ظاهرا دیه‌گو کاستا در 34 سالگی هم ترک عادت نکرده و همان رفتارهای قدیمی که در زمین فوتبال از او در خاطرمان داریم را تکرار می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همان‌گونه که پیش از این در بخشی از گزارش اشاره شد، انتصاب و انتخاب فردی با موقعیت دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مستلزم درنظر گرفتن دو مولفه اخلاق و عقلانیت است. عبور از چهره‌ای مانند هاشمی‌گلپایگانی و تندروی‌های افراطی‌اش که داد قشر مذهبی را هم درآورد، امیدوارکننده بود، اما حضورش، بی‌هیچ تحلیل و واکاوی نشان داد که انتخاب فرد نادرست در چنین موقعیتی، برای جامعه و انقلاب اسلامی چه عواقب و خطر‌هایی می‌تواند داشته باشد.
کاری که با آقای میرسلیم در حال عبادت و زیارت شده با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، جز با همان منطق توجیه هدف با وسیله نامشروع! البته اگر فرض ما درست باشد که هدف مشروع و مقدس است. به واقع ما با کدام متر اندازه‌گیری می‌کنیم که در ابراز مخالفت با افراد از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم؟ نقد باید منصفانه باشد و البته در صورت لزوم گزنده، اما کاری که در جامعه مدعی دیانت و اخلاق ما جریان دارد نه با مفهوم نقد سازگار است و نه با معنی انصاف!
سرپرست حجاج کشورمان با بیان اینکه در کانون اخلاق باید از پیامبر اکرم (ص) درس اخلاق آموخت، گفت: آنچه در جامعه می تواند اثرگذار باشد اخلاق است و آنچه جامعه را به عقب می راند بد اخلاقی است.
به نظر می‌رسد که کارکنان بایر‌ن مونیخ چندان از جدایی اولیور کان از این باشگاه ناراضی نیستند.
نیمه نخست فینال سی و پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان با درگیری و تنش میان تماشاچیان به پایان رسید.
برخی عادت دارند هنگام دعوا و عصبانیت، حرف‌ها و طعنه‌هایی به زبان بیاورند که هرگز از ذهن طرف مقابل پاک نمی‌شود. سعی کنید موقع عصبانیت دست روی ضعف‌های همسرتان نگذارید. پای خانواده‌اش را وسط نکشید و اهانت نکنید. اگر نمی‌توانید به خودتان مسلط باشید، موقع خشم محل را ترک کنید.
سومین گل بارسلونا در مسابقه برابر رئال بتیس روی پاس سرجیو بوسکتس و ضربه رافینیا به ثمر رسید.
برای شیرینی درست‌کردن باید حالتان خوب باشد؛ با بی‌حوصلگی و بداخلاقی شیرینی‌های خوبی نخواهید پخت. پس لبخند بزنید و پیش‌بند‌هایتان را ببندید.
توانایی چت بات‌ها در بازگرداندن و طراحی مطالب از وب اساسی است. این به آن‌ها قدرت تکلم و مزخرف گویی را می‌دهد. این یعنی آن‌ها می‌توانند اشاره‌های کاربر را دنبال کنند و اگر درست آزمایش نشوند، می‌توانند کاملا از راه به در شوند.
هافبک ملی‌پوش و بااخلاق پرسپولیس با انتقاد از اتفاقات دیدار با فولاد خوزستان مدعی شد سه امتیاز ارزش آن را ندارد که مربیان دست به هر کاری بزنند.
هافبک ملی‌پوش و بااخلاق پرسپولیس با انتقاد از اتفاقات دیدار با فولاد خوزستان مدعی شد سه امتیاز ارزش آن را ندارد که مربیان دست به هر کاری بزنند.
علیرضا جهانبخش بازیکن بااخلاق و آرام ایرانی در مصاف حساس امشب مقابل آژاکس با یوری تیمبر بازیکن حریف درگیر شد و بعداز خطاهای مداوم حریف، از کوره در رفت و با کله زندانی به صورت تیمبر خشم خود را نشان داد.
سیمون مارسینیاک می‌تواند تاریخ‌ساز شود و تبدیل به اولین لهستانی شود که فینال جام جهانی را قضاوت می کند.
اسلولوریس جمع اضداد است. این موجود با اینکه زیباست و چشمانی درشت دارد، اما بسیار سمی و بداخلاق بوده و موجودی است بالقوه کشنده. تنها نخستی سان (یکی از راسته‌های پستانداران) سمی جهان؛ این موجود که بدنش از خز پوشیده شده و در شب حرکت می‌کند، در جنگل‌های بارانی جنوب و جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: برخی در استان بداخلاقی کرده و از این فرصت استفاده نکردند و به عبارتی فرصت‌سوزی کردند. رهبر معظم انقلاب تاکید داشته‌اند اعزای هیئت اعزامی پای حرف دل مردم بنشیند و امیدواریم حضور این هیئت برای استان ما مایه خیر و برکت باشد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد اصلا شب خوبی را برابر استون ویلا تجربه نکرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد اصلا شب خوبی را برابر استون ویلا تجربه نکرد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
نماینده ولی فقیه و مدیرمسئول روزنامه اطلاعات با بیان اینکه هتک حیثیت و فحاشی در هیچ حالت مجاز نیست، نوشت: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم.
روی کین برای اینکه ثابت کند بعضی چیزها هرگز تغییر نخواهد کرد، تنها به کمتر از 10 ثانیه زمان نیاز داشت.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و باتجربه لیورپول، به زودی جلسه ای با داروین نونیز در مورد اتفاقات بازی با کریستال پالاس برگزار می کند.
تابناک پیش از این خبر داده که احتمال زیاد این بازیکن محجوب، دونده و بااخلاق جام جهانی قطر را از دست خواهد داد.
بورس انرژی ایران­ امروز ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ شاهد معامله ۱۲ هزار و ۲۹۹ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری به ارزش یک هزار و ۷۷۹ میلیارد و ۶۸ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۵۰۰ ریال بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ