تمرینات تیم جوانان ایران که از یکم دی در کمپ تیم های ملی آغاز شده بود تا دهم دی ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوانان لبنانی در اقدامی بی‌سابقه در مناطقی گام گذاشتند که به موجب ممانعت‌های موجود، از سال ۲۰۰۶ تاکنون هیچ فرد لبنانی در آن‌جا قدم نگذاشته بود.
بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان قبل از بازی امروز مقابل تایلند، دو جلسه آنالیز و یک جلسه تمرین برگزار کردند.
تیم والیبال جوانان ایران با شکست لهستان گام بلندی برای صعود به جمع چهار تیم برتر در مسابقات قهرمانی جهان برداشت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهید فریدونی، پاسداری از طیف گسترده حماسه‌سازان عاشورایی گام دوم انقلاب بود که می‌تواند الگویی شایسته برای جوانان پاک‌سرشت این سرزمین غیرت و شرف محسوب شود.
ملی‌پوشان جوان هاکی روی یخ کشورمان در اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم میزبان متوقف شدند.
تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم مغولستان خواهند رفت.
تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود برابر ویتنام به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شود و یک گام تا جهانی شدن داشته باشد.
شاگردان عبدالصمد مرفاوی با گلزنی محمدامین حزباوی مقابل جوانان قطر به پیروزی رسیدند و گام نخست را برای صعود به جام جهانی جوانان محکم برداشتند.
تیم فوتبال جوانان ایران در اولین بازی مرحله گروهی قهرمانی زیر 20 سال آسیا با تک گل حزباوی موفق به شکست قطری‌ها شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس و استخراج این گنجینه و بیان هنرمندانه آن به نسل جوان قطعاً خواهد توانست گام بزرگی را در جهت آگاه سازی جوانان بردارد.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جهش تولید مسکن یکی از گام های مثبت مجلس یازدهم در جهت پاسخگویی به نیاز جامعه به ویژه جوانان بود اما امروز مجلس از روند کندی اجرای این قانون گله مند است.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش به منظور ترویج و گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت برنامه هایی را اجرا کرده است.
نیر- وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان اردبیل در گام نخست از مجموعه ورزشی «شهید صوابی» شهرستان نیر بازدید کرد.
تیم ملی جوانان ایران نخستین دیدار خود در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا را با پیروزی یک گله به پایان رساند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: هلال احمر نگاهی ویژه به جوانان دارد و از توانمندی های آن ها استفاده می کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۷۰۰ نفر از جوانان گام دوم انقلاب برای اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش در حال آموزش هستند تا به عنوان رهیاران تحول در مدارس از آنها استفاده شود.
برنامه رقابت‌های والیبال جوانان آسیا اعلام شد و ایران در تولین مسابقه خود به مصاف ژاپن می رود.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا نتیجه را به تیم ملی بحرین واگذار کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا نتیجه را به تیم ملی بحرین واگذار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ