فرزانه فصیحی، بانوی ملی پوش تیم دو و میدانی بعد از رقابت نیمه نهایی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، دچار عارضه تنفسی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتبی محرمی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود در گفت‌وگو با درویش خبر از بهبودی نسبی خود داد.
شماره هشت محبوب پرسپولیسی‌ها به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.
پیشکسوت کشتی و مدیر کل سابق استان البرز بدلیل جراحی مغز در بیمارستان بستری شد.
چاقی یک مشکل بزرگ در اکثر کشور‌ها است. اضافه وزن یا چاقی شما را در معرض خطر بسیاری از مشکلات سلامتی جدی از جمله فشار خون بالا، بیماری قلبی، دیابت و سکته قرار می‌دهد. همچنین یک عامل اصلی در ایجاد رگ‌های واریسی است.
رژیم غذایی کم‌کربوهیدرات و پرچرب کتوژنیک، در کاهش وزن سریع مؤثر است، اما لازم است بدانید این رژیم با عوارض جانبی زیادی همراه است. این رژیم برای همه افراد مناسب نیست؛ بخصوص کسانی که مشکلات کلیوی یا کبدی دارند.
خوشبخانه تبخال یک عارضه جدی نیست و معمولا بعد از چند روز از بین می‌رود. بهترین کار این است که علائم آن را در اسرع وقت درمان کنید، چون خشک شدن ناحیه تاول زده، خطر انتقال ویروس تبخال را به دیگران کاهش می‌دهد.
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد.
تعداد کمی از گزارش‌ها نشان داده‌اند که درصد کمی از مردم بلافاصله پس از واکسینه شدن علیه کووید۱۹ دچار وزوز گوش می‌شوند.
خروپف کردن در خواب می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد اما اگر فردی در ۳۰ - ۳۵ سالگی دچار این عارضه شود می‌تواند حاکی از وجود مشکل تنفسی باشد.
اگر با خوابیدن مشکل دارید، احتمالا اسم ملاتونین به گوشتان خورده است. ملاتونین به عنوان مکملی که به تنظیم خواب کمک می‌کند به‌شکل شربت، قرص و اسپری تنفسی در داروخانه عرضه می‌شود.
پیش دیابت که به عنوان عارضه عدم تحمل گلوکز نیز شناخته می‌شود، معمولا هیچ علامت خاصی ندارد. این حالت اغلب قبل از ابتلای جدی به دیابت نوع دوم بروز می‌کند.
سیگار می‌تواند منجر به فرایند ریزش مو شود و این روند با بالاتر رفتن سن وخیم‌تر می‌شود. برخی تحقیقات نشان می‌دهد که طاسی در مردان سیگاری شایع‌تر است.
یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت: اگر پولیپ‌ها کنترل و درمان نشوند، رابطه نزدیکی با آلرژی، حساسیت‌های دارویی و آسم دارند.
گل مژه نوعی عارضه پوستی است که روی پوست پلک ایجاد می‌شود و در بیشتر مواقع دردناک است. اگر گل مژه به درستی درمان نشود، ممکن است در موارد شدیدتر به عمل جراحی نیاز داشته باشد.
سوزش مقعد عارضه مرسومی است. این مشکل می­تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از بهداشت گرفته تا تغذیه و مسائل مربوط به رابطه جنسی. شما نیز در برهه­ای از زندگی خود ممکن است گرفتار آن شده باشید. در اغلب موارد جای هیچگونه نگرانی نیست چون این مشکل خفیف، به‌سرعت برطرف می­شود. زمانی که مشکل شما ادامه­ دار یا حاد باشد، باید برای حل معضل خود حتما به متخصص داخلی مراجعه کنید. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره این عارضه را دارید، پیشنهاد می­کنم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
در شرایطی که در روز‌های اخیر خبری درباره بستری شدن جواد خیابانی در بیمارستان منتشر شده بود، این گزارشگر پیش از شروع بازی پرسپولیس و تراکتور این شایعه را رد کرد.
چند روز پس از عرضه اپل واچ سری ۸، این ساعت هوشمند توانست ابتلای یک فرد به بیماری قلبی کشنده را تشخیص دهد.
ماندم از جماعت انقلابی همیشه در صحنه که فکر می‌کنند لگد به ناجا و نظام نزنند از بقیه جا می‌مانند. الان مقصر این ماجرا کیست؟ اسلام که گفت حجاب؟ یا نظام که حکم اسلام را قانون کرد؟ یا ناجا که قانون را اجرا می‌کند؟ یا چی؟ الان هرکس در مسیر رسیدگی به خطایش دچار عارضه شد مقصر نظام است؟ ناجاست؟
بالش هوشمند جدید شیائومی قادر است از طریق سنسور پیزوالکتریک خود ضربان قلب، خروپف، حرکت بدن و تنفس را به دقت ثبت کند.
دانشمندان می‌گویند عارضه آپنه انسدادی خواب با افزایش خطر سرطان، کاهش قدرت پردازش ذهنی و افزایش خطر لخته شدن خون مرتبط است.
یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، در آستانه آغاز سال تحصیلی مدارس، نسبت به آسیب های استفاده از کوله پشتی های سنگین هشدار داد.
دیابت نوع ۲ یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مرتبط با چربی اضافی شکم است. مشخص شده افرادی که چربی بدن در شکم‌شان ذخیره می‌شود در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به دیابت و سایر بیماری‌های مزمن هستند.
فصیحی که مدتی است با عارضه تنفسی مواجه شده و به رغم این عارضه در مسابقات حضور یافته و حتی موفق به ثبت بهترین زمان در دور مقدماتی مسابقه شده، خواستار باقی ماندن در مسابقات و انجام رقابت نهایی شد.
محققان دریک شرکت دانش بنیان موفق به تولید مکمل های ورزشی نانویی شدند که مانع از در معرض قرار گرفتن افراد به عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ