فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن قدردانی از عملکرد چند ماهه اخیر در این گروه صنعتی، گفت: موفقیت‌های قابل توجه ایران‌خودرو در جمع‌آوری خودروهای ناقص، توسعه محصول و افزایش کیفیت محصولات، نشان‌دهنده نقش تعیین کننده مدیریت در این مجموعه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا آخرین خرید تیم تازه صعودکرده شمس آذر جذب علیرضا رضایی باشد و باید دید این انتقال نهایی خواهد شد یا خیر.
رییس جمهور روسیه امروز در دیدار با اعضای شورای امنیت ملی کشورش تصریح کرد: تلاش‌های ضدروسی تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداشته است.
رئیس‌جمهور با اشاره به آمار ارائه شده از سوی رئیس بانک مرکزی مبنی بر کاهش ۱۲ درصدی تورم در خرداد، تداوم تلاش‌های هماهنگ همه دستگاه‌ها برای ادامه روند کاهشی تورم تا پایان سال را خواستار شد.
رئیس‌جمهور با اشاره به آمار ارائه شده از سوی رئیس بانک مرکزی مبنی بر کاهش ۱۲ درصدی تورم در خرداد، تداوم تلاش‌های هماهنگ همه دستگاه‌ها برای ادامه روند کاهشی تورم تا پایان سال را خواستار شد.
درویش به زودی مذاکراتی را با یحیی برای حفظ او انجام خواهد داد اما…
خبرنگار شبکه الکاس قطر مدعی است که الاتحاد همچنان خواستار به خدمت گرفتن احمد نوراللهی است.
سخنگوی شورای نگهبان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر نوشت: همواره تلاش مخلصانه و مجاهدانه، پیروزی‌های بزرگ را به دنبال خواهد داشت.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به دریابان شمخانی نوشت: تلاش‌های ارزنده شما در سنگر تصدی «دبیری شورای عالی امنیت ملی کشور» در حوزه کلان امنیتی کشور را تسهیل و تأمین کرد.
بازیکن چپ پای خط دفاعی استقلال با جدیت بیشتری تمرینات تیمش را دنبال می کند.
آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیش از مصاف حساس مقابل سپاهان در هوایی مطبوع برگزار شد.
وزیر خارجه عراق به موضع گیری درباره جنگ اوکراین پرداخت و گفت: سفر وزیر خارجه اوکراین به بغداد مهم است و جهان نگاهش به این سفر است.
با مشاهده تصاویر نمای جانبی، به‌احتمال زیاد اذیت خواهید شد، مخصوصأ اگر از طرفداران تویوتا و مدل محبوب لندکروزر باشید! در این بخش با وجود تلاش‌های ستودنی در شبیه‌سازی، ابعاد ریز رینگ‌ها و تایر‌ها هیچ تناسبی با بدنه ندارند. در نمای عقب هم شباهت این خودرو به لندکروزر LC ۳۰۰ انکارناپذیر است و باز هم باید به تحسین استعداد چینی‌ها پرداخت!
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن تلاش‌های متعددی برای خرابکاری در مراکز حساس کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان بی اثر شده است.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: تلاش‌ها و مکاتبات بسیاری در سطح ملی برای توقف مازوت سوزی نیروگاه منتظری انجام شد و مدیریت استان در خصوص مصرف مازوت بسیار مقاومت کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، مربی خاصی را به کادرش اضافه کرده تا بار روانی روی بازیکنانش را کاهش دهد.
مهدی طارمی پس از ثبت اولین گل خود در جام جهانی با انگیزه در صدد بازگرداندن تمرکز و عزم از دست رفته هم تیمی‌هایش برآمد.
ابوبکر القربی وزیرخارجه اسبق یمن در سخنانی از ادامه تلاش های پادشاهی عمان برای برقراری آتش بس در یمن خبر داد.
مهدی قایدی در تلاش است تا از فرصت‌های پیش رو برای حضور در جام جهانی نهایت استفاده را ببرد.
الاهلی که یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های عربستان است، به دنبال بازگشت به لیگ حرفه‌ای این کشور است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تلاش‌های مذبوحانه جبهه استکبار و سیلی‌خوردگان از انقلاب ملت ایران علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، صریح‌تر و خصمانه‌تر از گذشته شده است.
منجی ساپینتو در دو بازی گذشته، این بار نتوانست معجزه کند و تیمش را به ۳ امیاز برساند.
شرکت پالایش نفت اصفهان با نماد شپنا از جمله نمادهای گروه پالایشی است که سهامداران بسیاری دارد و یکی از شاخص سازترین نمادها است. شپنا به لحاظ بنیادی در چه وضعیتی قرار دارد؟
بررسی مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حداقل مستمری بازنشستگی، ازکار افتادگی و بازماندگان که محمد مخبر آن را ابتدای هفته جاری ابلاغ کرد، به ما می‌گوید که بازنشستگانی که حداقلی بگیر هستند، حقوق آن‌ها به میزان ۵۷.۴ درصد افزایش می‌یابد. با این افزایش ۵۷.۴ درصدی، حقوق ۶۲ درصد بازنشستگان حداقلی بگیر به ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ