سرمربی ژاپن به صدرنشینی بعداز شکست دو غول اروپا
شاگردان هانسی فیلیک هم در دیدار ابتدایی خود در جام جهانی 2022 همان اشتباهی کردند که کمی بیشتر از 24 ساعت پیش آرژانیتن تجربه‌اش کرده بود.
به نظر می‌رسد پوتین متقاعد شده که جنگ او علیه اوکراین ماموریتی برای احیای شرافت ملی روسیه است و این کشور را از تحقیری که پس از پایان جنگ سرد و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دید، رهایی خواهد بخشید. پوتین در این راستا حرکت می‌کند حتی اگر مستلزم پذیرش ریسک بالایی باشد.
ماکسیم ساپوژکوف پر تکرارترین نام والیبال دنیا در یک هفته اخیر بوده است.
دو غول فناوری روسیه به نام‌های یاندکس و وی کی قصد دارند همکاری‌های خود را با یکدیگر توسعه دهند و برخی دارایی‌های خود را با یکدیگر مبادله کنند.
منچسترسیتی با دو گل ارلینگ هالند موفق شد 0-2 در اولین هفته لیگ برتر از سد وستهام عبور کند.
«گودال ماریانا» (Mariana Trench) در نزدیکی جزایر ماریانا واقع و به همین دلیل، ماریانا نامگذاری شده است. ژرف‌ترین گودال اقیانوسی جهان در غرب اقیانوس آرام، شرق جزایر ماریانا و در نزدیکی «گوام» واقع شده است. طول این گودال هلالی‌شکل ۲۵۵۰ کیلومتر و عرض آن ۶۹ کیلومتر است که با عنوان ژرف‌ترین درازگودال اقیانوسی (Oceanic trench) هم شناخته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ