یکی از مشخصه‌های قصر یاقوت حضور آشپزان بود و ضرب‌المثل رایج امروز یعنی «بادمجان دور قاب‌چین» از این مکان متولد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئو زیر ، کارخانه تولید ماشین اصلاح را مشاهده می نمایید .
بهارستان‌نشینان با موافقت با بررسی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب ( حمایت از سلامت اجتماعی ) در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی، گامی مهم در جهت قانونمند کردن حوزه حجاب و عفاف کشور برداشتند.
خاندوزی گفت: برنامه اقتصادی کوتاه مدت دولت تحت عنوان بسته سیاست‌های مهار تورم و رشد تولید با اجماع نظر بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه نهایی شد.
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: به زودی اصلاح قیمت‌ مرغ براساس ثبات قیمت در بازار و کاهش هزینه تولید اعلام خواهد شد.
وزیر صمت گفت: سامانه شفافیت فروشگاهی تکمیل‌کننده سامانه جامع تجارت است که انتهای زنجیره تولید را شفاف می‌کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اصلاح و تعدیل قیمت کارخانه ای محصولات خودروسازان را زمینه ای برای تحقق هدف رشد تولید در سال جاری دانست.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تولید ۱۵۰۰ تن بذر اصلاح شده در استان خبر داد و گفت: از این میزان تاکنون هزار تن بین کشاورزان توزیع شده است.
کارشناس بازار خودرو گفت: شورای رقابت قیمت گذاری خودرو را براساس تورم و هزینه تمام شده تولید اعلام کند.
کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت گذاری دستوری کمکی به مهار تورم نخواهد کرد؛ قیمت گذاری باید واقعی و تاثیرگذار و به دور از سیاسی گذاری احساسی باشد.
مجری طرح گیاهان قندی وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت بازنگری، اصلاح و افزایش قیمت چغندرقند تاکید کرد.
مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، قیمت خرید تضمینی گندم به زودی در شورای قیمت گذاری بازنگری می‌شود.
مدیرکل مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی کشور، تولید سالانه گوشت دام سبک و سنگین را حدود ۹۰۰ هزار تن برآورد کرد.
در هفته گذشته پخش یک کلیپ تبلیغاتی درباره پروژه شرکت اکتولایف برای تولد نوزاد از طریق دست کاری و اصلاح ژنتیکی و البته در کپسول‌های رحم مصنوعی در دنیا جنجال بسیاری به پا کرد و بسیاری از اساتید برجسته اخلاق پزشکی این طرح را یک فاجعه نامیدند.
البته سال‌ها و ماه‌ها و هفته ها، تقسیم بندی‌های قراردادی ما انسان‌ها هستند و اصالت ندارند. ما عید نوروز را جشن می‌گیریم، چون فرصتی است برای تولد دوباره و و اصلاح و نوسازی خود و اصیل شدن و آنچه اصیل است، زندگی انسانی در تمام دوران زندگی است، حیاتی که در آن، صلح درون، صلح با مردم و صلح با جهان قانون اساسی انسان‌ها باشد.
دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: وزرای سابق راه و شهرسازی وعده ساخت یک میلیون 500 هزار واحد مسکن را داده بود اما هنوز متولیان موفق به انجام و تحقق این وعده نشده اند.
نمایندگان مجلس کلیات طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین و حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر را به توصیب رساندند.
اصلاح قیمت‌ها و تعرفه‌گذاری پلکانی برای گاز آیا می‌تواند در ناترازی تولید و مصرف گاز مثمر ثمر واقع شود و بخشی از کمبود گازی کشور ما را جبران کند؟
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو و چگونگی اصلاح سازوکار فرآیند اسقاط خودرو خبر داد.
گفت: هر یک واحد سرمایه‌گذاری برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، معادل ۱۰ واحد سرمایه‌گذاری برای بخش تولید است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر تولید اقتصادی و حفظ حقوق سهام داران و ذی نفعان، تصریح کرد: مادامی که قیمت تمام شده تولید محصول از قیمت فروش بالاتر باشد، سفته بازی و تقاضای کاذب در بازار وجود خواهد داشت و برای رفع این مشکل باید تقاضای کاذب را از میان ببریم و به تقاضای واقعی برسیم.
این مرجع تقلید با اشاره به منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به تولید و صنعت در کشور تصریح کرد: اگر مشکلات بخش تولید حل شود وضعیت معیشت و تورم در کشور به سامان می‌رسد.
هیئت وزیران ضمن موافقت با اصلاح دو آئین نامه اجرایی فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد وزارت جهاد و تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی، درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس اعلام نظر کردند.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای جبران میزان هزینه‌های تولیدکنندگان، قیمت مرغ و تخم مرغ نیازمند افزایش و البته اصلاح است.
رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: مجلس ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف نکرد بلکه نظام ارزی را اصلاح کرد و دولت هم در این زمینه شهامت به خرج داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ