تیم ملی هاکی ایران از صعود به دیدار نهایی رقابت‌های جام جهانی 2023 باز ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی به رییس فدراسیون فوتبال ایران، صعود تیم نوجوانان به رقابت های جام جهانی 2023 اندونزی را تبریک گفت.
تیم نوجوانان ایران با شکست یمن به نیمه نهایی جام ملت ها صعود کرد و حالا بعد از صعود به جام جهانی می تواند در اندیشه ی رفتن به روی سکوی نخست آسیا باشد.
صعود نوجوانان فوتبال ایران به جام جهانی زیر ۱۷ سال با واکنش سایت های رسمی آسیا روبرو شد.
بازیکنی که با دستش مدام به خودش اشاره می کرد، چهره اول صعود تاریخی نوجوانان ایران به رقابت های جام جهانی با هدایت حسین عبدی بود.
تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل یمن به نیمه نهایی جام ملت های زیر ۱۷ سال آسیا رسید تا مجوز حضور در جام جهانی را نیز کسب کند.
تیم نوجوانان ایران بازی های خود را در مرحله ی گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به خوبی پیش برده است و به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله ی یک چهارم نهایی شد.
تیم های نوجوانان ایران و کره جنوبی مدعیان اصلی صعود در گروه B جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی بشمار می روند.
بازیکنان تیم نوجوانان ایران که برای مسابقات جام ملت های آسیا در تایلند بسر می برند، از استادیوم راجامانگالا بازدید کردند.
مصاف جوانان ایران و عراق برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی، این بازی فردا در تاشکند برگزار می شود و تیم پیروز به مرحله نیمه نهایی جام ملت ها صعود می کند.
سال 2023 می تواند برای فوتبال ایران سال صعود های متوالی به جام جهانی باشد.
تیم فوتبال جوانان ایران پیش از حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی دو برنامه خوب را پشت سر خواهد گذاشت.
تمرینات تیم جوانان ایران که از یکم دی در کمپ تیم های ملی آغاز شده بود تا دهم دی ادامه خواهد داشت.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به نزدیک بودن جام ملت های آسیا و اتفاقاتی که در جام جهانی برای ایران رخ داد فدراسیون فوتبال باید تصمیم منطقی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بگیرد.
تیم ملی فوتبال مراکش که در جام‌جهانی روسیه نخستین بازی خود را به ایران واگذار کرد و از مرحله گروهی صعود نکرد، چهار سال بعد با عبور از تیم های مطرح دنیا به نیمه نهایی جام جهانی رسید.
در بین تیم های آسیایی، تیم ملی فوتبال ایران تنها تیمی است که تاکنون به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی صعود نکرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم انگلیس یکی از گزینه های قهرمانی در جام جهانی است، گفت: امیدوارم به اندازه ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله بعد برسیم.
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری اولین دیدار در جام جهانی قطر گفت: بیشتر از دوره های گذشته به صعود تیم ملی امیدوار هستیم.
کارشناس فوتبال دنیا با بررسی شرایط تیم های حاضر در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: تیم ملی ایران پس از انگلیس می تواند رویایش را رنگ واقعیت ببخشد.
سرمربی کروات و اسبق تیم های ملی ایران و پرسپولیس، اعتقاد دارد که شاگردان کی‌روش می توانند راهی دور بعد جام جهانی شوند.
تیم نوجوانان ایران هم همانند تیم جوانان هر سه حریف خود را در بازی های مقدماتی جام ملت ها شکست داد و با شایستگی به دور پایانی بازی ها صعود کرد.
تیم جوانان ایران با برتری دو بر صفر در برابر امارات با گل های سعید سحرخیزان و امیر ابراهیم زاده قهرمان بازی های مقدماتی در گروه خود شد.
تیم جوانان ایران در اولین بازی در مقدماتی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی زیر 20 سال در بیشکک موفق شد تیم قرقیزستان را یک بر صفر شکست دهد.
جام جهانی 2022 در قطر؛ کمتر از چهار ماه دیگر در دوحه آغاز می شود و ایران در مصاف با تیم های انگلیس – آمریکا و ولز رویای صعود به مرحله گروهی را به نمایش می گذارد.
هافبک تیم ملی ایران در گفتگوی تفصیلی خود با سایت فدراسیون جهانی فوتبال از انگیزه های فردی و تیمی برای صعود به مرحله حذفی صحبت کرد و گفت: چیزی که در ذهن داریم رویای صعود به مرحله حذفی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ