سفیر روسیه در واشنگتن گفت که مسکو هرگز دشمن ایالات متحده نبوده و تمام آن چیزی که می خواهد برقراری روابط طبیعی و نظم جهانی مبتنی بر امنیت مشترک و برابری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروهای دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا با تحقیقات روی «جهش‌های ویروسی»، برای یک همه‌گیری جدید آماده می‌شود.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسیر مستقیم میان بانک‌های آمریکا و روسیه که غرب و سازمان‌ملل سعی در معرفی آن به‌جای سوئیفت داشتند، ۱۱ مرداد ماه بسته شد.
وزارت خارجه روسیه ادعاهای آمریکا در خصوص تهدیدات هسته‌ای روسیه را رد کرد.
نماینده روسیه در سازمان ملل در واکنش به ادعای تکراری سفیر واشنگتن در سازمان ملل از ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه اعلام کرد این ادعاها نادرست و اجرای تحقیق درباره آن ناعادلانه است.
سفیر روسیه در آمریکا معتقد است که واشنگتن با چشم‌پوشی علنی از حمله پهپادی اخیر به مسکو، عملا به اوکراین «مجوز» می‌دهد تا جنگ با روسیه را ادامه دهد.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: آمریکا اداره ستاد برنامه‌ریزی جنگ ترکیبی علیه مسکو را برعهده دارد؛ کشورهای عضو گروه- ۷ هم به معنای واقعی کلمه در پی رویارویی همه جانبه با روسیه هستند.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو قصد دشمنی با هیچ کشوری را ندارد اما مجبور است به جنگی که به آن تحمیل شده، پاسخ دهد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو به‌رغم فشارهای آمریکا، به روابطش با ایران ادامه خواهد داد.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید آمریکا و کشورهای عضو ناتو به دنبال این هستند تا آسیای مرکزی را به بستری برای تهدید علیه مناطق جنوبی روسیه تبدیل کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز تصریح کرد: آمریکا موضوع آزادی بیان را بازیچه خود قرار داده است.
وزارت خارجه روسیه علاوه بر احضار سفیر آمریکا, سفرای انگلیس و کانادا را به دلیل دخالت فاحش در امور داخلی این کشور احضار کرده است.
وزارت خارجه روسیه علاوه بر احضار سفیر آمریکا, سفرای انگلیس و کانادا را به دلیل دخالت فاحش در امور داخلی این کشور احضار کرده است.
پس از برخورد جنگنده سوخوی روسیه با پهپاد آمریکایی، سفیر روسیه در واشنگتن خواستار توقف پروازهای شناسایی آمریکا در نزدیکی مرزهای این کشور شد.
فرمانده دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که اقدام مسکو در افشا کردن فعالیت‌های نظامی و بیولوژیکی آمریکا، خیلی از کشورها را نگران کرد.
مقام شورای مرکزی دولت موقت منطقه زاپروژیا می‌گوید که اقدام آمریکا در وضع تحریم‌ علیه نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا، بدین معنا است که غرب الحاق این نیروگاه به مسکو را به رسمیت شناخته است.
سازمان اطلاعات روسیه اعلام کرد که آمریکا در حال آموزش 60 شبه نظامی در پایگاه «التنف» سوریه برای انجام حملات تروریستی در روسیه و کشورهای همسایه آن است.
ند پرایس با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه برخی شرکت‌های مرتبط با صنایع پهپادی ایران، گفت: ما مسلما تحریم‌های بعدی را از قبل اعلام نمی‌کنیم، اما همچنان به دنبال اهدافی خواهیم بود که به ما اجازه می‌دهد با این نوع رابطه روسیه و ایران و عینا با عرضه فناوری پهپادی از ایران به روسیه مقابله کنیم.
وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که هدف واشنگتن از استفاده انحصاری از دلار این است که بازارهای مالی را در دام خود گرفتار و روسیه را محاصره اقتصادی کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به بیانیه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد: سیاست کوته‌ بینانه واشنگتن، روسیه و آمریکا را در آستانه درگیری مستقیم قرار می‌دهد.
فرمانده یگان دفاع شیمیایی، میکروبی و رادیواکتیو روسیه می‌گوید که آزمایشگاه‌های بیولوژیکی فوق امنیتی آمریکا دستورالعمل‌های امنیتی را نقض کرده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که احتمال نمی رود این کشور و روسیه در حاشیه اجلاس گروه بیست تماس یا دیداری داشته باشند.
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه اقدامات ضد روسی ناتو و متحدانش در جهت حمله سایبری به روسیه را هدف انتقاد قرار داد.
آمریکا نسبت به «عواقب فاجعه‌بار» استفاده احتمالی مسکو از سلاح اتمی در جنگ اوکراین هشدار داد.
مسکو نسبت به قطع کامل روابط با آمریکا هشدار داد و اعلام کرد که ایده واشنگتن برای معرفی روسیه به عنوان حامی تروریسم عواقب سختی در پی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ