در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت، از بانک سپه به ‌دلیل پیشتازی این بانک در اجرای آئین‌نامه مولدسازی دارایی‌های دولت توسط وزیر اقتصاد تقدیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی از اقدام ابتکاری و نوآورانه بانک تجارت در اجرای پویش «بهاریه» که در نوروز ۱۴۰۲ با محوریت پاسداشت زبان و ادبیات فارسی برگزار شد، تقدیر کرد.
رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی از اقدام ابتکاری و نوآورانه بانک تجارت در اجرای پویش "بهاریه" که در نوروز 1402 با محوریت پاسداشت زبان و ادبیات فارسی برگزار شد، تقدیر کرد.
تقدیر امور اقتصادی و دارایی استان کردستان از شعبه آبیدر بانک آینده
علی بسکابادی با اشاره به برگزاری جلسه شواری هماهنگی بانک‌های استان کرمان و مباحث مطرح شده گفت: از توجه و اقدامات دکتر علی رستمی و مجموعه ملی مس برای تأمین نقدینگی مورد نیاز صنایع استان کرمان تشکر ویژه بعمل آمد.
در آستانه برگزاری دیدار شهرآورد، بانک شهر از تعدادی از بهترین هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس تقدیر و تشکر به عمل آورد.
سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اهداء لوح سپاس از بانک سپه به جهت حمایت از خانواده های زندانیان و همچنین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تقدیر کرد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از همراهی و مساعدت شعبه «یزد- صفائیه» بانک آینده در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در این حوزه، قدردانی کرد.
​بانک صادرات ایران رتبه نخست اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را در سال ١٤٠١ کسب کرد و از سوی رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی مورد تقدیر قرار گرفت.
سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکها و موسسات اعتباری کشور با موضوع "مسئولیت های حقوقی روسای شعب" در باغ موزه بانک مرکزی برگزار شد.
در مراسم آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلای ایران که با حضور دکتر فرزین و رییس و اعضای شورای پول و اعتبار برگزار شد از اقدامات بانک ملی ایران برای ارائه ارز به متقاضیان تقدیر شد.
با رای کمیته فنی و رای هیات داوران هشتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران، اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت به عنوان محصول فناورانه برتر سال معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
در سفر استانی آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز به کار کرد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه شبکه بانکی باید همسو با فرامین رهبری در مسیر حمایت از تولید حرکت کنند، گفت:پتروشیمی از صنایع پیشرو و ارزآور است و حمایت مالی از آن برای کشور مفید است.
تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از بانک آینده
رئیس کمیته امداد از همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مددجویان تقدیر کرد و گفت: در برخی بانک‌ها بیش از ۷۰ درصد اعتبارات مصوب، جذب شده است.
مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتسال بانک ایران زمین، با حضور مدیرعامل، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، پشتیبانی و مهندسی، روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت، امور کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان و بازیکنان این تیم برگزار شد.
مسابقه مشترک نقاشی بانک ملی ایران و پلیس راهور فاتب به مناسبت گرامیداشت ۹۴ سالگی بانک و هفته فراجا با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.
رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی به خاطر اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در بانک رفاه کارگران، از دکتر للـه‌گانی تقدیر کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی میهن گفت: قدیمی‌ترین دستگاه‌های میهن با حمایت بانک ملی خریداری شده و نقش این بانک در توسعه و رونق تولید امروز، غیرقابل انکار است.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی یکشنبه ۲۲ خرداد بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ