براساس تایید مقامات شهرستان مائوی در ایالت هاوایی، شمار جانباختگان حریق جنگلی مرگبار در این ایالت، از ۱۰۰ نفر تجاوز کرده و احتمالا بیشتر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با رزمایش ارتش چین در تنگه تایوان، وزارت دفاع تایوان شمار جنگنده های چینی در اطراف این منطقه را اعلام کرد.
نظام بانکی سوئیس که تا پیش از این یکی از محبوب ترین ساختارهای پولی در غرب به شمار می رفت طی هفته های گذشته درگیر یک بحران جدی شد و البته توانسته تا حدودی آن را مدیریت کند.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد شمار جانباختگان زلزله‌های اخیر در این کشور از ۴۸ هزار نفر عبور کرده است.
استقلال با دو گلی که در بازی با گل گهر به ثمر رساند، شمار گل های خود را در دور برگشت و در 7 بازی به عدد 16 رساند و از رکورد دور رفت عبور کرد.
وزارت کشور ترکیه از افرایش شمار قربانیان زلزله مرگبار این کشور به بیش از ۴۵ هزار نفر خبر داد.
شمار قربانیان زمین لرزه در ترکیه از ۴۱۰۰۰ نفر عبور کرد.
بورل مدعی شد: ما با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستیم، اما ایران یکی از سخت‌ترین چالش‌ها است. سرکوب معترضان و توسل به حکم اعدام برای ما قابل‌قبول نیست! این اظهارات خصمانه و مداخله جویانه در حالی است که کشور‌های اروپایی از جمله بزرگترین ناقضان حقوق بشر به شمار می‌روند؛ با این حال بورل ترجیح داد تا از کنار این مسئله به راحتی عبور کند.
سرمای هوا مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی را به بیش از ۷۰۰میلیون مترمکعب در روز افزایش داده آن هم در شرایطی که پشتیبانی از این حجم مصرف در هرجای دنیا کار سختی است. اگرچه صنعت گاز در آماده‌باش کامل قرار دارد، ولی استان‌های شمال شرقی کشور با احتمال افت فشار روبه‌رو شده‌اند.
این هشتیمن موج همه گیری کرونا در ژاپن است. طبق آمار‌های دولتی، طی روز گذشته ۲۰۶۹۴۳ مورد ابتلا به کرونا در ژاپن ثبت شده است. از ۲۵ اوت تا کنون این برای اولین بار است که شمار مبتلایان به کرونا از مرز ۲۰۰ هزار نفر عبور کرده است.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو پیرامون فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو گفت: تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود و تولید کامل و رشد تیراژ در شرایطی است که هر روز خبری از تحریم های جدید علیه کشورمان منتشر می‌شود و شرایط تامین مواد و قطعات و تولید خودرو سخت تر می‌شود و این در حالی است که بالاترین اعتبار به پروژه‌ها در سال جاری اختصاص یافته است.
طبق آمارهای کشور قطر، شمار متوفیان درگیر با میزبانی قطر از جام جهانی ۲۰۲۲ از ۴۰ نفر عبور نمی‌کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۵ تن از ایشان وخیم است.
مقامات آمریکا اعلام کردند که شمار قربانیان طوفان قدرتمند ایان در ایالت‌های کالیفرنیا و کارولینای شمالی و جنوبی از ۸۰ نفر عبور کرده و این آمار افزایش خواهد یافت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۳۶۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۱۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۳۳ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۳۳ تن از ایشان وخیم است.
براساس اعلام مرکز ملی مدیریت بحران پاکستان (NDMA)، شمار قربانیان سیل اخیر این کشور از یک هزار نفر عبور کرد.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان، که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد بهبود اوضاع و کاهش شمار شهر‌های قرمز بودیم و این گونه به نظر می‌رسید که موج هفتم شیوع ویروس و بیماری از قله خود عبور کرده است، بار دیگر شاهد افزایش شمار شهر‌های قرمز هستیم.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۷۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۸۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۹۸ تن از ایشان وخیم است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۹۸۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۱ هزار و ۹۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
نماینده ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: کارگروه ویژه سهام عدالت پیگیر واریز سود شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت برای سهامداران است.
بورس کالا تغییر در نحوه عرضه برخی محصول‌ها در تالار صنعتی در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت را ابلاغ کرد.
بازگشت بدافزار جوکر در اپلیکیشن‌های پلی استور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ