در یک ویدئوی تبلیغاتی قدیمی، اما جالب توجه شاهد پرواز دو جت من در کنار هواپیمای غول پیکر ایرباس A۳۸۰ خطوط هوایی امارات بر فراز شهر دبی خواهید بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوئینگ سی‌اچ-۴۷ شینوک یک هلیکوپتر ترابری نیمه سنگین دو ملخ ساخت شرکت بوئینگ آمریکاست که برای اولین بار در سال 1962 به پرواز در آمد اما آنقدر در جبهه های جنگ مختلف موفق عمل کرد که هنوز ستون فقرات اصلی ترابری هوایی بسیاری از ارتش های جهان به آن وابسته است.
شرکت گردشگری فضایی ویرجین گلکتیک روز پنجشنبه توانست نخستین پرواز فضایی تجاری ۹۰ دقیقه‌ای خود را با موفقیت انجام دهد. گروهی از دانشمندان ایتالیایی در ارتفاع ۸۳ کیلومتری از سطح زمین توانستند برای دقایقی بی‌وزنی را تجربه کنند.
یک اتوبوس در اتفاقی عجیب، با وقوع طوفان سنگین باد از جا در آمد.
تجاوزات نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و آمار شهدا به چهار نفر و مجروحان به ۴۵ نفر افزایش یافته است. تداوم درگیری‌ها در جنین، باعث شده است صهیونیست‌ها از جنگنده‌های آمریکایی اف ۱۶ استفاده کنند. منبع: تسنیم
این یک هواپیما نیست و مطمئناً یک پرنده یا مردی با شنل نیست در عوض، این اولین بشقاب پرنده ساخت بشر است.
مرسدس‌بنز CLK GTR را باید یکی از خوفناک‌ترین ساخته‌های این برند آلمانی دانست. قدرت زیاد و طراحی عجیب از شاخصه‌های این خودرو بودند. حادثه‌ای که برای این خودرو اتفاق افتاد، جذابیتش را دو چندان کرد. پیشرانه ۶.۹ لیتری ۱۲ سیلندر در این خودرو ۶۰۳ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد. مرسدس CLK GTR یکی از ارزشمندترین خودرو‌های حال حاضر در دنیا به حساب می‌آید.
ترافیک بالا در برخی فرودگاه‌های جهان می‌تواند حساسیت فرود و پرواز هواپیماها را بالاتر از آن چیزی ببرد که هست. منبع: آخرین خبر
بمب افکن های ولکان نیروی هوایی سلطنتی انگلیس تا سال ۱۹۸۴ از خدمت رسمی خارج شدند و برای معدوم سازی آماده شدند. گفتنی است فقط ۳ فروند بمب افکن ولکان جهت حضور در نمایش های هوایی و موزه ها نگهداری شد که از بین این ۳ فروند، دو فروند فقط توانایی تاکسی روی باند را داشتند و فقط یک فروند به نام XH۵۵۸ توانایی پرواز را داشت که از آن به عنوان "روح بریتانیا کبیر" هم نام برده می شد.
در کلیپی که از کوادکوپتر نظارتی اوکراینی گرفته شده است، دو فروند سوخو Su-۲۵ روسی در حال عملیات و پرواز در ارتفاع پس جبهه شرقی بودند که یکی از آن‌ها (دومی در عقب) با دوشپرتاب اوکراینی مورد اصابت قرار میگیرد و سقوط می‌کند.
سفره ماهی‌ مانتا، بزرگ‌ترین نوع سفره ماهی‌ها است که پهنای بزرگ‌ترین آن‌ها به هفت‌متر می‌رسد. سفره‌ ماهی‌ها نتیجه‌ی چرخه تکاملی کوسه‌ها هستند.
سرعت بالای راننده باعث مرگ عابر پیاده‌ای که، بر روی خط کشی حرکت می‌کرد شد.
زمانی که حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه درباره طولانی بودن زمان سفر از تهران به پکن صحبت کرد، وزیر خارجه عربستان پاسخ داد: پرواز ریاض_تهران بیش از دو ساعت نیست.
شبکه الاخباریه با انتشار ویدئویی از دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان نوشت: وزیر امور خارجه ایران از طولانی شدن پرواز تهران به پکن گلایه کرد و وزیر امور خارجه عربستان در پاسخ به او گفت: پرواز بین ریاض و تهران فقط دو ساعت طول می‌کشد.
راننده یک خودرو در شرایطی که در هنگام رانندگی، دید مناسب و کافی به خیابان نداشت با سرعت زیاد از روی سرعت‌گیر رد شد و باعث پرواز ماشین شد.
فردیناند مارکوس جونیور رئیس جمهور فیلیپین روز سه شنبه در یک رژه نیروی هوایی فیلیپین یک هواپیمای جنگنده FA-۵۰ را هدایت کرد. بلافاصله پس از ورود مارکوس به پایگاه نیروی هوایی کلارک در بامبانگا سوار این جنگنده شد و پرواز کرد.
اتفاق عجیب و غریب در پرواز امارات را ببینید.
جنگنده مافوق صوت F۱۴ ملقب به تامکت یک هواپیمای جنگنده، دو موتوره، دو سرنشین نسل چهارم است که نخستین پرواز خود را در سال ۱۹۷۰ انجام داد. ویدئوی زیر مراحل آماده‌سازی تا پرواز یکی از تامکت‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته است.
تی‌جی فلایینگ فیش با وزن ۱.۶۳ کیلوگرم در شکل کنونی خود، می‌تواند به مدت شش دقیقه در هر بار شارژ باتری شناور بماند یا به مدت ۴۰ دقیقه زیر آب حرکت کند. همچنین، این کوادکوپتر می‌تواند تا عمق حداکثر سه متری فرود بیاید و حداکثر سرعت آن زیر آب، دو متر در ثانیه است.
تیک آف و فرود دو بخش بسیار مهم و حساس هر پرواز محسوب می‌شوند و خلبان‌ها در این دو وضعیت به طور کامل هواپیما را کنترل می‌کنند. در ویدئوی زیر فرود تماشایی یک بوئینگ ۷۴۷ را از منظره کابین خلبان مشاهده می‌فرمایید. /همشهری آنلاین
نخستین جنگنده جت بدون سرنشین ترکیه تست پروازی خود را با موفقیت انجام داد.
"جاش کاسادا" و "فرانک روبیو" برای این ماموریت که ۷ ساعت به طول انجامید، آماده شدند و به فضا رفتند. این دو فضانورد، تمام وظایفی را که کنترل‌کننده‌های پرواز برای آن‌ها تعیین کرده بودند، انجام دادند و در طول فعالیت هفت ساعت و پنج دقیقه‌ای خود بیرون از ایستگاه فضایی بین‌المللی، طبق برنامه کار کردند.
تاکسی هوایی XPeng X۲ که توسط شرکت هوانوردی XPeng مستقر در گوانگژو توسعه یافته یکی از ده‌ها پروژه خودرو‌های پرنده در سراسر جهان است.
خودروی پرنده دو نفره eVTOL X۲ مجهز به سیستم کنترل پرواز هوشمند و قابلیت‌های پرواز مستقل است و جدیدترین نسل خودرو‌های پرنده است که به طور مستقل توسط XPENG AEROHT وابسته به XPENG توسعه یافته است.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ