رقابت‌های کشتی فرنگی امید قهرمانی کشور در حالی به میزبانی رشت برگزار می شود که حسن رنگرز سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم به عنوان کمیته فنی بر این مسابقات نظارت خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس جمهور گفت: نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی از اولویت‌های اساسی دولت است.
آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات گفت: امام برخلاف نظر بسیاری از فقها تاکید کردند که زنان باید در مقدرات اساسی مملکت نقش داشته باشند؛ یا اینکه ایشان با تفکیک سازی افراطی مخالفت کردند. گفتمان نوفل لوشاتو اگر عملیاتی می شد برای زنان فرصت ساز بود. قاطبه اصلاح‌طلبان به عنوان مسلمانانی نواندیش تلاش دارند که خود را با اقتضائات زمان و مکان جلو ببرند و خود را با زمان هماهنگ کنند. این نه تنها عیب یک جریان سیاسی نیست، بلکه حسن یک جریان سیاسی است. جریان اصلاحات مطالبات جامعه را مدنظر قرار می‌دهد؛ همچنان که آقای خاتمی صریحا علیه حجاب اجباری موضع گیری می‌کند که ناشی از حاکمیت چنین تفکری است.
هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را مغایر با برخی سیاست‌های کلی و دارای ابهام دانست.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچ گونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافقیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل، ایراداتی به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچگونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافق هستیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل ایراداتی نسبت به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچگونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافق هستیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل ایراداتی نسبت به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از جلسه این کمیسیون برای نظارت بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد.
مراسم ختم حسن غفوری‌فرد رئیس سابق هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی، عصر امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در مدرسه عالی شهید مطهری با حضور مقامات لشکری و کشوری و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
براساس احکام تاسیس شورای عالی فضای مجازی و اساسنامه مرکز ملی فضای مجازی دبیر شورا و رئیس مرکز باید ضمن مواجهه فعال با رخدادهای سایبری بر حسن اجرای مصوبات شورا نیز نظارت داشته باشد.
همین نماینده در زمانی که دولت حسن روحانی بر سر کار بود، نماینده مجلس بود وای کاش توضیحی می‌داد تا متوجه می‌شدیم که از کدام ابزار قانونی برای انجام وظیفه نظارتی نمایندگی در قبال دولت روحانی بهره برده است.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در حالی معرفی شدند که حسن رنگرز هم به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان بر این مسابقات نظارت خواهد داشت.
صالح‌آبادی ۴۴ ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال ۹۳ و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.
مهر سال گذشته به پیشنهاد احسان خاندوزی، به‌عنوان رئیس کل بانک مرکزی انتخاب شد، اما به نظر می‌رسد روز‌های آخر را در خیابان میرداماد می‌گذراند. امام‌صادقی است و در این دانشگاه کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت مالی گرفته، صالح‌آبادی ۴۴ ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال ۹۳ و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.
اگر شاخص انقلاب را در لابلای سخنان رهبری دنبال کنیم و اگر حسن عباسی خود را چهره‌ای انقلابی قلمداد می‌کند؛ چه سنخیتی میان نظرات رهبری و حسن عباسی وجود دارد؟
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور یک دستگاه نظارتی است که نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین را برعهده دارد، به تشریح اولویت‌های این سازمان پرداخت.
در دیدار نخست مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد، حسن یزدانی از روی سکو‌ها نظاره گر عملکرد تیمش بود.
در دیدار نخست مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد، حسن یزدانی از روی سکوها نظاره گر عملکرد تیمش بود.
حسن کامرانی‌فر به عنوان ناظر بازی پرسپولیس - تراکتور انتخاب شد.
رسانه رسانه شورای عالی امنیت ملی نوشت: حسن عباسی سخنگوی هیچ بخشی از حاکمیت نیست و اظهاراتش مثل اظهارات همه تریبون داران دیگر که موافق یا مخالف جمهوری اسلامی هستند نظرات شخصی اوست.
حسن رنگرز سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با نظارت بر تمرینات اردوی فرنگی‌کاران امید برای حضور در رقابتهای جهانی، رسما کار خود را آغاز کرد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری ضمن تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی باید از ابزار‌ها و بستر‌های نوآورانه در امر قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین کمک بگیرد، گفت: با استفاده از این ابزارها، نخبگان به مسائل کشور وصل می‌شوند و از این رهگذر به راه‌حل و پاسخ دقیق‌تری دست خواهیم یافت.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک گفت: مرکز نوآوری مجلس باید به محل استفاده از ظرفیت نخبگانی در حوزه قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین تبدیل شود.
شکست شب گذشته حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور تاثیری عمیق بر ذهنیت هواداران این کشتی‌گیر بی‌مانند ملی ایران گذاشته است.
رهبر انقلاب اسلامی با تشکر از فعالیت فشرده اعضا و دبیرخانه مجمع در ارائه نظرات و مشارکت فعال قوای سه‌گانه و سایر ارکان نظام، تهیه و تصویب قانون برنامه هفتم بر پایه این سیاستها را گامی دیگر در تحقق اهداف نظام خواندند و بر نظارت فعال بر حسن اجرای سیاستها تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ