مهاجم مس در دربی کرمان موفق شد شش گله شود و خود را به صدر جدول گلزنان برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور خرمی شاد به جای رستمی صنایع مس ایران در بالاترین سطح مدیریت با تغییر همراه است.
باوجود تلاش‌های کیانوش رستمی برای تغییر نظر سرمربی تیم ملی وزنه برداری و حضور در مسابقات قهرمانی جهان، با پایان مهلت قانونی‌ این فرصت برای او از دست رفت.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از خط زدن کیانوش رستمی از مسابقات جهانی گفت: کیانوش ۱۰ خواسته داشت که همگی انجام شد ولی ما برای او فقط دو خواسته داشتیم.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از خط زدن کیانوش رستمی از مسابقات جهانی گفت: کیانوش ۱۰ خواسته داشت که همگی انجام شد ولی ما برای او فقط دو خواسته داشتیم.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری با اشاره به اتفاقات رخ داده در رکوردگیری تیم ملی، از خداحافظی سهراب مرادی وزنه بردار سنگین وزن ایران خبر داد و به صورت رسمی خط خوردن کیانوش رستمی را تایید کرد.
کیانوش رستمی در مسابقه رکوردگیری تیم ملی با وجود اهمیتی که برای کادرفنی داشت شرکت نکرد تا همچون گذشته ساز ناکوک خود را بزند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از وضعیت کیانوش رستمی و مصدومیتش و همچنین عدم حضور در انتخابی تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری این تیم برای انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از وضعیت کیانوش رستمی و مصدومیتش و همچنین عدم حضور در انتخابی تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی کرد.
عارف رستمی می‌گوید مسئولان استان کرمان عزمی برای بقای این تیم و تیم‌داری در لیگ برتر نداشتند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران می گوید سهراب مرادی و کیانوش رستمی به خواسته کادرفنی در مسابقات آسیایی وزنه زده اند.
عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در دسته ۸۹ کیلوگرم در رقابتهای قهرمانی آسیا دو مدال برنز حرکت دو ضرب و مجموع را به خود اختصاص داد.
کنعانی گفت: دعوت رسمی از سوی پادشاه عربستان از آقای رئیسی صورت گرفته که پاسخ رسمی داده شده است. در مرحله آغازین از سرگیری فعالیت‌های نمایندگی‌های دیپلماتیک دو کشور هستیم و اقدامات اجرایی با سرعت در حال انجام دادن است. تیم ما در آنجا مستقر هستند و کار‌های اجرایی و تکنیکی با سرعت خوبی در حال انجام است و خوشبین هستیم در سقف زمانی تعیین شده شاهد فعالیت‌های کامل نمایندگی‌های دو کشور باشیم.
سرمربی استقلال در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، شایعات توهین به پیام حیدری و تیم داوری دربی پایتخت را تکذیب کرد.
باشگاه پرسپولیس نسبت به عدم درج ستاره بالای لوگوی این تیم در فرم بازی با تراکتور اعتراض کرد.
باشگاه اسپانیول با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد نتیجه دیدار این تیم مقابل بارسلونا باید تغییر کرده و 3-0 به سود این تیم تبدیل شود.
تیم ملی وزنه برداری ایران بدون کسب مدال طلا به عنوان هفتمی مسابقات جهانی دست پیدا کرد. وزنه بردار باتجربه کشورمان هم به عنوان ششمین نفر برتر این مسابقات معرفی شد.
فدراسیون فوتبال مراکش از داوری دیدار دیشب تیم ملی این کشور مقابل فرانسه در نیمه‌نهایی جام جهانی به فیفا شکایت کرد.
«گرگ برهالتر» سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در نشست خبری گفت: تکرارمی‌کنم که بازیکنان و تیم ما چیزی درباره این مساله نمی دانستند. این موضوع از کنترل ما خارج بود.
مدیرعامل باشگاه فولاد مخالفت صریح و رسمی خود را با جدایی جواد نکونام و رفتنش به تیم ملی فوتبال اعلام کرد.
مهاجم مس کرمان می گوید از این به بعد به شکل ویژه ای از موقعیت‌های خود استفاده می کنند تا این تیم از شرایط نامساعد فاصله بگیرد.
ستاره مس در بازی با گل گهر معتقد است بدشانسی باعث شد تا آنها 3 امتیاز شیرین برابر گل گهر را از دست بدهند.
تیم یونانی در خبری رسمی نوشت: باشگاه آ. اک با کریم انصاری فرد به توافق مشترک رسید تا این بازیکن قرارداد خود را فسخ کند و از این تیم جدا شود. ما آرزوی موفقیت در ادامه راه برای انصاری فرد را داریم.
تیم فوتبال مس کرمان 4 بازیکن جدید به خدمت خواهد گرفت تا آماده شروع لیگ برتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ