کارشناس فوتبال با برشمردن دلایل خوب شدن استقلال در دیدارهای اخیر و خروج از افت بعد از جام جهانی، گفت: دیدار بعدی آبی پوشان با یک تیم مرموز است که باید تمرکز بازیکنان بالا باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یادتان نرود که دخترتان با کمک شما می‌تواند با جهان مرد‌ها آشنا شود و اگر نقشتان را خوب بازی کنید، احتمال اینکه در رابطه‌ای آسیب‌زا گرفتار شود، کمتر می‌شود. گذشته از این، نگذارید که خارج شدن از خانه‌ای که برای فرزندتان مثل یک قفس است و فرار کردن از سلطه‌ی بی‌منطق و دلیل شما، تنها دلیل او برای انتخاب همسر باشد.
کریم بنزما بعد از انتقال رسمی به باشگاه الاتحاد عربستان برای اولین بار در مصاحبه با رسانه‌های این کشور با یادآوری خاطرات سفر حج سال‌های قبلش، نزدیکی به مکه را از دلایل اصلی انتقالش به الاتحاد برشمرد.
بازیکن جوان استقلالی‌ها یک فصل کامل را به دلایل مختلف از دست داد و حالا باید منتظر روزهای خوب در سال آینده باشد.
خواب خوب به دلایل زیادی بخش مهمی از سلامتی است، اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد خواب عمیق حتی ممکن است از کاهش حافظه مرتبط با آلزایمر محافظت کند.
وحید امیری باز هم با ارائه نمایشی خوب یکی از دلایل پیروزی پرسپولیس لقب گرفت.
دلایل زیادی، چون اختلالات خواب، چاقی، سلامت روان و بدن و شرایط محیطی می‌تواند بر کیفیت خواب شما اثر بگذارد بر اساس نظرسنجی جدید WebMD بسیاری از افراد، با وجود این که زمان زیادی را در رختخواب می‌گذرانند، به اندازه کافی نمی‌خوابند.
مارتین اودگارد اعتراف کرد که عملکرد هجومی آرسنال در شکست 3-1 مقابل منچسترسیتی "به اندازه کافی خوب نبود"، در حالی که آنها در خط دفاعی نیز شلخته بودند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل کسب نتایج خوب استقلال در هفته های اخیر گفت: سرمربی این تیم بعد از مدتها توانست ضعف خود را برطرف کند و با شناخت ترکیب کامل اوضاع را بهتر کند.
سرمربی چوکا معتقد است یکی از دلایل نتیجه‌گیری این تیم در دو هفته اخیر، ارتباط خوب بازیکنان با کادرفنی جدید این تیم است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از برنامه های سرمربی پرتغالی در استقلال و اتفاقاتی که پیرامون این تیم رخ داده است گفت: با اخراج یک بازیکن مشکلی از این تیم حل نمی‌شود چون سرمربی مقصر است.
مهدی تیکدری معتقد است یکی از دلایل نتیجه‌گیری خوب گل‌گهر در مسابقات، ارتباط خوب بین بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم است.
یکی از دلایل نمایش خوب ما، کیفیت زمین بود. اگر کیفیت لیگ یک پایین است، چون کیفیت زمین پایین است.
مربی آلومینیوم در خصوص وضعیت این تیم، عملکرد خوب بازیکنان در کنار دغدغه مندی اعضای کادر فنی را به عنوان اصلی ترین دلایل موفقیت برشمرد.
فرشاد کرمی به تحلیل بازی ایران و امریکا و دلایل حذف تیم ملی از جام جهانی پرداخت.
سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست تیمش در هفته نهم لیگ برتر گفت: در بازی مقابل تیم خوب ایفا سرام اردکان تمرکز خود را از دست دادیم و بازنده شدیم.
سرمربی ایفاسرام اردکان عدم کنترل امین اسماعیل‌نژاد را یکی از دلایل شکست تیمش مقابل پاس گرگان دانست
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه امروز به لحاظ ضربه‌پذیری در حوزه هسته‌ای، کشور به دلایل مختلف کاملا غیرقابل آسیب است، اعلام کرد: خبرهای خوب در حوزه راکتور و رادیو دارو داریم.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه امروز به لحاظ ضربه‌پذیری در حوزه هسته‌ای، کشور به دلایل مختلف کاملا غیرقابل آسیب است، اعلام کرد: خبرهای خوب در حوزه راکتور و رادیو دارو داریم.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تراکتور به خاطر یک بازی خوب تبریک می‌گویم. این برد حقشان بود. می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.
تیبو کورتوا معتقد است که وضعیت بد چمن ورزشگاه برنابئو، یکی از دلایل خوب بازی نکردن رئال در بازی امشب برابر لایپزیش بود.
یوسف نوری در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره دلایل بازگشایی مدارس گفت: از فرزند من پرسیدند که شما به پدرت گفتی مدارس را باز کند، او هم در فضای خودش گفت که بله مدرسه خوب است و دلم برای دوستانم تنگ شده و حضوری باشد بهتر است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که سرمربی استقلال هنوز به ترکیب اصلی تیمش دست پیدا نکرده است، گفت: مس کرمان برابر استقلال تدافعی بازی کرد اما کم تجربگی بازیکنانش باعث شکست این تیم شد.
نقوی حسینی گفت: دولت مذاکرات را خوب مدیریت کرد و آنهایی که می گویند «دولت برای پسااحیای برجام برنامه ندارد» شاهد و مدرکی ارائه بدهند و بگویند «به این دلایل دولت توانمندی بهره مندی کامل از مزایای اقتصادی برجام را ندارد».
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۴۳۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ