سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با اشاره به همگروه شدن دوباره تیمش با آمریکا و انگلستان در مسابقات قهرمانی جهان گفت: گویا این دو تیم نمی خواهند دست از سر ورزش ایران بردارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار عطایی در تیم ملی والیبال گفت: در چند روز مانده به مسابقات قهرمانی آسیا کاری از دستم برنمی‌آمد و بهترین تصمیم تشکیل تیم "ب" و سر و سامان گرفتن بازیکنان بود.
دستیار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور راهبردی با بیان اینکه گرامیداشت ۲۶ مرداد به عنوان قدردانی از سربازان در عرصه دفاعی کشور است، گفت: ما همیشه حس مقابله با دشمن را حفظ کردیم، به همین علت است که امنیت را گدایی نمی‌کنیم‌.
استفان رادمیکر، دستیار پیشین وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرده است که آمریکا می‌تواند با تشویق انگلیس، فرانسه و آلمان که از اعضای برجامند، مکانیسم ماشه را فعال کند که یکی از موارد مقرر در برجام است و نه تنها تحریم‌های موشکی، بلکه تمامی تحریم‌ها را علیه ایران باز می‌گرداند.
رودولفو بورل، دستیار دوم گواردیولا پس از بردن سه‌گانه به آمریکا می‌رود تا به عنوان مدیر ورزشی تیم آستین، چکیده فلسفه پپ را در این تیم پیاده کند.
باربارا لیف، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه سه شنبه شب گفت: به احتمال زیاد بحرین بزودی روابط خود با ایران را ازسر خواهد گرفت.
آمازون برای تسویه۲ پرونده شکایت باید در کل ۳۰.۸میلیون غرامت به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا بپردازد. یکی از پرونده ها مربوط به نقض حریم خصوصی کاربران کودک در دستیار هوشمند الکسا است.
دستیار بایدن گفته است که کمک به اوکراین به معنای حمایت از حمله اوکراین به خاک روسیه نیست.
دستیار وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد رئیس تایوان در هنگام سفر به این کشور با مقامات کنگره دیدار می کند.
دستیار وزیر دفاع آمریکا مدعی حمله سایبری روسیه به یک شرکت ارتباطاتی آمریکایی شد.
سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا  در مراسم افتتاح موزه هوانیروز ارتش که صبح امروز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه) در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: ما مدیون رشادت‌های رزمندگان و شهدای هوانیروز و ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی هستیم. هوانیروز از ابتدای انقلاب مظلومان وارد میدان شد و قهرمانانه پیروز شد و رشادت‌های رزمندگان هوانیروز فراموش نشدنی است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: اگر آمریکایی‌ها حاج قاسم را به شهادت می‌رسانند به دلیل شکست استراتژیکی است که آن‌ها از ایران خوردند.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه در واکنش به قطعنامه کنگره آمریکا گفت: آیا آمریکا فکر می‌کند با این قطعنامه می‌تواند روح جدیدی به اغتشاشات فروکش کرده بدمد؟ یا اهداف دیگری دارد؟
دستیار وزیر خارجه در پاسخ به یک سناتور آمریکایی شرط رابطه با آمریکا از زبان امام خمینی (ره) را یادآور شد.
دستیار وزیر خارجه در پاسخ به یک سناتور آمریکایی شرط رابطه با آمریکا از زبان امام خمینی (ره) را یادآور شد.
پس از مدتها گمانه‌زنی، مارکار آقاجانیان به عنوان دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش انتخاب شد.
دستیار وزیر انرژی آمریکا بر تعهد این کشور برای کمک به حل بحران انرژی در قاره اروپا تاکید کرد.
«جفری پیات» دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور منابع انرژی فاش کرد که ایالات متحده ۷۰ درصد از صادرات گاز طبیعی مایع خود به اروپا را تأمین می‌‎کند.
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که وزارت دادگستری آمریکا تلفن‌های همراه بوریس اپشتین، مشاور دونالد ترامپ (رئیس‌جمهوری سابق آمریکا) و مایک رومن، استراتژیست کارزار انتخاباتی وی را به عنوان مدارک پرونده ضبط کرده است.
رسانه های آمریکایی از ضبط تلفن همراه دو مشاور ارشد دونالد ترامپ و صدور حکم احضار ۴۰ تن از دستیاران او توسط وزارت دادگستری آمریکا در ارتباط با حوادث حمله به کنگره خبر دادند.
بعد از انتخاب مورایس، باشگاه موضوع دستیار ایرانی را با او مطرح کرد، ولی سرمربی پرتغالی اعلام کرد فعلا برنامه‌ای برای این کار ندارد و به همین دلیل حضور عقیلی در کادرفنی منتفی شد.
باربارا لیف، دستیار وزیر خارجه آمریکا درباره مذاکرات جاری در وین با ادعای اینکه ما همچنان در نقطه مشابه چند ماه گذشته خود هستیم، گفت: ظرف یکی دو روز آینده درک بهتری از مذاکرات بدست خواهیم آورد.
رسانه های آمریکایی از مرگ یک نماینده کنگره این کشور به همراه دو دستیار خود طی حادثه تصادف در ایالت ایندیانا خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ