شورای نگهبان در بیانیه‌ای گفت: دشمنان خوب می‌دانند که تلاش‌هایشان راه به جایی نخواهد برد و این بار نیز اراده‌شان محقق نشد و در کنار زدن ملت ایران از مسیر انقلاب اسلامی ناکام ماندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت ملی روسیه یادآور شد این کشور با اتحاد می‌تواند بر دشمنان داخلی و خارجی خود فائق آید.
اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: ملت ایران همیشه در صحنه هستند و در کنار رهبر خود در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.
وحیدی به تحرکات حقوقی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مباحث حقوقی با عناوینی، چون کمیته حقیقت یاب در کنار جنگ شناختی و رسانه ای، یک جنگ جدی است. آن‌ها به دنبال واقعیت نیستند و برای فشار بر جمهوری اسلامی، این اصطلاحات را طراحی کرده اند.
ایشان نداشتن جرأت مبارزه با مفسد داخلی را موجب سلب شجاعت مبارزه با زورگویی‌های دشمن خارجی دانستند و افزودند: اگر مسئولی به عنوان مثال، جرأت مقابله با سوءاستفاده‌کنندگان از تجارت یا اعتبارات بانکی را نداشته باشد و با بدهکاران عمده بانکی مقابله نکند، در مقابل خواسته‌های دولت زورگویی مثل آمریکا هم جرأت مقابله نخواهد داشت.
حسین شریعتمداری نوشته است: برخی از مدعیان اصلاحات که در عصبانیت از توافق اخیر با دشمنان تابلو‌دار ایران شانه‌به‌شانه می‌سایند، استقبال کیهان از این توافق را با مخالفت‌های قبلی در دوران دولت آقای روحانی کنار هم نهاده و نتیجه گرفته‌اند که کیهان در اصول پیشین خود تغییراتی داده است!
شورای نگهبان در بیانیه‌ای گفت: دشمنان خوب می‌دانند که تلاش‌هایشان راه به جایی نخواهد برد و این بار نیز اراده‌شان محقق نشد و در کنار زدن ملت ایران از مسیر انقلاب اسلامی ناکام ماندند.
قوچان ـ مدیر مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: در گام دوم انقلاب با ایستادگی در پای ولایت می‌توان آمریکا، اسرائیل و آل سعود را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قریب ۴ ماه و حدود ۱۱۵ روز است که دشمنان انقلاب اسلامی به علت ضربه سختی که قبلاً از انقلاب خورده اند، همه امکانات خود را علیه ملت ایران به کار گرفتند.
احمد امیرآبادی گفت: دشمن ۳.۵ میلیون دلار فقط برای نظرسنجی و بررسی میدانی چگونگی آغاز اغتشاشات در شهر‌های مختلف کشور کنار گذاشته بود و حادثه خانم مهسا امینی بخاطر ویژگی‌های خاص این خانم زمینه آغاز نقشه‌های چندساله دشمنان را فراهم کرد.
مسؤول بخش رسانه‌های الکترونیک حزب الله لبنان گفت: محور مقاومت در راستای تقویت نقاط قوت خود و هدف قرار دادن نقاط ضعف دشمنان حرکت کرده است.
جانشین ستاد نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد که فتنه ۸۸ محصول اختلاف دو جریان سیاسی داخل کشور نبود، بلکه این فتنه محصول رویارویی ضد انقلاب و انقلاب بود؛ محصول رویارویی دشمنان قسم خورده این نظام با مردم متدین و نظام و انقلاب ما بود.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد «نهم دی» اعلام کرد که «حوادث اخیر کشور و اقدامات ضد دینی و ضد فرهنگی فتنه‌انگیزان و مزدوران، اوج این دشمنی‌ها را آشکار کرد و بار دیگر این حقیقت را روشن ساخت که نیاز اساسی کشور تقویت فرهنگ و ارزش‌های انقلابی است. جهاد تبیین و معرفت افزایی راه مبارزه با دشمنان در همه جبهه‌هاست و جوانان مومن انقلابی افسران این مواجهه عمیق و پیچیده هستند.»
قاسم جعفری معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: این حوادث برنامه ریزی شده بود؛ جریان فوت مرحومه مهسا امینی فقط یک نقطه‌ای برای شروع فاز عملیاتی بود. دشمنان به دنبال یک نقطه شروع و زمانی می‌گشتند، اما احساس کردند فوت مهسا امینی همه گسل‌های فعال را دارد و می‌توانند گسل‌های مختلف مانند حوزه‌های آزادی زنان، قومیتی، مذهبی و جوان و ... را ایجاد کنند. پدر مهسا امینی هم در ادامه با کنار گذاشتن اخلاق دینداری گفت دختر من جز بیماری سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه نکرده است که اگر جوانمرد بود می‌گفت دختر من بیماری زمینه‌ای داشت و قضیه می‌توانست بسیار متفاوت باشد.
وزیرکشور در ادامه گفت: دشمنان برای لطمه زدن به ایران اسلامی گروهک های تجزیه طلب و تروریست را به میدان آوردند به عنوان مثال در کرمانشاه ۲ هزار نفر از این افراد را روی کار آوردند.
سخنگوی دولت گفت: با شروع به کار دولت سیزدهم، مسیر کشور مجدد رو به رشد شده است چرا که مجدداً به به توان داخلی تکیه کرده‌ایم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.
مجلس شورای اسلامی در این هفته تشکیل جلسه خواهد داد و بررسی طرح‌ها و لوایح و سوال نمایندگان از وزرای دادگستری، جهادکشاورزی، آموزش و پرورش، اقتصاد، امورخارجه و اطلاعات در دستور کار این هفته کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است.
دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان ایران اسلامی چاره‌ای جز این ندارند که با واقعیتی به نام ایران مقتدر و با عزت کنار بیایند و به آن احترام بگذارند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان ایران اسلامی دشمنی خود با این مردم شریف را کنار نگذاشته‌اند بلکه نوع دشمنی تغییر کرده و امروز عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد، میدان مبارزه جهان استکباری با ایران اسلامی است.
دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان ایران اسلامی دشمنی خود با این مردم شریف را کنار نگذاشته‌اند بلکه نوع دشمنی تغییر کرده و امروز عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد، میدان مبارزه است.
عضو تیم ملی جودو گفت: تیم ملی جودو ایران پس از سه سال دوری از رقابتهای بین المللی موفق به کسب مدال برنز مسابقات تیمی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شد که این اتفاق کار بسیار بزرگی بود.
خطیب نماز جمعه تهران تأکید کرد:‌ ما به دشمنان و آمریکای جهان‌خوار می‌گوییم که ایران را امتحان نکنید. اگر نیاز به مذاکره دارید که قطعا نیز دارید با شرایط این ملت کنار بیایید و دست از زیاده‌خواهی‌ها بردارید.
سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب (PWA)، بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ