دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انقلاب اسلامی از تجزیه ایران جلوگیری کرد و حافظ امنیت و تمامیت ارضی کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: عمل رذالت آلود قرآن‌سوزی توطئه‌ای نه فقط علیه مسلمانان بلکه علیه بشریت است و رهبر انقلاب اسلامی موکداً با چنین اقداماتی مخالفند.
رهبر انقلاب ایمان مردم را پایه قوام نظام اسلامی خواندند و گفتند: حفظ نظام و در واقع حفظ ایمان مردم اوجب واجبات است ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوه‌های متکی بر علم و گسترش ابزار‌ها از جمله اینترنت و هوش مصنوعی (به‌عنوان نمادی از مرحله پسا اینترنت) توسعه فراوان یافته، بنابراین عقل هم حکم می‌کند در مقابل شمشیر‌های خون‌ریز تبلیغات دشمنان، تبلیغ را اولویت اول بدانیم.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در جدیدترین اعتراف خود چندی پیش به شکست در برابر ایران در موضوع سوریه اشاره کردند و گفتند آمریکا و تمام جبهه حامیانش در صدد سرنگونی  بشاراسد بودند؛ اما چون خواست و اراده ایران اسلامی حفظ و بقای بشار اسد بود، آمریکا با وجود جنگ‌افزارهای پیشرفته و حمایت کشورهای دیگر شکست خورد و ایران به هدف خود در سوریه دست یافت.
رهبر انقلاب: شهیدان شما در یکی از حساسترین مقاطع تاریخ کشور، سرنوشت کشور را عوض کردند. انقلاب اسلامی رخ داد تا کشور را که داشت به سرعت به سمت دره‌ی انحطاط اخلاقی و دینی و سیاسی پیش میرفت حفظ کند و حفظ کرد، بعد دشمن حمله‌ی نظامی کرد، این جوان‌ها بودند که رفتند ایستادند هشت سال مقاومت کردند، کشور را نجات دادند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا جهادی بزرگ و همسنگ جهاد زنده نگه داشتن خون‌های مقدس ریخته شده در کربلا است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا جهادی بزرگ و همسنگ جهاد زنده نگه داشتن خون‌های مقدس ریخته شده در کربلا است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا را جهادی بزرگ و همسنگ جهاد زنده نگه داشتن خون‌های مقدس ریخته شده در کربلا است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سپاه بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، حامی ملت، حافظ امنیت ملی و مایه عزت و اقتدار ایران عزیز است.
سردار حسین سلامی با بیان اینکه نگرانی برای به یغما بردن انقلاب بیهوده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی امتداد بعثت پیامبر اسلام است. خداوند همانگونه که از پیامبر اسلام و مبعث ایشان محافظت کرد، انقلاب اسلامی مارا نیز حفظ کرده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حفظ و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی برای نسل‌های آینده گفت:ماندگاری نهضت انقلاب اسلامی به وسیله قلم و هنر صورت گرفته است.
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه محاسبات دشمنان در خصوص ایران و انقلاب متوهمانه است، گفت: انقلاب اسلامی یعنی امنیت ملی، یعنی عزت ملی و مردم دیروز نشان دادند که این انقلاب را از آن خودشان می‌دانند و این انقلاب را حفظ خواهند کرد.
رئیس‌جمهور سابق ایران با اشاره به اینکه مردم خود صاحب و حافظ انقلاب هستند، گفت: بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی، پایگاه مردمی آن و بزرگترین ثمره جمهوری اسلامی، حضور و مشارکت آحاد ملت است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به اینکه ظرفیت‌های انقلاب اسلامی خیلی فراتر از حد مرزهای خودش است، گفت: ما با سلاح‌هایی که ساختیم قدرت بازدارندگی ایجاد کردیم، این سلاح‌ها حافظ صلح ماست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو، و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاههای فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت قبلی این نشریه به پیامبر اسلام، عجیب ندانست.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین‌های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت‌های قبلی این نشرییه به پیامبراسلام، عجیب ندانست.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگارند؛ همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل بوده و کهنه نمی‌شود؛ اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگار هستند همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل وجود داشته و کهنه نمی‌شود اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اغلب اخبار و مواضع منسوب به رهبر معظم انقلاب در بولتن خبری یک مجموعه رسانه‌ای، به دلیل غیردقیق، ناقص و گاه جعلی بودن غیرمعتبر است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.
امام جمعه زاهدان گفت: مسئولان امنیتی باید برای حفظ امنیت تلاش کرده و مسئولان هم برای رشد علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استان که پایه‌های امنیت پایدار است تلاش کنند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این هیجانات نباید حواس مسئولان را پرت کند و باید با عزم بیشتر به دنبال انجام وظیفه باشند و برای پیشبرد طرح‌ها تلاش کنند.
تذکر رهبر انقلاب برای قدرشناسی از حافظان امنیت در نماهنگی با عنوان «برای امنیت ملت» برای نخستین بار منتشر شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی فرمودند: [این شهدا] حافظ امنیّتند. دشمن میخواهد امنیت را از بین ببرد؛ میخواهد همین نقطه‌ی قوّت واضح را از جمهوری اسلامی بگیرد؛ لذا با اینها خیلی دشمنند.
تذکر رهبر انقلاب برای قدرشناسی از حافظان امنیت در نماهنگی با عنوان «برای امنیت ملت» برای نخستین بار منتشر شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی فرمودند: [این شهدا] حافظ امنیّتند. دشمن میخواهد امنیت را از بین ببرد؛ میخواهد همین نقطه‌ی قوّت واضح را از جمهوری اسلامی بگیرد؛ لذا با اینها خیلی دشمنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ