اورال اوفا با عملکرد درخشان امیرحسین اسفندیار به یک پیروزی دیگر دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پائولو دیبالا از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تمجید کرد و گفت که هیچکس نمی‌تواند کاری را که آنها در فوتبال انجام داده‌اند تکرار کند.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در کنار تکرار یاوه گوئی ها درباره ضرورت تقابل جهانی با برنامه هسته ای ایران، گفت که عادی سازی روابط تل آویو با عربستان به نفع آمریکاست.
پرتره بر اساس یک مفهوم تکراری است: "او یک رهبر و یک مرد عالی است."
دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا تاکید کرد: کشور‌های مسلمان وظیفه دارند برای جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع و غیرانسانی، کالا‌های این کشور‌ها را تحریم، سفرای آن‌ها را اخراج و محاکمه هتاکان و عوامل آن را پیگیری کنند.
عبدی بعداز درخشش در یکی دوسال ابتدایی و حتی گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، افت کرد و در فصل اخیر عملکرد ناامید‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. آمار گلزنی او برای انتقال به فوتبال اروپا یا حتی کشورهای عربی بهیچ وجه کافی و راضی‌کننده نیست
هافبک نساجی این بار در نقش همراه کننده شادی گل در دیدار جام حذفی ظاهر شد.
با وجود حساسیت های دربی برای استقلال، باتوجه به حضور در صدر و تلاش برای تکرار قهرمانی ریکاردو ساپینتو زندگی عادی خود را سپری می کند.
پیش از این هم بسیاری از مسلمانان نسبت به عادی شدن نداشتن حجاب مناسب در حرمین شریفین به سعودی‌ها تذکر داده و خواستار جلوگیری از تکرار چنین صحنه‌هایی شده بودند.
.یک نماینده مجلس در مورد قیمت خودرو عددی اعلام و می کند و این عدد می شود مبنای انتقاد و تذکرش و یک مسئول قوه مجریه هم برای پاسخ به این تذکر عدد و رقم را می کاهد و آمار خودش را اعلام می کند.این ماجرا در این روزها به وفور در حال تکرار بوده و متاسفانه وقت و ذهن جامعه را درگیر خود کرده است.
عباس عبدی نوشت: اظهار ندامت و تعهد کتبی مبنی بر عدم تکرار جرم امنیتی مشابه، مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه بدتر می‌کند. چنین رفتاری نتیجه منفی دارد. بدتر این است که هر دو طرف بدانند این متن در عمل صوری است و کسی را برای آن راستی‌آزمایی نمی‌کنند.
عبدی نوشت: رئیسی: ذخایر ارزی ما جایی برای نگرانی ندارد. آینده سفره مردم را بسیار روشن می‌بینیم. این گزاره‌ها هنگامی که هر روز و هر هفته تکرار شود، این معنا را به ذهن متبادر می‌کند که وضعیت این موارد نگران‌کننده است.
فرمانده کل سپاه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا گفت: اروپایی ها اشتباهات خود را تکرار نکنند، هر چند به همراه آمریکا عادت دارند جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد را عوض کنند.
مهرداد عبدی می‌گوید پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی دیدگاه‌ها نسبت به این تیم عوض شده و آنها برای تکرار این عنوان تلاش می‌کنند.
اگر اسیر خوردن یک وعده تکراری و روزمره برای صبحانه شده اید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای متولدین هر ماه ویژگی‌های منحصر بفردی تعریف شده است و ما بر اساس این اطلاعات منحصر به فرد، به متولدین هر ماه صبحانه‌ای منحصر به خودشان و جفت و جور با ویژگی‌های آن‌ها در ادامه معرفی خواهیم کرد.
مهدی عبدی که در این فصل فرصت زیادی پیدا نکرده تلاش می‌کند اولین گل فصلش را به رویایی‌ترین شکل ممکن به ثمر برساند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: اغتشاشگران همان جنایات دهه ۶۰ منافقین را دنبال کردند و مردم عادی و نیروهای امنیتی را به گلوله بستند.
عباس عبدی گفت: یک‌دهه توقف مطلق کردیم و بعد می‌گوییم همه جای دنیا همین است. همین ایده خطرناک است که مدام می‌گوییم همه جای دنیا همین است. نسل جدید دارای ریا و دروغ نیست. نسل جدید فقط به این دلیل به خیابان آمدند. من را اگر به بازجویی ببرند می‌دانم بازجو چه می‌خواهد، به خواست او حرف می‌زنم، اما این نسل ریا نمی‌کند و اصلا نمی‌فهمد بازجو چه می‌خواهد. / ناصر ایمانی: باید به خواسته‌های نسل جوان توجه شود. آن‌ها باید دیده شوند. اگر مشکلات اقتصادی حل نشود، این اعتراضات تکرار خواهد شد.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، در دیدار امروز تیمش مقابل تورینو باز هم اخراج شد.
ظاهرا دیه‌گو کاستا در 34 سالگی هم ترک عادت نکرده و همان رفتارهای قدیمی که در زمین فوتبال از او در خاطرمان داریم را تکرار می کند.
چمن استادیوم شهیدعضدی رشت به زودی مثل چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر طبیعی خواهد شد و دو تیم سپیدرود و داماش می توانند بازی های خود را در این استادیوم برگزار کنند.
مهرداد عبدی یک بار دیگر با ضربه سر گل سرنوشت سازی برای نساجی به ثمر رساند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رضا پهلوی، موجود ناپاک جریان ارتجاع می‌گوید مسئله سلطنت برگردد و تکرار شود، اخیرأ در یکی از اظهاراتش گفته مردم رفراندوم کنند که آیا حکومت را با دین می‌خواهند یا بی‌دین.
تکرار مکرر اینکه کاستی‌ها ناشی از دولت قبل است، موجب این می‌شود که گمان کنیم این دولت نمی‌دانسته که چه چیزی را تحویل گرفته. به طور قطع در همه دولت‌ها کاستی‌هایی وجود داشته است، دولت‌های بعدی می‌آیند و وعده می‌دهند که آن کاستی‌ها را رفع کنند، نه اینکه شکست خود در تحقق وعده‌ها را به عهده همان کاستی‌های دولت پیش بیندازند.
دروازه بان استقلال می گوید روحیه جنگندگی ریکاردو ساپینتو به تیمش بسیار کمک خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ