اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز ۲۵ بهمن ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین اردوی مسابقات جهانی برای فرنگی‌کاران به اتمام رسید و مرحله بعدی تمرینات شاگردان حسن رنگرز از هفدهم تیر ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.
حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور یافت.
دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از اول خرداد آغاز شده است و شاگردان حسن رنگرز خود را برای حضور در دو میدان بین‌المللی آماده می‌کنند.
حسن رنگرز یک چالش نسبتا سخت را در مسابقات قهرمانی آسیا، به شکلی رویایی آغاز کرده و امیدوار است شرایط همینطور برای تیمش ادامه پیدا کند.
حسن رنگرز در مراسم آیین گلریزان احداث خانه کشتی در یکی از بخش‌های استان مازندران حضور پیدا کرد و رقمی میلیاردی برای این منظور جمع‌آوری شد.
رقابت‌های کشتی فرنگی امید قهرمانی کشور در حالی به میزبانی رشت برگزار می شود که حسن رنگرز سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم به عنوان کمیته فنی بر این مسابقات نظارت خواهد داشت.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در حالی معرفی شدند که حسن رنگرز هم به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان بر این مسابقات نظارت خواهد داشت.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در صربستان چهارم جهان شده بود، با تیم دوم و جوانش تیم ترکیه را در جام‌جهانی باکو با شکست مواجه کرد.
فرزاد ایمانعلی‌زاده با بیان اینکه هدف نخست کادر فنی از حضور در جام جهانی کشتی فرنگی میدان دادن به جوانان است، گفت: با این وجود برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.
مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال (امید) جهان عصر امروز در محل برگزاری مسابقات برگزار شد.
تیم ملی کشتی فرنگی امید برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان بامداد امروز راهی کشور اسپانیا شد.
حسن رنگرز که هنوز هم جانشینش در اداره ورزش مازندران معرفی نشده، برای اولین بار در جایگاه سرمربی تیم ملی در خانه کشتی رویت شد.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی در اولین آزمون خود هدایت تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را عهده‌دار خواهد بود.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بلافاصله بعد از حضور در رأس این تیم از نگاه ویژه به مدعیان جوان و باانگیزه و حضور آنها در جام جهانی خبر داد.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بلافاصله بعد از حضور در رأس این تیم از نگاه ویژه به مدعیان جوان و باانگیزه و حضور آنها در جام جهانی خبر داد.
حسن رنگرز سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با نظارت بر تمرینات اردوی فرنگی‌کاران امید برای حضور در رقابتهای جهانی، رسما کار خود را آغاز کرد.
تبریک و حمايت محمد بنا از سرمربیگری حسن رنگرز
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی، انتصاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی را به کشتی فرنگی ایران تبریک گفت.
محمد بنا که مدتی است هیچ توضیحی درباره شرایط تیم ملی قبل و بعد از اعزام به رقابت‌های جهانی نداشته است، نسبت به این انتصاب واکنش نشان داد.
حسن رنگرز: تا برگشت آقای بنا کشتی فرنگی امانت دست من است
امیدوارم که در بضاعت خودم ادای دین کنم و با کمک خانواده خوب کشتی فرنگی کشور بتوانیم اتفاقات قشنگ را برای کشتی ایران رقم بزنیم و از همه خوب مردم کشورم التماس دعا دارم.
رئیس فدراسیون کشتی در حکمی حسن رنگرز را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی منصوب کرد.
اینطور که پیداست حسن رنگرز مدیرکل ورزش استان مازندران قرار است سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شود.
‎حسن رنگرز به عنوان نماینده باشگاه نساجی برای تصدی نایب رئیسی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ