تیم چوگان قصر فیروزه قهرمان مسابقات چوگان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صنعت نفت آبادان موفق شد تا با نتیجه دو بریک دربی خوزستان را به سود خود به پایان برساند.
ملک وسیع بن‌سلمان در غرب پاریس، ساختمانی نوساز است که شبیه یک قصر قرن هفدهمی است و فناوری به کار گرفته شده در سینما و استخر شنای لوکس آن در دنیا بی‌نظیر است.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز با رئیس امارات در کاخ «قصر الوطن» دیدار کرد.
رحیم استرلینگ در حال ساخت عمارتی مجلل است که بعد از پایان حدود 8 میلیون یورو ارزش خواهد شد.
یکی از تپه‌های زیبای اطراف روستای ویدوف در لهستان، روزگاری جایگاه قصر یک شوالیه بوده که در زمانی نامعلوم در اثر جنگ یا آتش‌سوزی از بین رفته است.
دختر نوجوان گفت: هفته پیش از خانه فرار کردم. نمی‌دونستم کجا، ولی رفتم. نمی‌دونستم چه اتفاقی می‌افته برام، به این فکر نکردم چی سر مادرم میاد. فقط اینو می‌دونستم که از خودم، خونه، بی‌کسی و بی‌پناهی خسته شدم. اینکه هر روز که می‌گذره بیشتر ناامید میشم. پس از خونه فرار کردم.
یکی از مشخصه‌های قصر یاقوت حضور آشپزان بود و ضرب‌المثل رایج امروز یعنی «بادمجان دور قاب‌چین» از این مکان متولد شد.
هنوز مشخص نیست که آیا این دست‌ها از افرادی که قبلاً مرده‌اند قطع شده یا اینکه در زمان بریده شدن دست‌ها صاحبانشان هنوز زنده بوده‌اند. آنچه در حال حاضر با تحلیل‌های استخوان‌شناسی اثبات شده این است که مصریان باستان چگونه دستان را قطع می‌کرده‌اند.
آنچه در ویدیوی منتشره در تلویزیون روسیه به نمایش درآمد، کاخی بود که به جای دکور‌های مجلل، دیوار‌های بتنی برهنه‌ای داشت. به نحوی که گویا کاخ در حال بازسازی است و حتی این سوال را در اذهان ایجاد می‌کرد که در این بنا چه اتفاقی در جریان است.
ثروت و اموال ادعایی پوتین و شریکش هرگز به رسانه‌ها درز پیدا نکرده، اما این بار این رسانه مستقل روسی به چنین ادعا‌هایی دامن زده و با انتشار تصاویر گوناگونی این گزارش را منتشر کرده است.
طبق این گزارش، در تابستان‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ یک پیست کارتینگ کوچک در حوالی این قصر تاسیس و درست در کنار این اقامتگاه بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ یک زمین بازی مخصوص کودکان به رنگ زرد و آبی در اعماق این جنگل ساخته شد.
کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی قصر لاکچری خود را برای فروش گذاشت.
دولت لهستان قصد دارد قصر ۴۰۰ ساله‌ای را که در جنگ جهانی دوم ویران شد دوباره بازسازی کند. حالا در جریان کاوش‌هایی که قبل از بازسازی در حال انجام است، اشیاء گرانبهای زیادی در جا‌های غیرمنتظره‌ای از این قصر کشف شده‌اند.
عربستانی‌ها از خانه لاکچری ابرستاره پرتغالی در ریاض رونمایی کردند.
نماینده مردم قصر شیرین در مجلس گفت: دولت وارد معاملات ارزی شده که به هیچ وجه درست نیست دولت برای جبران کسری بودجه این کار را انجام دهد.
رونالدو در حالی به النصر عربستان پیوست که مدیران این باشگاه یک قصر باشکوه در اختیار این بازیکن قرار دادند.
تصاویری از محل سکونت احتمالی رونالدو در ریاض، منتشر شده است.
خاندان "آل نهیان" مالک باشگاه منچسترسیتی و مالک ده‌ها قصر و عمارت هستند و سرمایه گذاری زیادی را در "اسپیس ایکس" (شرکت امریکایی تولید کننده محصولات صنایع هوافضایی) و "ساواژ ایکس فنتی" (شرکت تاسیس شده توسط ریحانا که در زمینه لوازم آرایش، مد و زیبایی فعال است) انجام داده اند.
تقاضا برای بازسازی بند زنان زندان قصر، کاشت کاهو در زمین گلف کاخ مروارید، مرمت بخشی از ایوان کریمخانی و افزایش مسیرهای گردشگری کوهستان از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدیر مجموعه باغ موزه قصر تهران از مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی، خواستار استفاده از ظرفیت این مجموعه برای بازسازی بند زنان زندان قصر شد.
وزیر کشور گفت: برگه تردد در مرزهای خرمشهر، مهران و قصر شیرین برای زائران صادر می‌شود.
قصرفیروزه فاتح چوگان مالکین؛ پاسارگاد و زاگرس روی سکو
تصویر یک رای از یکی از محاکم استان گیلان چندی است در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ حکمی که برای یک هموطن زرتشتی و به جرم حمل ۱۳۵ لیتر مشروب دست‌ساز صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ