سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی، انتصاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی را به کشتی فرنگی ایران تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن عراقی جدید استقلال به فسخ قرارداد و جدایی‌اش از این تیم واکنش نشان داد.
مدیرعامل تراکتور می‌گوید محمد نادری مشکلاتش با آلتای را حل خواهد کرد و سپس به تراکتور می‌پیوندد.
مدیر ورزشی باشگاه روستوف روسیه به خبر امضای قرارداد با محمد محبی واکنش نشان داد.
فاضلی نوشت: چقدر این حرف بر کسانی که توهماتشان را جای آرزو فروخته اند و توانایی و ظرفیت کشور را خرج این توهمات کرده اند گران آمده.
محمد خاکپور بازیکن سابق تیم ملی ایران به قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
محمد فاضلی گفت: باید از هزاران جلسه‌ای که در آن‌ها مقامات در معرض دانشمندان «پایتونی» قرار می‌گیرند، ترسید
عباس عبدی به توییت محمد مهاجری درباره انتخابات آتی واکنش نشان داد.
محمد فاضلی نوشت: اگر توریست‌های خارجی برای چند روز اقامت به سیم کارت ویژه نیاز دارند تا از فضای مجازی استفاده کنند، ما توریست‌های بلندمدت هم نیاز داریم.
محمد فاضلی نوشت: اگر توریست‌های خارجی برای چند روز اقامت به سیم کارت ویژه نیاز دارند تا از فضای مجازی استفاده کنند، ما توریست‌های بلندمدت هم نیاز داریم.
محمد فاضلی نوشت: اگر توریست‌های خارجی برای چند روز اقامت به سیم کارت ویژه نیاز دارند تا از فضای مجازی استفاده کنند، ما توریست‌های بلندمدت هم نیاز داریم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از بازرسان آژانس سهواً گزارش کرده بود که ایران در سایت غنی سازی شهید علی‌محمدی (فردو) تغییراتی در رویه بهره برداری انجام داده که پیشتر آن را اعلام نکرده است.
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران واکنش‌هایی به همراه خواهد داشت و به نوعی فضای روابط بین‌المللی تا حدود تحت تاثیر این کنش‌ها و واکنش‌ها قرار می‌گیرد اما مقصر بروز چنین رخدادهایی را باید پارلمان اروپا دانست که برای منافع عده‌ای خاص، استقلال خود را فدا می‌کند.
بنا به گفته خبرگزاری میزان، در فیلمی که شب گذشته از مادر محمد قبادلو منتشر شد وی ادعای نادرست و عجیبی که پیش تر هم از سوی وکیل این فرد مطرح شده بود را تکرار کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره ایران ادعا کرد: "ما محاکمه ساختگی و اعدام محمد مهدی کرمی و محمد حسینی را به شدت محکوم می‌کنیم. "
محمد خاکپور، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، نسبت به اعتراضات سراسری در ایران واکنش نشان داد.
صدرالدین کاظمی در یادداشتی روی اینستاگرامش واکنش جالبی به کنار رفتن محمد بنا و سرمربیگری حسن رنگرز در تیم ملی کشتی فرنگی داشت.
محمد بنا در واکنش به مشخص شدن جانشین خود، برای حسن رنگرز در این سمت آرزوی موفقیت کرد.
محمد بنا که مدتی است هیچ توضیحی درباره شرایط تیم ملی قبل و بعد از اعزام به رقابت‌های جهانی نداشته است، نسبت به این انتصاب واکنش نشان داد.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی به انتصاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید از سوی فدراسیون کشتی واکنش نشان داد.
محمد انصاری به اتفاق اخیر در خصوص مهسا امینی واکنش نشان داد.
در ایران ما، حساسیت ویژه روی دشمن خارجی و کلا دشمنان نظام است و لذا معمولا در نطق های مسئولان، ذکری از دشمنان داخلیِ جان، مال و ناموس ملت نمی‌شود؛ حال تجاوز دسته‌جمعی باشد، اسید بپاشند یا با قمه به جان مردم بیفتند.
حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس گفت: اعدام وحشیانه محمد الشحام جوان ۲۱ ساله فلسطینی ماهیت وحشی و تروریستی این رژیم را برملا کرد.
وزارت نیرو در تابستان پیش رو بنا دارد تا با انعقاد تفاهم نامه با  مشترکان و بخش های پرمصرف مثل بخش صنایع و بخش کشاورزی مقدمات کنترل اوج بار مصرف و پایداری جریان برق را اجرایی کند؛ اقدامی شایسته و ضروری که انتظار می رود نتیجه ثمربخشی آن به حداقل رسیدن خسارت‌ها در بخش های اقتصادی و جلوگیری از خاموشی های برنامه ریزی نشده باشد.
محمد هاشمی رفسنجانی، رئیس اسبق صداوسیما در ارتباط با ادعای یک کارشناس تلویزیون درباره اینکه رهبری چند سال ابتدای رهبری‌شان را در کانکس زندگی می‌کردند، گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را تایید کنم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ