مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: دولت سیزدهم تسریع در احداث قطار سریع‌السیر تهران – مشهد را به‌عنوان خدمتی ماندگار پیگری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: ۳۵ هزار واحد مسکونی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای جامعه زیر پوشش این سازمان حمایتی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: برای تأمین برق پایدار صنایع برنامه ریزی شده تاپایان دولت سیزدهم ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه احداث شود که ۱۵۰۰ مگاوات آن تا پایان سال جاری احداث خواهد شد.
از نظر اخلاقی ساخت آپارتمان صحیح نیست چراکه امکان ارتباطات همسایگان را فراهم نمی‌کند و بچه‌ها در این محیط محبوس شده‌اند. مسکن باید به صورت ویلایی احداث شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در روستاها ۳۴۲ خانه ورزش ایجاد شده است. نیاز مبرم به توسعه زمین فوتبال در جلسه هیئت دولت اعلام و قرار شد تا پیش از اتمام سال جاری هزار زمین فوتبال احداث شود.
باقری بنایی گفت: مطالعات برخی سد‌هایی که در گذشته ساخته شده‌اند با عجله انجام شده و اکنون یکی از دردسر‌های ما در کشور همین سد‌ها هستند که باعث شده در بالادست رود‌ها که کشت دیم داشتند آبی شوند و پایین دست به آب زیرزمینی روی آورده‌اند.
نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند از طریق سازمان انرژی اتمی نسبت به احداث ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه اتمی تولید برق از طریق مشارکت داخلی و خارجی اقدام کند.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت ساخت از تامین اعتبار سهم دولت در احداث آزادراه قم- سلفچگان- راهجرد خبر داد.
وزیر نفت گفت: در استان سیستان و بلوچستان، ۵۰ جایگاه سی ان جی جدید احداث می‌شود و تمام تجهیزات این ۵۰ جایگاه CNG را دولت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ۷ شرکت صنعتی در دولت خبر داد که بادریافت زمین ازسازمان ملی زمین ومسکن وبدون دریافت تسهیلات بانکی برای کارکنان خود به احداث مسکن اقدام خواهندکرد
در ۸ ماهه دولت سیزدهم ۴ بیمارستان با ظرفیت ۸۲۷ تخت بیمارستانی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تکمیل شد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تعیین تکلیف و واگذاری عرصه ساختمان‌های احداثی در اراضی تصرفی تحت مالکیت دولت در محدوده یا حریم شهرهای استان خبر داد.
اردبیل- بعد از گذشت ۲ دهه از آغاز احداث راه آهن اردبیل- میانه، مسئولان هر روز برای تکمیل این پروژه وعده جدید می‌دهند در حالی که راه‌اندازی آن به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
به رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­‌ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
علی­رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
تجهیزات احداث جایگاه های سی ان جی در استان سیستان و بلوچستان خریداری شده و در انتظار اعلام محل های احداث این جایگاه ها، از سوی استانداری سیستان و بلوچستان است.
وزارت نیروی دولت سیزدهم در شرایط ناترازی سال‌جاری، ۲۷۰۰ مگاوات نیروگاه مقیاس کوچک را احداث کرد.
وزیر آموزش‌وپرورش با تشریح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هیأت دولت گفت: مردم دیگر تحمل چشم‌انتظاری را ندارند؛ پروژه‌هایی که مدت‌زمان زیادی از احداث آن‌ها گذشته است باید تکمیل شود.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره احداث پتروشیمی بهبهان اظهارداشت: رییس جمهور تاکید کرد که کلنگ هیچ پروژه‌ای بدون ارزیابی زیست محیطی به زمین زده نشود و این در مجموع رویکرد دولت است، وزرایی هم که بیشتر در احداث پروژه‌ها نقش دارند نیز اذعان کردند که هیچ پروژه عمرانی در کشور بدون مجوز محیط زیست کلنگش به زمین نخواهد خورد و این اتفاق هم افتاده است.
کوهدشت- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سد «معشوره» یک نقطه حیاتی برای کشور است، گفت: دولت و مجلس مصمم بر احداث سد هستند.
میامی- اهالی روستاهای کلاته‌های شرقی میامی مطالبه جدی ایجاد پاسگاه پلیس را دارند اما دولت از احداث پاسگاه کنار کشیده و مردم نیز شش سال معطل وعده های مسئولان شهرستانی و استانی مانده‌اند.
وزارت معادن دولت حاکم در افغانستان در نظر دارد یک پروژه احداث خط لوله را با مشارکت چند کشور، پیگیری و اجرا کند.
تربت جام ـ فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری دولت مردمی به دنبال رفع تنش آبی در پنج شهرستان مرزی شمال شرق با ایجاد ۴۰ پروژه آبرسانی است.
در یک سالی که از فعالیت دولت سیزدهم می گذرد، وزارت راه و شهرسازی توانسته ۲۲۷۹ کیلومتر انواع راه از جمله ۱۲۹ کیلومتر آزادراه و ۵۵۱ کیلومتر بزرگراه احداث کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ