وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت روز فناوری فضایی از سه پیشکسوت هوافضا تقدیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه ممکن است صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در روز باشد، اما چند ماده غذایی وجود دارند که هرگز نباید در ساعات ابتدایی صبح آن ا بخورید و اتفاقا از محبوب‌ترین مواد غذایی بر روی میز صبحانه نیز هستند!
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
بازیکن تازه وارد شمس آذر قزوین در بدو ورود به این تیم رباط صلیبی پاره کرد و نیم فصل اول آرا از دست داد.
موسسه ccs پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۷ بازار تلفن‌های همراه دارای قابلیت پیام رسانی ماهواره ای، نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشند و به بیش از ۴.۸ میلیارد نفر در سراسر جهان خدمات ارائه کنند.
در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان، سه فرنگی کار ایرانی به نیمه نهایی راه یافتند.
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان با یک برد اقتصادی به سه امتیاز دست پیدا کردند گفت: جذب بازیکن جزو وظایف کادر فنی است و مدیرعامل باشگاه نباید خودسرانه عمل کند.
در پایان روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا، ووشوکاران کشورمان موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
بهزاد سلامی به همراه دو بازیکن فیکس، بازی الشارجه را از دست خواهند داد.
پرسپولیس در حضور طرفداران پرتعداد تراکتور موفق شد یک نیمه از گل خود دفاع کند.
سبحان پسندیده، مدافع هوادار تهران در خصوص پیروزی تیمش مقابل شمس آذر قزوین صحبت کرد.
علیرضا رضایی با پیشنهادهایی از سه تیم لیگ برتری روبه رو شده و او باید تیم جدید خود را انتخاب کند.
سه آزادکار ایران در پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان با برتری مقابل رقبا راهی دیدار فینال شدند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به مشکلاتی که استقلال برای شروع فصل جدید لیگ برتر دارد گفت: در کنار همه مشکلاتی که آبی پوشان دارند، سه عامل هم در دیدار با صنعت نفت دردسرساز خواهد شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که انتخاب مدیران برای باشگاه استقلال بزرگترین لطمه را به تیم تیم زده است گفت: نکونام برای موفقیت در این تیم باید سه عامل را رعایت کند.
سه پیشکسوت پرسپولیس که دو تن از آنها سابقه هدایت قرمزها را دارند امروز مهمان تمرین سرخپوشان بودند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: سه امتیاز مهمتر از بازی زیبا بود چون روحیه تیمی را مثبت کرد.
پیشکسوت استقلال به عنوان یکی از منتقدان همیشگی این تیم طی سالیان اخیر شناخته می‌شود که معمولا موضع‌گیری‌هایش با جنجال نیز همراه می‌شود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به جذاب تر شدن رقابت چهار تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم گفت: باخت پرسپولیس باعث افزایش انگیزه سه تیم دیگر برای کم کردن فاصله شد.
صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مراسم تجلیل از سه اسطوره ورزش کشور در رشته های فوتبال، جودو و یک داور کشتی را در محل خانه پیشکسوتان برگزار کرد.
مصطفی کارخانه، پیشکسوت والیبال در گفت و گو با ورزش سه تاکید کرد که داورزنی باید به کارش ادامه دهد.
جواد نکونام، ابراهیم قاسمپور و حمید درخشان از سوی فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در این تورنمنت دعوت شده‌اند.
فدراسیون فوتبال قطر طی نامه‌ای رسمی از سه پیشکسوت فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی دعوت کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به سرمربی جدید آبی‌پوشان فرصت داد، گفت: استقلال در طول سه هفته گذشته ثبات تاکتیکی نداشته و هنوز ترکیب اصلی را پیدا نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ