انتظار می رود روز آینده بورس نزولی باشد و نزول در گروه های دلاری به ویژه پالایشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
برای بازدهی نمادهای بازار هم می‌توان تک سهم‌ها را مدنظر قرار داد و نمی‌توان یک صنعت خاص را به طور کل در بازدهی‌های مثبت روز آتی در نظر گرفت.
شاخص کل بورس در روز سه شنبه با عرضه ۱۸ هزار واحدی روبرو شد اما انتظار می رود وضعیت معاملات روز چهارشنبه بهتر از روز سه شنبه باشد.
احتمال افزایش مجدد عرضه در معاملات روز سه شنبه وجود خواهد داشت.
پیش بینی می شود فردا معاملات بازار سرمایه با وضعیت مثبت در صنعت خودرویی آغاز شود.
پیش بینی می شود بازار سرمایه در روز یکشنبه با کاهش عرضه سنگین مواجه شود.
در معاملات روز سه‌شنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۳ هزار و ۲۰۸ واحد افت و به سطح ۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۸۶۳ واحد رسید و خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای سومین روز متوالی منفی شد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص بورس سبزپوش می‌شود؟
در معاملات امروز یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۶ هزار و ۹۹۳ واحدرشد کرد و به سطح ۲ میلیون و ۴۰ هزار و ۴۱ واحد رسید. فردا بورس چه خواهد شد؟
بورس امروز با افت قابل توجه ۲۹ هزار واحدی به سطح یک میلیون ۹۶۷ هزار واحدی رسید و افت ۱.۵ درصدی را تجربه کرد. شاخص هم وزن نیز با افت ۱۳ هزار ۷۷۶ واحدی به ۶۹۷ هزار واحد رسید. با توجه به افزایش عرضه‌ها در پایان معاملات امروز بازار فردا چگونه خواهد بود؟
احتمال می رود بازار در روز دوشنبه نیز با عرضه قوی کار خود را آغاز کند کنترل هیجان توسط بازارساز در معاملات فردا بسیار حیاتی است.
همیشه در اوج شرایط منفی در بازار سرمایه به یک باره اخبار مثبت بازار را دگرگون می کند.
همیشه در اوج شرایط منفی در بازار سرمایه به یک باره اخبار مثبت بازار را دگرگون می کند.
همیشه در اوج شرایط منفی در بازار سرمایه به یک باره اخبار مثبت بازار را دگرگون می کند.
امروز سه‌شنبه هجدهم بهمن ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل پس از افت سنگین روز‌های قبل خود با افزایش ۱۸ هزار و ۶۵۲ واحدی تا سطح یک میلیون و ۵۵۶ هزار و ۵۱۲ واحد بالا آمد. فردا صعود بازار ادامه خواهد داشت؟
بورس تهران دیروز جهش ۳۷ هزار واحدی شاخص کل را تجربه کرد. در همین حال شاخص هم وزن هم بیش از ۱۰ هزار واحد بالا رفت. امروز بورس چگونه خواهد بود؟
بورس روز گذشته با کاهش قیمت ۸۰ درصد از نمادهای خود مواجه شد و ۱۹ هزار واحد ریزش داشت. در دو روز اخیر با از دست رفتن حمایت یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد بازار سرمایه ریزش شدیدی را تجربه کرد و به مرز یک میلیون ۲۷۷ هزار واحد رسیده است. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ ترمز این افت کشیده خواهد شد؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، تحلیل خودرو امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۱ | الگوی برگشتی سر و شانه معکوس در خودرو؟، خبری مهم برای سهامداران رمپنا، پیش بینی بورس، اخبار تاثیرگذار بورس کدامند؟ | خبری برای سهامداران گروه لاستیک، اوراق تبعی چیست و چه تاثیری در معاملات سهامداران دارد؟، افزایش سرمایه سنگین ۸۴۷۱ درصدی یک نماد، زمان واریز سود سهامداران شستا، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دیروز بازار برای چندمین روز متوالی در مسیر نزولی قرار گرفت و خودش را به شاخص یک میلیون ۳۰۰ هزار واحدی نزدیک‌تر کرد. امروز بازار چگونه خواهد بود؟
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خودرو به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خودرو در روزهای آینده بورس است.
امروز مطالبی همچون تحلیل نماد فملی | در جا زدن برای یک صعود خوب؟، تحلیل لبوتان امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | طرف تقاضا تقویت خواهد شد؟، تحلیل سیستم امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | سیستم موفق به عبور از ۶۰۰ تومان خواهد شد؟، مهمترین چالش امروز بورس چیست؟، پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / دلار در بازار توافقی کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تفاوت ارتفاع ۹۰۰ متری میان شمال و جنوب پایتخت، می‌تواند تهران را به شهر چند اقلیمی تبدیل کند. به‌گفته استاد گیاه‌شناسی دانشکده زیست‌شناسی دانشگاه تهران، تغییر اقلیم یک مسئله جهانی است: «تغییر اقلیم مختص تهران نیست و یک تغییر اقلیم جهانی در حال صورت گرفتن است. منتها براساس داده‌ها، در خاورمیانه و به‌طور مشخص تأثیرات ناشی از تغییر اقلیم تقریبا ۲ برابر خیلی از مناطق دیگر است. اگر در دنیا تغییر اقلیم یک درجه‌ای را تجربه کرده‌ایم، در خاورمیانه ۲ درجه است و متأسفانه به درجه خطر رسیده‌ایم.»
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده است که مصوبه ۱۰ بندی ستاد اقتصادی که از سوی دولت برای ساماندهی بازار سرمایه در نظر گرفته شده بود، اجرایی خواهد شد:«مقدمات کار در حالی پیگیری است.»
مشاور رییس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: بیماری تب کریمه کنگو یک بیماری مشترک بین انسان و دام بوده که عامل آن ویروسی است و اگر هموطنان الزامات بهداشتی را رعایت کند، جای هیچ نگرانی وجود ندارد و قابل کنترل و مهار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ