سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو به‌رغم فشارهای آمریکا، به روابطش با ایران ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه هیچ نشانه‌ای از تغییر و بهبود رویکرد واشنگتن و لندن در قبال مسکو نمی‌بیند.
سخنگوی کرملین می‌گوید که استفاده کی‌یف از سلاح‌های «خودش» کمتر و کمتر شده و این نشان می‌دهد که هدف اولیه مسکو مبنی بر خلع سلاح اوکراین تا اندازه زیادی برآورده شده است.
سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که وسعت «منطقه حائل/خلع سلاح‌شده» در اوکراین به نوع و بُرد تسلیحاتی بستگی دارد که مسکو باید برابر این تسلیحات از خود محافظت کند.
سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که در حال حاضر برای مذاکرات بین مسکو و کی‌یف، هیچ پیش‌شرطی وجود نداشته و چنین گزینه‌ای روی میز نیست.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مدعی شد که مقامات ارشد کرملین، پوشش خبری درباره او و گروهش را ممنوع کرده‌اند؛ ادعایی که با پوشش گسترده‌ اخبار تسلط کامل مسکو بر باخموت، در تضاد است!
رئیس‌جمهور اوکراین منکر دست داشتن این کشور در حمله پهپادی شب گذشته به کاخ کرملین روسیه شد.
پسکوف طی نشست خبری در مسکو گفت که رژیم کی‌یف اقدام به انجام حمله پهپادی به اقامتگاه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در کرملین داشت.
معلوم نیست ولادیمیر پوتین و همفکران او در کرملین اکنون که یکسال و دو ماه از شروع جنگ اوکراین گذشته و آشکارا می‌بینند که نتوانسته‌اند به اهدافشان از این جنگ برسند، آیا به این نتیجه رسیده‌اند که در چه باتلاقی گرفتار شده‌اند یا نه؟ اگر آن‌ها متوجه این واقعیت شده باشند، اکنون زمان مناسبی است که خود و روسیه را از این باتلاق نجات بدهند.
سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
دولت روسیه با صدور بیانیه ای زمان و جزئیات سفر قریب الوقوع رئیس جمهور چین به مسکو را اعلام کرد.
سخنگوی کرملین درباره توافق ایران و عربستان موضع گیری کرد و از خط مشی مسکو در قبال جنگ اوکراین هم پرده برداشت.
سخنگوی کرملین درباره توافق ایران و عربستان موضع گیری کرد و از خط مشی مسکو در قبال جنگ اوکراین هم پرده برداشت.
جنگ داخلی سوریه که به مرور تبدیل به یک بحران منطقه‌ای با ابعاد بین‌المللی شد، نقطه مبنای روابط سیاسی و ژئوپلیتیک ایران و روسیه در سطح منطقه‌ای بوده که از دیدگاه برخی تبدیل به یک اتحاد سیاسی-نظامی بین دو کشور شده است. به این معنی که تجربه مناسب همکاری بین دو کشور باعث شد تا تصمیم‌گیرندگان تهران و کرملین نسبت به گسترش روابط به دیگر عرصه‌ها و کانون‌ها تمایل بیشتری نشان دهند.
کاخ کرملین امروز(چهارشنبه) اتهامات پریشتینا درباره آتش‌افروزی روسیه با هدف ایجاد هرج و مرج در حوزه بالکان را رد کرد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه در مسیر «غیرنظامی و خلع سلاح کردن» اوکراین، پیشرفت چشمگیری داشته است.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که مسکو انفجارهای پل کریمه و خطوط لوله نورداستریم را در فهرست «اقدامات تروریستی» دسته‌بندی می‌کند.
کاخ کرملین در واکنش به ادعای کاخ سفید درباره آمادگی واشنگتن برای مذاکره با مسکو بر سر حل و فصل بحران اوکراین، اعلام کرد که روسیه آماده مذاکره است اما غرب باید درخواست‌های مسکو را بپذیرد.
«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات مقامات غربی درباره لزوم بازگشت مسکو و کی‌یف به میز مذاکره، گفت اراده سیاسی اوکراین لازمه انجام شدن این گفت و گوها است.
سخنگوی کرملین ادعای رسانه‌ها درباره خروج روسیه از شهر انرهودار و نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا را رد کرد.
مسکو اظهارات رئیس جمهور اوکراین درباره امیدواری کی‌یف برای پس گرفتن کریمه با روش «غیرنظامی» را اشاره‎‌ای به جدا کردن این شبه جزیره از خاک روسیه خواند و آن را «محال» توصیف کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد مسکو و آنکارا اختلافاتی در خصوص تامین امنیت در کشور سوریه دارند.
سخنگوی کرملین در سخنانی به آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا هشدار داد: سخنان «زلنسکی» فراخوانی به آغاز جنگ جهانی است.
رئیس جمهور اوکراین گفت که اگر روسیه به وعده خود برای الحاق جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و مناطق زاپروژیا و خرسون به مسکو عمل کند، با پاسخ «بسیار شدید» کی‌یف روبرو خواهد شد.
کاخ کرملین در واکنش به ادعاها درباره خرابکاری مسکو در ماجرای نشت گاز از خطوط لوله نورد استریم، اعلام کرد که چنین نتیجه‌گیری «احمقانه و مهمل» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ