یک روزنامه لبنانی گزارش داد که فرستاده سازمان ملل در نظر دارد در روزهای آینده در راستای ارزیابی موضع لبنان در قبال تحولات مرزهای جنوبی‌اش، با دبیرکل حزب‌الله دیدار و گفتگو کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه عمان با فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن، دیدار و گفتگو کرد.
در پی هتک حرمت نسخه‌ای از قرآن کریم در سوئد که با مجوز پلیس این کشور رخ داد، دفتر حضرت آیت الله العظمی سید علی سیستانی نامه‌ای به آنتونیو گوترش فرستاد.
فرستاده سازمان ملل به یمن از برگزاری نشست میان نمایندگان انصارالله و دولت خودخوانده یمن برای بررسی روند تبادل اسرا میان دو طرف خبر داد.
سازمان ملل می‌گوید فرستاده طالبان می‌تواند هفته آینده با وزرای پاکستان و چین در اسلام آباد دیدار کند.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه به مناسبت سالگرد مبارزه ارتش این کشور با تروریست های چندملیتی مورد حمایت محور غربی- عبری، خواستار اجرای راهکار سیاسی برای پایان یافتن رنج مردم سوریه شد.
«سرگئی لاوروف» در دیدار با «گیر پدرسون» در مسکو، بر ضرورت لغو تحریم های یکجانبه آمریکا علیه سوریه تأکید کرد.
فرستاده روسیه در سازمان ملل متحد می‌گوید که بدون تصرف شهر باخموت در منطقه دونباس، رسیدن به اهداف جنگی رئیس جمهور روسیه غیرممکن خواهد بود.
دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور سیاسی در گفتگو با فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه بر لزوم ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه به زلزله‌زدگان سوریه تاکید کرد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل به این کشور و هیئت همراه دیدار کرد.
هیئت عمانی که برای مذاکره درباره تمدید آتش بس در یمن به صنعاء سفر کرده بود، پس از گذشت چهار روز بدون اعلام نتیجه ای، این سفر را پایان داد.
به گزارش منابع خبری، سفر «هانس گروندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن به دلیل امتناع صنعا از استقبال او به تعویق افتاد.
وزیر خارجه عمان با فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در یمن درباره تلاش ها برای تحقق صلح در این کشور گفتگو کرد.
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در یک بیانیه مشترک اعلام کرد که آنجلینا جولی از سمت خود به‌عنوان فرستاده ویژه این نهاد «برای مشارکت در مجموعه گسترده‌تری از مسائل بشردوستانه و حقوق بشری» کناره‌گیری می‌کند. خانم جولی در این بیانیه گفت که «من در سال‌های آینده برای حمایت از پناهندگان و دیگر آوارگان تمام تلاشم را انجام می‌دهم.»
فرستاده سازمان ملل در امور عراق گفت که نخست وزیر جدید این کشور چالش های پیش روی خود و ساز و کار رسیدگی به آن را می شناسد و بغداد و اربیل برای حل مناقشه جدی هستند.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل از تداوم اشغالگری آمریکا و ترکیه در بخش هایی از خاک سوریه انتقاد کرد و محکومیت تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به کشورش را خواستار شد.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با تأکید بر اینکه به تلاش خود برای برقراری آتش بس در سراسر خاک سوریه ادامه می دهد، گفت: قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت درباره سوریه دیگر قابلیت اجرایی ندارد.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با تأکید بر اینکه به تلاش خود برای برقراری آتش بس در سراسر خاک سوریه ادامه می دهد، گفت: قطعنامه 2254 شورای امنیت درباره سوریه دیگر قابلیت اجرایی ندارد.
هانس گروندبرگ فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن از عدم تمدید آتش‌بس در یمن و شکست در تجدید این توافق ابراز تاسف کرد.
رئیس جمهور عراق و فرستاده سازمان ملل به این کشور بر ضرورت پایان دادن به بحران سیاسی در عراق تاکید کردند.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن بر لزوم تشدید تلاش‌ها به منظور برقراری مجدد آتش بس تاکید کردند.
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن اعلام کرد که پیشنهاد جدیدی برای تمدید بلندمدت آتش بس به طرف های یمنی ارائه کرده است.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن ضمن درخواست از طرف های درگیر در این کشور برای پایبندی به آتش بس، گفت که باید برای پایان بحران یمن و نه مدیریت کردن آن تلاش کنیم.
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور عراق امروز جمعه با رهبر جریان صدر در شهر نجف دیدار و گفتگو کرد.
فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن خبر داد که دولت نجات ملی، با ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی توافق کردند که آتش بس در یمن، دو ماه دیگر تمدید شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ