وزیر کشور گفت: برگه تردد در مرزهای خرمشهر، مهران و قصر شیرین برای زائران صادر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه اجتماعی متن محور "تردز" (Threads) تا چند هفته دیگر، صاحب ویژگی جست و جو شده و دسترسی به آن از طریق وب امکان پذیر می‌شود.
گروه هواداران افراطی آژاکس به وسلی اسنایدر هشدار جدی دادند که فکر بازگشت را از سرش بیرون کند.
باشگاه پرسپولیس با انتشار یک اطلاعیه کوتاه و در عین حال تند، استقلال را متهم به اغواگری در پرونده علیرضا بیرانوند کرد.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید نیمار برای بازگشت به بارسلونا اصرار دارد ولی شرایط اقتصادی باشگاه کاتالان محقق شدن خواسته او را دشوار کرده است.
انریکه سرزو معتقد است در حال حاضر تیمی بهتر از اتلتیکو مادرید در اروپا وجود ندارد. او در مورد آینده ژوائو فلیکس هم حرف زد.
روبرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی به بارسا برگردد و فصل بعد کنار هم بازی کنند.
داوید برنابئو، قهرمان دوچرخه‌سواری سابق اسپانیا، معتقد است رفتن مسی به عربستان برای رقابت با رونالدو اشتباه است.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، از بازگشت لیونل مسی به این تیم استقبال کرد.
مدافع نفت مسجد سلیمان امیدوار است هرچه زودتر مشکلات این تیم به پایان برسد تا بتوانند برای بقا تلاش کنند.
هافبک سابق استقلال در روزهایی که دوران اوج فوتبال خود را به نمایش می‌گذاشت با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد.
هافبک مصدوم استقلال دوران نقاهت را طی می‌کند و امیدوار است مدت دوری اش از فوتبال طولانی نشود.
نشریات روسی در گزارشی عنوان کردند که باشگاه زنیت سعی دارد ستاره فوتبال کشورمان را دوباره جذب کند.
وزیر کشور از اتمام مهلت استفاده از برگ تردد ویژه اربعین خبر داد و گفت: این مهلت تا صبح اربعین بود. اما زواری که قصد برگشت به ایران را دارند همچنان می توانند با این برگه به مرزها بیایند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرد: امکان چاپ و پرینت آنی برگ تردد ویژه اربعین در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه وجود دارد، اما شرط صدور آنی برگ تردد ویژه در مرز‌ها ثبت نام در دفاتر پلیس +۱۰ است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا شرط صدور آنی برگ تردد ویژه اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه را اعلام کرد.
وزیر کشورگفت: امکان صدور برگ تردد موقت مرزی در خرمشهر، مهران و قصرشیرین فراهم شده است. همچنانی که به روز اربعین نزدیک می‌شویم، پیش‌بینی می‌شود خیل عظیم زوار به سوی عراق بروند و همه امکانات برای عزیمت زائران فراهم شده است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، گفت: برگ گذر ویژه اربعین تا روز اربعین اعتبار دارد و زائران تا روز اربعین می‌توانند با این گذرنامه از کشور خارج و به عراق تردد کنند.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، شهروندان متقاضی صدور گذرنامه که قبل از این فاقد گذرنامه بوده یا تاریخ صدور گذرنامه‌هایشان مربوط به قبل از ششم شهریور ماه سال ۱۳۹۱ است، می‌توانند برای اخذ خدمات به «دفاتر پلیس + ۱۰» مراجعه کنند. این افراد می‌توانند با دریافت «برگ ویژه اربعین» به‌عنوان سند مسافرتی و به جای گذرنامه، از مزایای یک بار تردد مرزی به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری با هزینه‌ای معادل یک دهم گذرنامه‌های عادی بهره‌مند شوند.
سخنگوی پلیس گفت: برگ تردد ویژه اربعین (گذر موقت اربعین) حداکثر ظرف ۷۲ ساعت و از طریق اداره پست به آدرس متقاضیان و مشتاقان حضور در راهپیمایی عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع) تحویل می‌شود.
مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی گفت: امروز جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی سراسر کشور از ساعت ۹ الی ۱۶ فعال هستند و به ارائه خدمت گذرنامه و برگ تردد اربعین می‌پردازند.
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.
وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران گفت: اگر زمان به عقب برگردد باز هم به شرایط اردو اعتراض می‌کنیم چون در حد یک ورزشکار حرفه ای نبود.
خوان لاپورتا اطمینان داد که آینده بارسلونا با فروش بخشی از دارایی‌های باشگاه به خطر نخواهد افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ