عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم چند تن از نمایندگان مجلس گفت: این مجلس ذره ای در مقابله با ظلم مماشات نمی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحریم مجمع پرسپولیس و واکنش سازمان خصوصی‌سازی به نقشه وزارت ورزش
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به قرار گرفتن نامشان در لیست تحریم های جدید اتحادیه اروپا واکنش نشان دادند.
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم وی وتعدادی دیگر از نمایندگان مجلس از سوی اروپایی‌ها شعری را خطاب به اروپایی‌ها سرود و تاکید کرد که اروپایی‌ها جیره‌خوار آمریکایی‌ها هستند.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه معیارهای دوگانه اروپا و غرب، برخلاف ادعاهای مدعیان حقوق بشر است، گفت: هیچ منافع مادی در خارج از کشور ندارم.
میرسلیم نوشت: ریشه تحریم‌های اتحادیه اروپا در بیچارگی آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی است و نوعی اظهار وجود مضحک است که البته باید عواقب طبیعی و متقابل آن را بپذیرند؛ تحریم نمایندگان مجلس توهین به ‎مردم است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم اما می‌بینیم که در موضوع جنگ روسیه و اوکراین، تیم‌های ورزشی روسیه را تحریم می‌کنند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم اما می‌بینیم که در موضوع جنگ روسیه و اوکراین، تیم‌های ورزشی روسیه را تحریم می‌کنند.
به تازگی حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان از سوی اتحادیه اروپا در لیست تحریم قرار گرفته است.
محسن رضایی در واکنش به تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا نوشت:غربی‌ها با شکست سیاست تحریم از بیرون و فشار و براندازی از درون، از روی خشم و ناشیگری سپاه را هدف قرار داده‌اند. ‎
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نسبت به تحریم روزنامه ایران از سوی رژیم کانادا واکنش نشان داد و به همکارانش در این روزنامه خدا قوت گفت.
آیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده مجلس خبرگان رهبری در واکنش به تحریم‌ خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: افتخار می‌کنم که اتحادیه اروپا که پرونده آن پر از ستم به مظلومان است اینجانب را در لیست تحریم ها قرار داده است.
پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت تاکید کرد: بار اول نیست ادعای آزادی بیان که غرب دارد و از آن به عنوان یک امتیاز مطرح می‌کند، خلاف آن عمل می‌کند.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت نسبت به تحریم شدنش از سوی وزارت خزانه داری آمریکا واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آمریکا در توییتی با اشاره به تحریم‌های اعمالی جدید علیه تهران ادعا کرد که ایالات متحده مخالف آن چه تلاش‌ ایران برای سرکوب آزادی بیان و تهدید اعضای مطبوعاتی می‌خواند، است.
سرلشکر باقری: در حقیقت این اروپایی‌ها هستند که با در پیش گرفتن مسیر به بن‌بست خورده ارباب‌شان آمریکا، دچار عارضه «خودتحریمی از حقیقت» شده‌اند.
وزیر میراث فرهنگی در واکنش به درج نامش در فهرست افراد تازه تحریم شده نوشت: دیروز با مردم و گردشگران در قمصر، نطنز، ابیانه و زائران آقا علی عباس بودم. کانادا کیلو چند؟
دولت کانادا به تازکی شش فرد از جمله سیدعزت‌الله ضرغامی و چهار نهاد دیگر از ایران را به بهانه نقض حقوق بشر در فهرست تحریم قرار داده است.
۱۵ شخصیت بحرینی خواستار تحریم انتخابات آتی و ادامه مبارزه مسالمت آمیز شدند.
ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی این اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری و نسبت دادن اقدامات ادعایی مطرح شده علیه آنان به دولت و نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را، قویا محکوم کرد.
ناصر کنعانی گفت: اعلام حمایت فوری آمریکا از اتهام واهی دولت آلبانی به جمهوری اسلامی ایران و اقدام سریع بعدی واشنگتن در تحریم مجدد و مکرر وزارت و وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با توسل به همان اتهام واهی و اثبات نشده، بخوبی گویای آن است که طراح این سناریو نه دولت آلبانی، بلکه دولت آمریکاست.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم چند باره وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و وزیر این وزارتخانه را شدیدا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم چند باره وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و وزیر این وزارتخانه را شدیدا محکوم کرد.
اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر باقی ماندن برخی موضوعات در مذاکرات رفع تحریم های ایران، با واکنش نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین مواجه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ