فصیحی پس از این لحظه تاریخی درحالی که اشک می‌ریخت این قهرمانی را به مردم ایران تقدیم کرد و از عبارات «برای مردم ایران» و «برای شادی مردم ایران» استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
در سومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان باکو شرمینه چهل‌امیرانی در ماده تفنگ بادی صاحب سهمیه المپیک شد.
فرزانه فصیحی با انتشار یک پست اینستاگرامی نسبت‌به کسب مجوز حضور در مسابقات جهانی واکنش نشان داد.
یگانه کرمانی دختر بدمینتون‌بازی که از لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شده است گفت: شوک بزرگی بود، دیگر رویای المپیک برای بدمینتون‌بازان بر باد می‌رود.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
لنگرود- مدیر دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی گفت: بیش از ۱۲ هزار بانو روستایی و عشایری تحت عنوان تسهیل گر در سامانه ثبت نام کرده اند.
حمیده اسماعیل‌نژاد با شکست فرزانه فصیحی در یک رقابت تن به تن، قهرمانی رقابت‌های دو صد متر جایزه بزرگ تهران را از ان خود کرد.
رکورددار جدید دوی 100 متر بانوان ایران می گوید نهایت پاداشی که به خاطر این رکورد دریافت می کند، 10 میلیون تومان است.
ناهيد كيانى با شكست تمامى رقبا در مسابقات تكواندوى قهرمانى جهان اولين طلاى تاريخ بانوان ايران را كسب كرد.
چهارمین بانوی تکواندوکار ایرانی هم بدون حتی یک برد از دور رقابت های قهرمانی جهان 2023 باکو حذف شد.
خانم دکتر جوان در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: ۹ سال پیش زندگی مشترک را با همسرم شروع کردم و یک سال بعد تصمیم گرفتم بچه‌دار شوم. اکنون صاحب یک دختر ۷ ساله هستم، اما هیچ لذتی از زندگی‌ام نبرده‌ام، چراکه شوهرم سال‌ها است به بیماری دوقطبی دچار است و همیشه به هر بهانه‌ای مرا به باد کتک می‌گیرد.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
سخنگوی دفتر ریاست‌ جمهوری روسیه (کرملین) امروز در نشستی خبری به مذاکرات صلح میان ایروان و باکو به‌میزبانی آمریکا واکنش نشان داد.
این حادثه زمانی رخ داد که به دنبال وزش باد شدید، قلعه که به زمین متصل نبود، ناگهان به هوا برخاست و دختری که داخل آن مشغول بازی بود را با خود برد و با سیم‌های برق شهری نیز برخورد کرد.
متهم این پرونده جنایی درباره مرگ دختر و پسر دوقلو و دختر نوزاد دیگرش، همان ادعا‌های قبلی را بیان کرد و بدین ترتیب راز مرگ سه فرزند دیگر وی درحالی در پرده ابهام قرار دارد که استعلام کارآگاهان از مرکز درمانی نشان می‌دهد دختر ۱۰ روزه (خدیجه) نیز از همان بدو تولد دچار مشکلات ریوی بوده است.
دفتر سخنگوی فراجا اعلام کرد پلیس در جریان خشونت علیه یک خانم در مقابل مدرسه سیزده آبان هیچ نقشی نداشته است.
فصیحی پس از این لحظه تاریخی، درحالی که اشک می‌ریخت این قهرمانی را به مردم ایران تقدیم کرد و از عبارات «برای مردم ایران» و «برای شادی مردم ایران» استفاده کرد. دختر باد لقبی است که فرزانه فصیحی در ورزش ایران به خود اختصاص داده است. فرزانه زمانی که قرار بود روی سکوی قهرمانی برود تا مدال طلایش را دریافت کند، بازهم پرچم ایران را همراه نداشت. او زمانی که روی سکو قرار گرفت، سرش را پایین انداخت، سرود ایران را نخواند و اشک امانش نداد
رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با ارائه پرچم این کنفدراسیون به فرزانه فصیحی ایران را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا ۲۰۲۴ معرفی کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده/ اخاذی از دختران دم بخت به بهانه خواستگاری/ عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه‌خانه دستگیر شد/ قصاص برای قاتل شاهد پرونده/ مشاجره ۲ دانش‌آموز در بابل به قتل منجر شد/ مرد کینه‌جو دوستش را به رگبار بست/ نمی خواستم او را طلاق بدهم!/ نسخه مرد رمال طلاهای زن جوان را بر باد داد
دختر جوان گفت: هنوز یک سال نمی‌شود که ازدواج کرده‌ام، اوایل زندگی خوبی داشتم، اما نمی‌دانم چه شد که اختلافاتم با همسرم روزبه‌روز بیشتر شد. از این موضوع خیلی ناراحت بودم. در این میان یکی از دوستانم پیشنهاد داد که برای حل مشکلم به رمال مراجعه کنم. مرد رمال پول زیادی از من گرفت و مدعی بود که طلسم شده‌ام و ارواح خانه‌ام را محاصره کرده‌اند.
کامیل، دختر ۸ ساله که از بیماری سندرم وکنترل رنج می‌برد، پس از سه روز و طی مسافت ۹۰ کیلومتر با دوچرخه خود را به زمین تمرین پاری سن ژرمن رساند تا با کیلیان امباپه دیدار کند. او در بدو ورود مورد تشویق جمعیتی که برای دیدن او آمده بودند، مواجه شد.
فرزانه فصیحی، بانوی ملی پوش تیم دو و میدانی بعد از رقابت نیمه نهایی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، دچار عارضه تنفسی شد.
دکتر کی پور، سندروم خشکی چشم را مشکل نیمی از جمعیت رده‌های سنی گوناگون دانست و گفت: خارش، قرمزی، التهاب مزمن سطح چشم و جراحی لیزیک از بارزترین علائم خشکی چشم به شمار می‌رود که گاهی به تاری دید منجر می‌شود.
دکتر کی‌پور، سندروم خشکی چشم را مشکل نیمی از جمعیت رده‌های سنی گوناگون دانست و گفت: خارش، قرمزی، التهاب مزمن سطح چشم و جراحی لیزیک از بارزترین علائم خشکی چشم به شمار می‌رود که گاهی به تاری دید منجر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ