یکی از دشوارترین قرعه های ممکن رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در انتظار پرسپولیس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الشارجه کار سختی برای صعود ندارد و احتمالا حریف بعد تراکتور در پلی‌آف لیگ‌ قهرمانان است.
در تازه‌ترین تلاش برای وضع قوانین جدیدتر و محدود کردن قوه مجریه، کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا نیز طرحی برای دایمی کردن تحریم‌های این کشور علیه ایران در قانون ایسا که در سال ۲۰۲۶ مدت کنونی آن به پایان می‌رسد را ارایه کرده است که به زودی برای رای‌گیری راهی صحن علنی مجلس امریکا خواهد شد. این طرح توسط یک گروه از نمایندگان از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات حمایت می‌شود و طرحی دوحزبی Bipartisan محسوب می‌شود.
شاگردان سرکو کاتانچ دومین پیروزی متوالی در تورنمنت کافا را به دست آوردند.
پرسپوليس در سومین تقابل فصل برابر گل‌گهر سیرجان چشم به یکی از حساس‌ترین سه‌امتیازهای فصل دوخته است.
سردار آزمون مثل چند بازی قبلی لورکوزن در تقابل با رم کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد اما احتمالاً یکی از تعویض های ژابی آلونسو خواهد بود.
نماینده چهارم ایران در لیگ قهرمانان آسیا به احتمال فراوان باید به مصاف قهرمان امارات یعنی شباب الاهلی برود.
تقابل پراهمیت این هفته برای تعیین عنوان چهارمی لیگ بیست و دوم در سیرجان برگزار می شود.
تقابل پراهمیت این هفته برای تعیین عنوان چهارمی لیگ بیست و دوم در سیرجان برگزار می شود.
جمعیت میلیاردی چین، احتمال تبدیل‌شدن این کشور به قدرت بلامنازع جهان در حوزه‌های نظامی و اقتصادی تا سال ۲۰۵۰ در کنار نقش میانجی‌گرانه و افزایش وزن سیاسی پکن، لرزه بر اندام آمریکا انداخته‌است.
خروج هواداران از سکوهای با احتمال تخریب در دربی در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر ایران 1401/02
نباید انتظار داشت که پس از کسب پیروزی شیرین برابر گل گهر، تغییر چندانی در ترکیب استقلال ایجاد شود.
معاون وزیر امور خارجه روسیه ضمن هشدار درباره احتمال تقابل قدرت های هسته ای در صورت تداوم رویکرد مخرب آمریکا و غرب، تأکید کرد که روسیه به آزمایش هسته ای آمریکا پاسخ می دهد.
پرسپوليس بعد از شکست برابر هوادار، اکنون مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که بنای آن را سرمربی کنونی این تیم گذاشته و نمی‌خواهند بار دیگر امتیاز از دست دهند.
رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی الهلال، ترکیب نهایی خود را برای تقابل با الدحیل در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص کرده است.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
پیش بینی می شود که برزیل با کمترین تغییر ممکن به مصاف کرواسی برود.
با مبنا قرار دادن اعداد و ارقام، احتمال رویارویی برزیل و آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی، از هر تقابل دیگری بالاست.
اکثر رسانه های انگلیسی در مورد ترکیب احتمالی سه شیرها مقابل ایران اتفاق نظر دارند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می کند، به سئوالی درباره تقابل با «هری کین» واکنش نشان داد و احتمال انتقال به یک باشگاه بزرگتر را رد نکرد.
در فاصله ساعتی تا برگزاری قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، گمانه‌زنی‌ها درباره رقبای احتمالی هر تیم به اوج رسیده است.
تیم ملی ولز با بازیکنانی که اغلب آنها در انگلیس شاغل هستند، به مصاف شاگردان کی‌روش خواهد رفت.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه حضور ملوان را دارد غایب کادرفنی تقابل دو تیم است.
«همزمان با شکل گیری یک کارزار در میان کشور‌های اروپایی جهت تقابل با کشورمان، در پی وقوع اعتراضات و اغتشاشاتِ پس از فوت مهسا امینی در ایران، و تدوین یک بسته تحریمی علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی از سوی اروپا، گمانه‌زنی‌های مختلفی از سوی ناظران و تحلیلگران، در مورد احتمال وقوع یک بحران عمیق در روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. در این راستا، فرار در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی شانس وقوع و عملیاتی‌شدنِ این احتمال پرداخته است.»
یک خبرنگار آمریکایی در گزارشی به بررسی تنش های میان آمریکا و روسیه در سطح فضایی پرداخته و از احتمال تاثیرگذازی جنگ اوکراین به افزایش تقابل میان مسکو و واشنگتن در فضا صحبت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ