نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند از طریق سازمان انرژی اتمی نسبت به احداث ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه اتمی تولید برق از طریق مشارکت داخلی و خارجی اقدام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت مجاز است نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت که حداقل مبلغ مشخصی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ایرانی سپرده گذاری ارزی و یا ریالی کرده و یا در ایران سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم می‌کند و یا اوراق بهادار دولتی و یا اوراق بهادار ارزی طرح‌ها (پروژه های) داخلی را خریداری می‌نمایند، اقدام کنند.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
مجلس شورای اسلامی به وزارت نفت مجوز داد تا به منظور تکمیل زنجیره نفت و گاز، نسبت به سرمایه‌گذاری مشترک با بخش غیردولتی در پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌ها اقدام کند.
مجلس سنای آمریکا با اکثریت قاطع آرا به لغو مجوزهای جنگ عراق رأی مثبت داد.
بند مربوط به مجوز مجلس به سازمان اداری و استخدامی‌ کشور برای انتقال نیروهای رسمی و پیمانی دستگاه های اجرایی به‌ صورت بین دستگاهی بدون رضایت کارمند از بودجه حذف شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به مجوز مجلس به وزارت دفاع برای مشارکت در ساخت انواع خودرو سبک و سنگین را از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کردند.
نمایندگان مجلس به شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران مجوز دادند هزینه‌های بهره‌برداری شرکت نیروگاه اتمی بوشهر را پرداخت کند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
نمایندگان مجلس در مصوبه ای به وزارت صمت مجوز واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال را دادند.
با مصوبه مجلس، به دولت اجازه داده می‌شود به‌ منظور توسعه تار (فیبر) نوری منازل حسابی تحت عنوان «حساب توسعه فیبر نوری» در اعتبارات مصوب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد کند.
نمایندگان مجلس دولت را موظف کردند از محل باقی مانده سهام متعلق به دولت یا شرکت‌های دولتی نسبت به واگذاری سهام عدالت به کلیه جاماندگان مشمول دریافت این سهام اقدام کند.
مجلس به دولت مجوز داد تا سقف ۵۰۰ میلیون یورو نفت و میعانات گازی به دستگاه‌های اجرایی برای اتمام بهره برداری پالایشگاه خلیج فارس اختصاص دهد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۲، بند د تبصره ۱۹ لایحه را به تصویب رساندند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 10 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 10 دقیقه با حضور بیش از دوسوم نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند
طبق مصوبه مجلس، به دانشگاه‌های دولتی اجازه داده می‌شود با تصویب هیأت امنای خود تا سقف عملکرد درآمد اختصاصی سال ۱۴۰۱ نسبت به اخذ تسهیلات از بانک‌ها اقدام کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و شرکت‌های وابسته و تابعه را مجاز دانستند تا سقف یکصدهزار میلیارد ریال در سال آتی اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بانک مرکزی را مجاز دانستند نسبت به فروش ارز به نرخ حداکثر دو درصد کمتر از میانگین نرخ ارز صادرات در سال ۱۴۰۲ اقدام کند.
اهواز - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس از صدور همه مجوزهای لازم برای احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شهرستان شوش خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بانک مرکزی اجازه دادند برای تحقق سیاست‌های ارزی خود، در بازار ارز مداخله و اقدام به خرید یا فروش ارز یا اوراق مالی مبتنی بر ارز کند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در جریان بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره بودجه ۱۴۰۲ با واردات خودروهای دست دوم با عمر کمتر از ۵ سال موافقت کردند.
نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی (یکشنبه 17 مهرماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی رأس ساعت 8 و 5 دقیقه و با حضور 195 نفر از نمایندگان در حالی آغاز شد که رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود به هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی اشاره کرد.
کرخه- نماینده مردم کرخه در مجلس گفت: پس از جلسات و پیگیری‌های فراوان مجوز احداث بیمارستان در شهرستان کرخه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور گرفته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ