جامعه ورزش با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نوری در پیامی به آیین نکوداشت زهرا شجاعی تاکید کرد: ناگفته نماند که خلأ‌های قانونی و یا فراقانونی ناشی از دیدگاه‌های بنیادگرایانه و یا سنتی همچنان در محروم کردن زنان از حضور در برخی عرصه‌های اجرایی و تصمیم‌گیری مانند خبرگان، شورای نگهبان، شورای عالی قضایی، ریاست جمهوری و ... وجود داشته و دارد و تا احقاق حقوق کامل و برابر راه بلندی در پیش است.
با حضور جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان رسما از بیمه جامع ورزشکاران کشور رونمایی شد.
طرح «گذرگاه ورزش» با هدف ترغیب و تشویق بیشتر مردم به فعالیت های ورزش از روز جمعه در پارک های تهران آغاز شد.
عالی با بیان اینکه اگر خانمی با وضع ناهنجار و بی‌حجاب وارد جامعه شود، موجب گناه جمعی شده است، گفت: این خانم خواسته یا ناخواسته، جو حیا و عفت در جامعه را به سمت بی‌حیایی و بی‌عفتی می‌کشاند.
بیمه معلم با هدف تعامل با جامعه دانشگاهی جهت استعدادیابی و همچنین تعامل با بازار و کسب‌وکارهای مختلف در نمایشگاه کار دانشگاه تهران با محوریت ارائه فرصت‌های شغلی شرکت کرد.
رئیس جامعه بوم گردی ایران گفت:حضور در نمایشگاه‌های خارجی یکی از درخواست‌های ما است و خوشبختانه در نمایشگاه روسیه اولین قدم برای حضور بوم‌گردی‌ها برداشته شد.
درحالی که غرب تلاش دارد چهره‌ای مخدوش از زن ایرانی به نمایش گذارد ارتقای جایگاه زنان جامعه و باز شدن فضا برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف علمی، دانشگاهی، ورزشی و .. غیر قابل انکار است.
مدیر تیم‌های ملی تنیس با تاکید بر اینکه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه از سوی وزارت ورزش تیم کمتر از 14 سال ایران در آستانه بازماندن از حضور در رقابت های مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا بود، گفت: با حمایت خانواده‌ها و جامعه تنیس، این اعزام در آخرین لحظات محقق شد.
مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
کلنگ زنی طرح تعریض پل شهدای گرگاب امروز با حضور حمیدرضا پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر از جمله حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شاهین شهر و میمه، امام جمعه شاهین شهر و …برگزار شد.
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
پيكر سه بازيكن تيم ملى فوتبال قطع عضو در استان خوزستان با حضور جامعه ورزش تشييع شد.
وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی به همراه مدیران و معاونان بخش های مختلف ورزش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
اولین مسابقات رسمی MMA یا مبارزه در قفس در ایران روز جمعه با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد. از مدت‌ها قبل رشته MMA که عنوان یک ورزش زیرزمینی شناخته می شد و این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.
اولین مسابقات رسمی MMA یا مبارزه در قفس در ایران روز جمعه با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد. از مدت‌ها قبل رشته MMA که عنوان یک ورزش زیرزمینی شناخته می شد و این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.
استاندار آذربایجان شرقی با حضور در سالن گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از توانمندی ها و محصولات گروه بازدید کرد.
تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی با حضور کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.
احمدحسین فلاحی، نماینده همدان می‌گوید آن دسته از بی‌حجاب‌هایی که حتی شال و روسری هم با خودشان ندارند، بهایی و جاسوس رژیم صهیونیستی هستند.
رئیس جامعه تورگردانان کشور گفت: قصد داریم برنامه‌ای برای حضور بزرگ‌ترین تور اپراتورهای جهان در ایران تدوین و اجرا کنیم.
جامعه ورزش با حضور در دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور، یاد و خاطره ۵۱۳۵ شهید ورزشکار را گرامی داشتند.
معاون اول‌ قوه قضاییه ضمن تبریک هفته فراجا،گفت:امنیت، اعتماد، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی مقتدر در جامعه است
جمعی از ورزشکاران و مدیران ورزشی ایران در قالب کاروان جامعه ورزش به منظور حضور راهپیمایی اربعین امام حسین(ع) شب گذشته وارد نجف اشرف شدند.
تعدادی از روسای فدراسیون ها و مسئولان ورزش کشور برای حضور در راهپیمایی اربعین وارد نجف اشرف شدند.
بهروز عطایی،سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اعتماد جامعه ورزش و والیبال را کسب کرده است، این مهمترین دستاورد او بعد از سالها حضور مربیان خارجی بر روی نیمکت تیم ملی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ