جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی موجب بلوغ و جرئت ما در عرصه‌های مختلف دفاعی شد و به این باور رسیدیم می‌توان محصولات ارزشمند را تولید و بهره‌برداری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره روند رسیدگی به طرح استیضاح وزیر کشور که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است، گفت: به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است و تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده‌ای خواهند داشت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفی گفت: مردم‌سالاری ضرورت انقلاب اسلامی است و بسیج اقشار باید موجب تقویت آن در جامعه شود.
ماجرای تبلیغ دینی وضعیت پیچیده‌ای دارد که از طریق تزریق بودجه و امکانات، قابل حل نیست. پیش از انقلاب گفته می‌شد یک ساعت از رادیو را بدهید به ما تا مسائل را حل کنیم، حالا تمام روز صد‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌های دیگر و بودجه و امکانات بزرگ دراختیار است، دریغ از حل یک مساله، اگر غامض‌تر نکنند. نمونه تاسف‌بارش به نام طب اسلامی است که به جای جذب جوانان، موجب وهن عقل و دین و روحانیت می‌شود.
دبیر فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی تهران گفت: امسال ۱۳۰۰ موکب مردمی در خیابان انقلاب و خیابان آزادی مستقر می‌شوند.
آنچه از انحلال احزاب در چارچوب جمهوری اسلامی تا پیش از ۸۹ به میان آمده بود؛ معمولاً مرتبط با تصمیم‌گیری اعضای آن یا اختلافات درونی بوده است؛ مانند آنچه که موجب انحلال حزب جمهوری اسلامی (سال فعالیت ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۶) و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی (سال فعالیت ۱۳۶۵-۱۳۵۸) شد و تجربه انحلال با اعلام دستگاه قضایی حداقل برای احزاب شناسنامه‌دار و قدرتمند در فضای سیاسی پس از انقلاب کمتر رخ داده بود.
هرج و مرج خیابانیِ گروهک تروریستی منافقین در روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۶۰ که در اعتراض به عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل نیرو‌های مسلح و در اعتراض و مخالفت با رای مجلس به عدم کفایت سیاسی او انجام شد، موجب دمیدن در آتش اختلافات سیاسی و دامن زدن به ناآرامی‌های ماه‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، شدت گرفتن موجِ ترور مردم عامی و چهره‌ها و شخصیت‌های تاثیرگذار انقلاب شد.
رئیس دفتر نظامی رهبر انقلاب با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی را شروع کردیم و این کار از نیروی هوایی شروع شد، عنوان کرد: قطعات و هواپیما در همین دانشگاه ستاری ساخته می‌شود. خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.
شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی یکشنبه 14 خرداد ماه موکب خدمت رسانی به زائران آن امام همام برپا می کند.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی: خبر عروج رزمنده‌ی قهرمان، بزرگ‌مرد بی‌ادعای سال‌های حماسه و ایثار در ارتش جمهوری اسلامی ایران، جناب سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب موجب تأسف و تألم خاطر شد. مرحوم شریف‌النسب از مبارزان ارتشی قبل از انقلاب بود که در تشکیل و حرکت فعالانه کمیته انقلاب ارتش در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و شناسایی و انتصاب افسران مومن و شایسته برای سه مقطع مهم پیروزی و تثبیت انقلاب و ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی، نقشی تعیین کننده داشت.
اهواز - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله) شده است.
فرماندهان کل ارتش و سپاه به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار وحدت، اخوت، دوستی، یک‌دستی و قدرت هم‌افزایی سپاه و ارتش را عامل عصبانیت دشمنان و موجب خوشحالی دوستداران جهانی انقلاب اسلامی دانستند.
فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اعتراف رئیس جمهور قبلی آمریکا مبنی بر هزینه کردن 7هزار میلیارد دلار درمنطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ انقلاب اسلامی موجب شکست این سرمایه‌گذاری شد.
جمیله کدیور در روزنامه اطلاعات نوشت:یکی از ابزارهای اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران طی ۴۴ سال گذشته و در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سال ۵۷ که موجب مانایی نظام به رغم همه اتفاقات سختی که با آن مواجه بوده، اپوزیسیون فشل آن بوده است.
فرمانده نیرو هوایی اتش گفت: نیروی هوایی بعد از جنگ تحمیلی تولدی دوباره داشته و تحریم‌ها و فشارهای دشمنان با اراده متخصصان این نیرو خنثی شده است.
دکتر مهدی مطهرنیا گفت: بعد از برجام تحریم‌های سپاه پاسداران رخ داد و سپس آمریکا از برجام خارج شد، اما نکته اساسی آنجاست که اکنون با توجه به فشار‌های بین المللی پرونده حقوق بشری ایران سنگین‌تر از پرونده هسته‌ای به جریان افتاده است. سپاه پاسداران از طرف هلند تحریم شده است و انگلستان اعلام کرده است که کلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در تحریم قرار داده است لذا موج جدیدی از تحریم‌ها در پرونده حقوق بشر هویدا شده است و به زودی کشور‌های دیگری مثل آلمان هم به این دریچه خواهند پیوست.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار هو، چون هوا معاون نخست وزیر چین با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و چین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال گسترش بوده است، گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است، اما حضرت امام با انقلاب اسلامی اثبات کرد که دین موجب هشیاری و بیداری هرچه بیشتر بشریت می‌شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایستادگی موجب پیشرفت و تسلیم باعث عقب‌رفت است، فرمودند: ما ایستادیم و پیش رفتیم، البته ایستادگی نیز مانند هر کار دیگر سختی‌هایی دارد.
محسن رضایی گفت: امروز سازمان «سیا»، تمامی نیرو‌های خود را وارد کشور‌های اطراف ایران کرده است، چرا که از موج انقلابی‌های ایران می‌ترسد. ما در جنگ پیشرفت باید به مسیر انقلاب اسلامی برگردیم؛ اگر به مسیر قبل برگردیم، جهاد فرهنگ ایجاد خواهد شد؛ اما اگر جهاد خاموش شود، فرهنگ و هویت ما خاموش خواهد شد.
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
آیت‌الله خامنه‌ای، مقاومت شجاعانه جهاد اسلامی را موجب ارتقاء جایگاه این جنبش در مقاومت و خنثی شدن خدعه رژیم صهیونیستی دانستند.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از نهاد‌های تحت امر قوه مقننه به جهت شرح وظایف تعیین شده و جهت دهی نظرات کارشناسی برای قانون نویسی و مشورت به نمایندگان مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است. انتقاد اخیر رهبر انقلاب در جمع نمایندگان مجلس یازدهم از برخی گزارش‌ها و عملکرد‌های این مرکز موجب شد تا نگاه فعالان عرصه سیاست دوباره به این مرکز معطوف شود.
مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امروز یک موج نامیمونی آغاز شده که این القا را به وجود بیاورد که نظام جمهوری اسلامی در حل مشکلات مردم ناکارآمد است، عنوان کرد: اگر ناکامی و ناکارآمدی وجود داشته و یا دارد، مقصر آن انقلاب و نظام اسلامی نیست، بلکه مقصر آن دولت هایی هستند که ارزش ها، اصول و اولویت ها را نادیده می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ