وزارت نیروی دولت سیزدهم در شرایط ناترازی سال‌جاری، ۲۷۰۰ مگاوات نیروگاه مقیاس کوچک را احداث کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیش از ۲۰۰ تشکل دانشجویی به گسترش بی رویه مناطق آزاد در کشور در نامه ای، اعتراض خود را به مقامات کشور اعلام کردند .
بیش از ۲۰۰ تشکل دانشجویی به گسترش بی رویه مناطق آزاد در کشور در نامه ای، اعتراض خود را به مقامات کشور اعلام کردند .
سرپرست شرکت توسعه معتقد است با بازسازی ورزشگاه آزادی و نگهداری مناسب، عمر این استادیوم به ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال خواهد رسید.
سرپرست شرکت توسعه معتقد است با بازسازی ورزشگاه آزادی و نگهداری مناسب، عمر این استادیوم به ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال خواهد رسید.
اصفهان- رئیس گروه حفاظت و بهره برداری از آب‌های زیرزمینی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با اصلاح و تعدیل بیش از ۲۷۰۰ پروانه بهره برداری چاه‌ کشاورزی ۱۶۶ میلیون مترمکعب آب صرفه جویی شد.
سرویس ملی بهداشت (NHS) در انگلستان، روزانه ۲۵۰۰ کالری برای مردان و ۲۰۰۰ کالری برای زنان جهت رسیدن به وزن مناسب توصیه را می‌کند. این مقدار بر اساس توصیه سازمان بهداشت آمریکا، ۲۷۰۰ کالری برای مردان و ۲۲۰۰ کالری برای زنان توصیه شده است.
رشت - مدیرعامل توزیع برق گیلان کاهش ۲۰۰ مگاواتی برق به نسبت روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شهروندان با مدیریت بهینه مصرف و قراردادن فضای اتاق در دمای آسایش، در مصرف برق صرفه جویی کنند.
رجبی مشهدی گفت: هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم مصرف برق به ۷۲ هزار و ۷۲۵ مگاوات رسید به طوریکه بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ مگاوات به مصرف برق کشور اضافه شد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ٣١ هزار کارجو، ۲۷۰۰ کارفرما و ۶١ هزار فرصت شغلی طی یک ماه در سامانه جستجوی شغل ثبت شد.
درفک نام قله‌ای در ارتفاع ۲۷۰۰ متری از سطح دریا است که در رشته کوه البرز مرکزی، استان گیلان، منطقه عمارلو، بخش خورگام شهرستان رودبار واقع شده است. این منطقه ییلاقی در گذشته یک آتشفشان بوده که این روز‌ها دیگر خاموش شده است. منطقه ییلاقی درفک یکی از بهترین مکان‌ها برای آفرود سواران است که از پستی و بلندی‌های مناطق رسی، جنگلی و کوهستانی عبور می‌کند.
مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران پیش‌بینی کرد با توجه به افزایش دما در روزهای آتی مصرف برق کشور نیز ۲۰۰۰ مگاوات افزایش داشته باشد.
این سنگ‌نگاره‌ها شامل انواعی از تصاویر از کشتی گرفته تا انسان و شمایل‌های حیوانی از جمله موجوداتِ چهارپایی است که احتمالاً باید اسب باشند.
محققان دانشگاه کمبریج با بررسی نمونه‌های مدفوع در توالت‌های باستانی بیت‌المقدس، آثاری از شیوع یک بیماری مرگبار را در این شهر در ۷۰۰ سال قبل از میلاد شناسایی کرده‌اند.
مدیرکل سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری کشور و پیشبرد پروژه‌های سرمایه‌گذاری، تعداد ۲۷۰۰ موافقت اصولی در سال گذشته صادر شده است.
وزیر نیرو گفت: خط انتقال برق میان ایران و پاکستان در کمتر از یک سال با ظرفیت ۲۰۰ مگاوات طراحی و احداث شد.
وزیر نیرو در دیدار با وزیر انرژی پاکستان گفت: در چارچوب توافق جدید، حجم تبادل برق دو طرف به حدود ۲۰۰ مگاوات ارتقا می‌یابد.
کشور اردن بزرگترین نیروگاه خورشیدی خود را با ظرفیت تولید ۲۰۰ مگاوات راه‌اندازی کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۲۷۰۰ واحد مسکونی در خوی آسیب جدی دیده است، گفت: ۴ برابر خانه‌های آسیب‌دیده چادر توزیع کردیم.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت تاکنون برای ساخت و احداث ۲۷۰۰ مدرسه با سازمان نوسازی مدارس تفاهم کرده است.
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: میزان تولید برق نیروگاه‌های حرارتی از ابتدای سال تاکنون به بیش از ۲۷۰ هزار مگاوات ساعت رسیده است.
کتیبه‌های سلطنتی آشوری اغلب بر جنبه خشونت آمیز امپراتوری آن زمان تاکید کرده‌اند مانند زمانی که آشوربانیپال گزارش می‌دهد که او یک شورشی را در قلعه نینوا به همراه یک خرس و یک سگ با زنجیر بسته بود. با این وجود، به همان اندازه نیز در آن زمان در آنجا بازارها، صنعتگران، فالگیر‌ها و جشن‌ها وجود و حضور داشتند و در فعال و در جریان بودند.
سخنگوی دولت در نشست خبری: بیش از ۲۷۰۰ نخبه که از کشور خارج شده بودند به کشورمان بازگشتند.
مدیرعامل بنیاد برکت از ساخت ۲۷۰۰ مدرسه خبر داد و گفت: بنیاد برکت از ایده های نو در ساخت مدارس حمایت می کند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به این که سامانه سخا کمک بسزایی به ساماندهی مددجویان کرده است، از ثبت پرونده بیش از ۲۷۰۰ نفر در دو هفته اخیر در این سامانه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ