یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: با مصوبه مجلس در مورد اصلاح قانون انتخابات ائتلاف‌های مستقل از گردونه رقابت‌ها خارج می‌شوند و این به مفهوم سرد شدن فضای انتخابات کشور است و مشارکت را پایین می‌آورد و این در فضای سیاسی فعلی کشور به مصلحت نظام نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برخی با استفاده از پیش‌ثبت‌نام می‌خواهند اصلاح‌طلبان در انتخابات ثبت نام نکنند تا هزینه ردصلاحیت از دوششان برداشته شود.
کیهان نوشت: اظهارات عجیب و غرض‌ورزانه این فعال اصلاح‌طلب (محمد صدر) به‌گونه‌ای است که طرف عربستانی را در موقعیت اعتدال و میانه‌روی! نشانده و طرف ایرانی را متهم به تندروی کرده و حال آنکه مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.
‏عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: قرار نیست مردم و متمکنین جور سیاست‌های فقرآفرینی را بکشند.
فعال سیاسی اصلاح طلب از «مخالفان و منتقدان خود «را «فریب‌خورده» خطاب کردن، انتقاد کرد.
کریم بوستانی در آخرین روزهای 70 سالگی، همچنان یک چهره فعال در فوتبال ایران محسوب می‌شود و در نفت مسجدسلیمان کار خود را ادامه می‌دهد.
کریم بوستانی در آخرین روزهای 70 سالگی، همچنان یک چهره فعال در فوتبال ایران محسوب می‌شود و در نفت مسجدسلیمان کار خود را ادامه می‌دهد.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: وزارت خارجه آن چابکی و تحول گرایی و جنب و جوش لازم را از خودش نشان نمی دهد.
صبح چهارشنبه دیدار متفاوتی بین صد‌ها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور با رهبر انقلاب برگزار شد که به گفته رهبر انقلاب این جلسه در پاسخ به گلایه جمعی از زنان کشور به ایشان به جهت دیدار با مداحان در سالروز ولادت حضرت زهرا بوده و زنان در این دیدار حضور نداشته اند.به جهت متفاوت بودن این دیدار نگاهی داریم به متن و حاشیه های آن که بسیار حائز اهمیت است.
رسانه‌ها از دستمزد 400 میلیون یورویی رونالدو خبر دادند که این موضوع با واکنش فعال رسانه‌ای از کشور عربستان مواجه شد.
هدایت الله خادمی درباره انتقاد شدید رئیس جمهوری از خواص و مصادیق یأس آفرینی گفت: آقای رئیسی سال ۱۳۹۶ هم کاندیدای ریاست جمهوری بود و علاقه داشت رئیس دولت شود تا کاری برای کشور انجام دهد. او سال ۱۴۰۰ در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت اما در واقع او گرفتار تیم‌هایی شد که در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت شایستگی قرار گرفتن در مسئولیت های کلان اجرایی را نداشتند.
غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی نوشت: در تمام کشور صدها رستوران و کافه پر است از خانم و آقا کنار هم بدون هیچ مشکلی چرا برا سلف قر فرهیختگان دانشگاهی تفکیک جنسیتی با انی همه سرو صدا؟
فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: در ماجرای اسرا، نماینده مجلس، عموی این دختر خانم، امام جمعه، استاندار، مسوول قضایی و... همه و همه حرف زدند، ولی هیچ‌کس پاسخگوی اظهارات خود نبود. در هر حادثه‌ای باید یک فرد یا نهاد معین بیاید جلوی دوربین و شرح ماجرا دهد و در برابر روزنامه‌نگاران و پرسش‌های آنان نیز پاسخگو باشد و این پاسخگویی تداوم داشته باشد و او یا افراد تعیین شده از جانب او در دسترس باشند تا به پرسش‌ها پاسخ دهند.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به اعزام دانش‌آموزان به کانون اصلاح و تربیت واکنش نشان داد.
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توییتی خطاب به شورای انقلاب فرهنگی نوشت: اعزام بی شرمانه دانش آموزان به کانون اصلاح و تربیت دقیقا ادامه اعزام مهسا امینی برای کلاس آموزشی گشت ارشاد است آیا حقوق تان حلال است؟
فعال سیاسی اصولگرا گفت: الان هر جایی جلسه ای بگذارند، تعبیر به آغاز انتقاد و نقادی می شود. آقای لاریجانی اصلا تمایل ندارد که انتقاد کند و جزء منتقدان شود.
فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به انتشار گزارش مجلس از تخلفات فولاد مبارکه اصفهان، توئیتی با هشتگ #فساد سیستماتیک منتشر کرد.
فعال سیاسی اصولگرا در توئیتر از معاون اول رئیس جمهور انتقاد کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه گزارش‌های سه ماهه برخی از شرکت‌های منجر به خوش‌بینی به بازار سهام شده است، گفت: به‌احتمال زیاد تک سهم‌ها و سهام شرکت‌هایی که از لحاظ بنیادی در موقعیت مناسب قرار دارند و گزارش‌های خوبی را ارائه می‌دهند، موردتوجه بازار خواهند بود.
رقابت کسب پرافتخارترین لژیونر اروپایی در سال‌های آینده هم قطعا بین سردار آزمون، مهدی طارمی و صادق محرمی ادامه خواهد داشت. قهرمانی در لیگ‌های اروپایی افتخار بزرگی است که به غیر از چهار بازیکن فوق نصیب علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم شده است.
جوادی‌حصار فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در مسئله سیاست خارجی گفتند ما مسئله برجام را به معیشت مردم گره نمی‌زنیم، اما امروز برجام با تنفس مردم گره خورده و به حدی شرایط سخت شده که صدای برخی دولتی‌ها هم درآمده است.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نمایندگان این مجلس راهی را رفتند که پل های پشت سر را هم خراب کردند و راه برگشت ندارند، مگر آنکه با تصمیم انقلابی وزرای ناکارآمد دولت را استیضاح کنند.
علی قلهکی فعال رسانه ای اصولگرا نستب به عملکرد رسانه دولت به سفر استاندار اسبق خوزستان انتقاد کرد و نوشت: انتشار خبر سفر فرارگونه و بدون بازگشت استاندار سابق خوزستان چه فایده ای داشت؟!/ ای کاش دوستان پاستور نشین درک کنند که اعتمادی که به آنها شده، قابلیت تجدیدنظر دارد.
فعال سیاسی اصلاح طلب از معیارهای دوگانه حامیان رئیسی در ارزیابی کارنامه دولت او انتقاد کرد.
پیمان مولاوردی، فعال رسانه‌ای نسبت به برخورد دستوری با بدحجابی و سگ گردانی انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ