راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر استان تهران از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بجنورد- رییس کمیته قوی‌ترین مردان خراسان شمالی گفت: مسابقات کاپ آزاد قوی‌ترین مردان کشور با حضور ۳۵ ورزشکار به میزبانی پارک بش قارداش بجنورد برگزار شد.
جرم خیز بودن محلات حاشیه نشین موجب می‌شود کودکان در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی قرار گیرند و با افرادی که شخصیت‌های مجرمانه و نامتعادل دارند بیشتر سروکار داشته باشد.
برنامه کامل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، اعلام شد.
بر اساس کیفرخواست صادر شده الیویر وند کاستیل متهم به جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران به نفع سرویس اطلاعاتی بیگانه، همکاری با دولت متخاصم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، قاچاق حرفه‌ای ارز به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار و پولشویی به همین میزان بوده است.
مسابقات دوچرخه‌سواری انتخابی تیم‌های ملی پیست مردان و زنان به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
مسابقات دوچرخه‌سواری انتخابی تیم‌های ملی پیست مردان و زنان به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
اسماعیلی گفت: هرکاری باید طبق قانون انجام شود و ما هم طبق قانون با این بحث‌ها برخورد می‌کنیم. میزان آزادی‌بیان و فضایی که در کشور وجود دارد، قابل‌مقایسه با جا‌های دیگر نیست. ممکن است کسی هم خطایی کند و طبق قانون برخورد شود؛ بنابراین ما در وزارت فرهنگ طرفدار جدی اجرای کامل قانون هستیم.
قیمت هر واحد سکه در بورس به ۳۱۳۷۱۵ تومان رسید، هر ۱۰۰ واحد سکه به میزان قیمت سکه بهار آزادی است.
قیمت هر واحد سکه در بورس به ۳۱۳۷۱۵ تومان رسید، هر ۱۰۰ واحد سکه به میزان قیمت سکه بهار آزادی است.
مسابقات بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی (مرحله دوم سال ۲۰۲۳) جام ابراهیم مصطفی از امروز به میزبانی مصر آغاز می شود.
مسابقات بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی (مرحله دوم سال ۲۰۲۳) جام ابراهیم مصطفی از امروز به میزبانی مصر آغاز می شود.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران به زودی در دومین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ به میزبانی مصر به میدان خواهند رفت.
رضایت مشتریان عامل کلیدی در یک بازار آزاد است. موسسه کانسومر ریپورتس هرساله میزان رضایت مشتریان از خودرو‌های مختلف را اعلام می‌کند.
اولین اردوی تیم ملی اسلالوم مردان از 17 بهمن به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
ورزشگاه پیری آزادی تهران در شرایطی پس از ماهها میزبان تماشاگران است که طبقه دوم آن به واسطه ورود کارشناسان حقوقی و اعلام خطر، وضعیت بغرنجی پیدا کرده و منتظر اعلام نتیجه یک آزمایش است.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
از صبح امروز برخی منابع مدعی شدند اکبر طبری با سپردن قرار وثیقه از زندان آزاد شده است در حالی که این موضوع براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه صحت ندارد.
میزان جایزه دلاری برای نفرات برتر در رقابت‌های کشتی آزاد جام پادوبنی قرقیزستان مشخص شد.
تا پایان روز سه شنبه ۲۹ آذرماه بیش از ۷۰ میلیون ورقه اوراق سکه معادل ۷۰ هزار سکه تمام بهار آزادی و بیش از ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون دلار گواهی ارزی توسط متقاضیان خریداری شده است.
میزان نوشت: با بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخص می‌شود که آیدا رستمی در روز حادثه به همراه یک مرد در پل هوایی در حوالی منطقه آزادی تهران در حال مشاجره لفظی و فیزیکی بوده که از پل عابر پیاده به پایین سقوط کرده است.
میزان، رسانه قوه قضاییه ضمن انتشار «اینفو»ی «آزادی ۷۱۵ نفر ، ۴۸ ساعت پس از دستور رئیس عدلیه» تاکید کرد: «این روند طی روزهای آتی نیز ادامه خواهد یافت».
مربی تیم ملی کشتی فرنگی تأکید کرد، لیگ فرنگی به لحاظ کمی و کیفی تفاوت‌های زیادی با کشتی آزاد دارد و در سال‌های قبل هم میزان استقبال از لیگ این رشته به همین شکل بوده است.
«سمانه» یکی از زن‌ها که بی‌خبر از ابتلای همسرش، بعد از آزادی او از زندان به اچ‌آی‌وی مبتلا شد، می‌گوید: «همه ما یک سؤال مشترک در سرمان داشتیم؛ چرا من؟! اما بالاخره با این موضوع کنار آمدیم. تازه بعد از کنار آمدن خودمان با این ویروس و بیماری، باید با این مسئله کنار می‌آمدیم که اطرافیان و خانواده را چطور از این بیماری آگاه کنیم؟ آیا اصلا این کار درستی است؟ پاسخ به این سؤال برای هر فردی با دیگری متفاوت است و بستگی به سطح فرهنگ و میزان پذیرش خانواده‌ها دارد. اغلب ما حتی از فرزندان خودمان هم این موضوع را پنهان کرده‌ایم.»
دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان معتقد است هر میدان و اردویی که پشت سر می‌گذارد، مقدمه‌ای برای رسیدن به بازی‌های المپیک پاریس خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ