دکتر کی پور، سندروم خشکی چشم را مشکل نیمی از جمعیت رده‌های سنی گوناگون دانست و گفت: خارش، قرمزی، التهاب مزمن سطح چشم و جراحی لیزیک از بارزترین علائم خشکی چشم به شمار می‌رود که گاهی به تاری دید منجر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرگز از خوردن تکه‌های سوخته غذا لذت نبرید زیرا معمولاً غذاهای سوخته به دلیل موادی که در آنها وجود دارد بسیار خطرناک است و بدن ما باید فعل و انفعالات زیادی را به کبد تحمیل کند تا این مواد از بدن دفع شود.
امسال تابستان، فقط گوشه‌ای از بلایایی که در راه هستند به چشم ما آمد، داغی هوا و کم‌آبی و بی‌برقی. مسوولان محترم! فریفته بارش‌های اتفاقی و پراکنده و بی‌حاصل نشوید، نه اقلیمی عوض می‌شود و نه ایران اروپا و نه اروپا ایران. هنوز هم می‌توانیم با بسیج ملی امکانات تبعات بلایی را که در راه است و فعلا فقط طلیعه‌اش را دیده‌ایم، کمتر کنیم. راستگویی و راست‌کرداری مسوولان و پرهیز از کتمان حقیقت و قبول خطا‌ها نخستین و مهم‌ترین گام برای مقابله ملی با آسیب‌های در راه است.
سیروس پورموسوی در بازگشت به لیگ برتر ایران صحبت‌های جالبی را مطرح می‌کند.
شرکت‌های دارویی برای تولید هرچه بهتر دارو پروتکل‌ها و دستورالعمل‌هایی دارند، دستورالعمل‌هایی که ممکن است با قطع مکرر برق نقض شود یا در بهترین حالت برای تامین آن‌ها قیمت دارو افزایش پیدا کند.
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطره‌ای جالب از علی پروین را رسانه‌ای کرد.
رسول خادم در ۳ سال متوالی در فینال رقابت‌های جهانی ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ و المپیک ۱۹۹۶ مقابل ماخاربک خادارتسف دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک از روسیه به برتری رسید و به سیطره اسطوره روس کشتی جهان بر وزن ۹۰ کیلوگرم پایان داد.
تمرینات بدنسازی تراکتور با فشار حداکثری برگزار می‌شود.
وکیل بیرانوند نقش اصلی را در ماجرای فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس برعهده داشت و تاکید او این بود که این فسخ قانونی است، اما با تماس‌هایی که از سوی فدراسیون با این دروازه‌بان گرفته شد، بیرانوند فهمید که بابت اعتماد بیش از حد به وکیلش اشتباه بزرگی مرتکب شده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: استفاده از موادمخدر بر روی تمرکز و حواس راننده تأثیرگذار است.
متخصص تغذیه با اشاره به عوارض نوشیدن آب همراه غذا گفت: افرادی که دچار سوء هاضمه هستند از نوشیدن آب همراه غذا خودداری کنند.
حضور کریستین اریکسن در اردوی تیم ملی دانمارک باعث جلب توجه هواداران فوتبال شد. این جلب توجه، یک دلیل غیرعادی داشت.
مکمل‌های ب ۱۲ در اشکال مختلفی مثل کپسول، قرص، آمپول، قرص‌های ژلاتینی، قطره و حتی اسپری به بازار عرضه می‌شوند. چنانچه کمبود نداشته باشید، مصرف این مکمل‌ها ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی زیر شود.
آب یا نوشیدنی‌های کاملا یخ به‌هیچ‌وجه نمی‌توانند گزینه‌های مناسبی برای شروع افطار باشند. این درحالی است که شیر ولرم، آب نسبتا گرم، چای کم‌رنگ گرم یا حتی یک نوع سوپ گرم کاملا رقیق همگی می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌های خوراکی برای شروع افطار باشند.
کریستیانو رونالدو با دختران زیادی در رابطه بود، اما یکی از آن‌ها پس از جدایی در عرض ۲۴ ساعت ۱۱ میلیون فالوئر اینستاگرامش را از دست داد.
فرایند تنش‌زدایی میان دو کشور که در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۰۱ آغاز و پس از یک وقفه طولانی، بعد از انعقاد برجام در سال ۲۰۱۵ مجدد از سرگرفته شده بود، به واسطه یک اقدام غیرمنطقی و کارشکنانه در کشور متوقف شد و هفت سال هزینه گزاف به کشور تحمیل کرد.
ابر‌های عجیب بورسا که عصر روز زلزله در آسمان دیده شدند، کیلومتر‌ها با کاهرامان ماراش فاصله داشتند شروعی بر این شایعات بودند. ابر‌های عدسی شکل که بعدتر مشخص شد بر اثر پدیده‌ای جوی حاصل از وزش باد در عرصه‌های بالایی هستند و رودباد‌ها آن‌ها تشکیل می‌شوند، اما بهانه‌ای شدند برای دخالت‌های بشری در زلزله. ابر‌هایی که از ایران تا آرژانتین هم دیده شدند و حساسیت ایجاد کردند.
مواد تشکیل دهنده آدامس به غیر از ترکیبات اصلی آن شامل شیرین کننده ها، رنگ و طعم دهنده‌ها نیز است. آنچه قابلیت جذب ندارد همان ترکیبات پایه آدامس هستند که به عنوان مثال شامل الاستومرزها، رزین، چربی، ماده امولسیون و موم است. این‌ها موادی هستند که توسط معده و روده کوچک قابل تجزیه شدن نیستند، درست همانند سایر ترکیبات مواد غذایی که در بدن به خوبی تجزیه و جذب نمی‌شوند.
شکیرا پیش از جدایی و طلاق از جرارد پیکه لقب عجیبی روی کلارا چیا مارتی گذاشته بود.
اگر تمام عمر خود را به این حالت خوابیدید، وقتش است که ترک عادت کنید؛ زیرا موجب کمردردتان می‌شود.
ستون فقرات هنگام خوابیدن روی شکم، منحنی طبیعی خود را از دست می‌دهد. عضلات پشت کمر تحت تاثیر قرار می‌گیرند و صبح با کمردرد از خواب بیدار می‌شوید.
از دسترس خارج شدن توییتر، چه فیلتر کردن از جانب دولت باشد، و چه موانع مالی برای رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن توییتر و یا قطعی سراسری و جهانی توییتر، به روزرسانی اطلاعات در مورد واکنش به بلایا و فجایع را به شدت محدود می‌کند. همچنین توانایی یادگیری از گذشته و آمادگی برای شرایط اضطراری آینده را محدود کرده یا کاملا از بین می‌برد.
کاهش سرعت اینترنت در هفته‌ها و ماه‌های اخیر نه تنها ضرر‌های هنگفتی به کسب‌وکارها، به خصوص کسب‌وکار‌های خدماتی وارد آورده‌است بلکه تمام اقشار جامعه را به سختی انداخته‌است و زندگی روزمره آن‌ها را از ریل خارج کرده‌است.
‌سامانتا کریستوفورتی فضانورد آژانس فضایی اروپا ویدیویی خیره‌کننده از شفق قطبی منتشر کرده است. این ویدیو که از ایستگاه فضایی بین‌المللی ثبت شده حرکت مواج شفق قطبی را نشان می‌دهد. این رقص تماشایی نور و رنگ از اوت تا مه تقریبا هر شب در آسمان قطب شمال دیده می‌شود. شفق قطبی ناشی از برخورد اشعه خورسید با میدان مغناطیسی زمین است. وقتی ذرات باردار خورشیدی (باد خورشیدی) در جو مغناطیسی زمین گیر می‌افتد، تصادم بین این ذرات با اتم‌های اکسیژن و نیتروژن در لایه‌های بالایی اتمسفر موجب آزاد شدن فوتون‌ها می‌شود که شفق قطبی را تشکیل می‌دهد.
دکتر کی‌پور، سندروم خشکی چشم را مشکل نیمی از جمعیت رده‌های سنی گوناگون دانست و گفت: خارش، قرمزی، التهاب مزمن سطح چشم و جراحی لیزیک از بارزترین علائم خشکی چشم به شمار می‌رود که گاهی به تاری دید منجر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ