دو غول فناوری روسیه به نام‌های یاندکس و وی کی قصد دارند همکاری‌های خود را با یکدیگر توسعه دهند و برخی دارایی‌های خود را با یکدیگر مبادله کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه بر ضرورت ارتقای همکاری‌های دو کشور در حوزه های مختلف، خصوصا سازوکار مشارکت شرکت‌های ژاپنی در بخش دارو و تجهیزات پزشکی را مورد تاکید قرار داد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با وزیر ارتباطات سوریه دیدار و دو طرف بر لزوم توسعه همکاری‌های مشترک زیرساختی، تاکید کردند.
میرشکار گفت: با توجه به هماهنگی‌ها و همکاری‌های صورت گرفته انتقال توله خرس‌ها با نام‌های "نیکا" و "نیما" با پرواز زاهدان-تهران انجام و توله‌ها به پارک پردیسان سازمان حفاظت محیط زیست انتقال یافتند.
نقشه راه همکاری‌های اقتصادی ایران و قزاقستان برای گسترش مبادلات تجاری بین دو کشور نهایی‌سازی شد.
کمیته مشترک همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ونزوئلا در راستای همکاری فناورانه دو کشور راه اندازی می شود.
کمیته مشترک همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ونزوئلا در راستای همکاری فناورانه دو کشور راه اندازی می شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با ارتشبد یاشار گولر انتصاب وی به عنوان وزیر دفاع ملی ترکیه را گفت و بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک نیروهای مسلح دو کشور تاکید کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: در پی دیدار روز جاری روسای دو کشور ایران و عمان در تهران چهار سند مهم بین وزرای ذی ربط به امضا رسید.
پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مراسم امضای توافق نامه احداث خط ریلی راهبردی رشت-آستارا گفت: از رهبر معظم و رئیس جمهور ایران بخاطر توجه دائمی به همکاری‌های بین دو کشور تشکر می‌کنم. کریدور ترانزیتی شمال-جنوب به ما امتیازات رقابتی در ترانزیت کالا را می‌دهد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر همکاری‌های دو کشور ایران و روسیه در حوزه علم و فناوری و بر ضرورت تقویت این همکاری‌ها تأکید کرد.
وزیر امور خارجه گفت: سند برنامه جامع همکاری‌های مشترک بلند مدت دو کشور برای اولین بار در روابط دو کشور و در سطح رؤسای جمهور امضا شد.
همایش همکاری‌های صنعتی ایران و عراق در راستای توسعه روابط تجاری و صنعتی دو کشور در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.
ایشان با ابراز رضایت از وضعیت موجودِ حکومت و دولت عراق، آن را نتیجه اتحاد مردم و گروه‌های عراقی برشمردند و خاطرنشان کردند: عراق دارای شخصیت‌ها و فکر‌های خوب و جوانان پرانگیزه و پرتحرکی است که باید از این ثروت ملی استفاده و زمینه‌های این اتحاد حفظ شود.
وزیر امورخارجه گفت: امیدواریم سند همکاری‌های امنیتی میان دو کشور ایران و عراق هرچه سریع‌تر نهایی شود.
ایالات متحده میزبان ورژن جدید کوپا آمه‌ریکا 2024 خواهد بود؛ جامی که از ادغام تیم های دو قاره برگزار خواهد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: همکاری‌های تجاری و اقتصادی یکی از موضوعات اولویت دار دو کشور است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
رئیس کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و ونزوئلا گفت: ایران و ونزوئلا دو کشور مستقل و دارای مواضع نزدیک و مشترک در موضوعات منطقه ای و بین المللی هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سئول آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با کره جنوبی بویژه در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام کرد.
وزیر نفت ایران در دیدار با وزیر امورخارجه ژاپن بر توسعه همکاری‌ها میان دو کشور تأکید کرد.
رئیس جمهور گفت: با توجه به سوابق طولانی همکاری‌های ایران و ژاپن، ضروری است با یافتن راه‌های ابتکاری از اثرگذاری تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه آمریکا بر روابط دو کشور جلوگیری شود.
پوتین و رئیسی از زمان آغاز جنگ اوکراین دست‌کم  چهار بار با یکدیگر صحبت کرده‌اند که به مراتب بیش از صحبت هر کدام از آنها با دیگر رهبران جهان است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۴۰۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۳۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اقدامات رئیس جمهور تاجیکستان در گسترش زبان فارسی تقدیر و با اشاره به اولین سفر خارجی آقای رئیسی به تاجیکستان تأکید کردند: انجام این سفر نشان‌دهنده اهتمام دولت برای گسترش روابط با تاجیکستان است و در یک‌سال گذشته نیز سطح روابط افزایش یافته است اما با نقطه مطلوب بسیار فاصله دارد.
در این دیدار که رئیس‌جمهور کشورمان نیز حضور داشت، آقای قاسم ژورمات توکایف، رئیس‌جمهور قزاقستان گفت: مذاکرات بسیار خوبی با جناب آقای رئیسی داشتیم و اسنادی که به امضای دو طرف رسید، می تواند زمینه‌ساز گسترش بیش از پیش روابط دو کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ