سرمربی ایفاسرام اردکان عدم کنترل امین اسماعیل‌نژاد را یکی از دلایل شکست تیمش مقابل پاس گرگان دانست
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روز پس از تصویب لایحه «لغو برهان معقولیت» در کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان ذخیره ارتش این رژیم تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی را عملی کردند.
سرکرده یک باند سرقت مدعی است که پس از هر سرقت، گوشت و مرغ‌های مسروقه را بین کودکان کار، کارتن‌خواب‌ها و افراد نیازمند بذل و بخشش می‌کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر خارجی پس از دستگیری یک سارق تلفن خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.
وقتی میترا برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: من بی‌گناهم اگر چند سال بعد قاتل شوهرم پیدا شد چه پاسخی به من می‌دهید؟
فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود و ۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند که تاکنون ۳ مال باخته شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شده‌اند، متهمان نیز جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر مالباختگان تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارند.
مقام منصوب روسیه در جمهوری کریمه، از سرنگونی یک فروند موشک کروز در نزدیکی شهر «کِرچ» خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
باشگاه گل گهر سیرجان نسبت به برگزاری بازی با پرسپولیس بیانیه داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۵ مرد جوان پس از بازی دربی استقلال و پیروزی خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره جیب بری اعتراف کردند.
صدراعظم سابق آلمان مدعی است که در دوران صدارتش، برای جلوگیری از وقوع جنگ جاری در اوکراین از هیچ تلاشی دریغ نکرده است!
نمایندگان مجلس که خود اعتراف می‌کنند از استیضاح مسئولین اجرائی عاجزند. مردم هم که گرفتار روزمرگی و سروسامان دادن به زندگی از سروسامان افتاده خود هستند. تنها راه باقیمانده اینست که خود مسئولین با توسل به تقوا جای خود را به کسانی بدهند که از اهلیت لازم برای حل مشکلات مردم برخوردار باشند.
ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۳۵ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران و به خصوص مناطق شمالی تهران اعتراف کردند.
مسیح علینژاد گفت: کاخ سفید و دفتر مکرون و رهبران کشوران غربی از من می‌پرسند، الان انقلاب شما تمام شده و کسی در خیابان نیست، پس چرا نباید به میز مذاکره برگردیم؟
سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی برابر سپاهان به یکی از اشتباهات خود در طول فصل معترف شد.
قاتل مرد رمال قصاص می‌شود/ ربودن پسردایی برای اخاذی ۴ میلیاردی/ محاکمه مأمور پلیس پس از شلیک مرگبار/ قتل هولناک خواستگار/ ربودن پسر تاجر برای اخاذی ۴ میلیارد تومانی/ شکار طعمه‌ها در آگهی‌های فضای‌مجازی/ اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
صبح دوشنبه حمید، اما اعتراف کرد. اعترافی تلخ. او هادی را به بهانه‌ای به زیرزمین خانه‌اش کشانده بود. «زیرزمین خانه را کاملا مجهز کرده بودم. ۸ پله به سمت پایین می‌خورد. در قعر زمین. اتاقی کوچک با سرویس بهداشتی و آشپزخانه درست کرده بودم. خانه مجردی‌ام بود.»
مقام نظامی کره جنوبی اعتراف کرد که یکی از پهپادهای پرتابی کره شمالی تا فاصله ۳.۷ کیلومتری منطقه پرواز ممنوع کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی نفوذ کرده بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش در دقایق ابتدایی دربی جنگنده نبود، گفت: می دانستیم پرسپولیس روی ضربات کرنر و ایستگاهی برنامه دارد اما نتوانستیم آنها را کنترل کنیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ استرداد متهم به قتل پس از ۱۰ سال حبس/ هوسرانی به نام عاشقی!/ اعتراف به قتل همسر و فرزند/ تصادف وحشتناک در جاده اصفهان/ دختر کینه جو راز ثروت نامزدش را فاش کرد/ آخرین سلفی مردتهرانی در هوای توفانی/ آپارتمان های تک واحدی در تیررس دزدان طلا!/ محاکمه مرد ایرانی که در گرجستان قاتل شد
لائوتارو مارتینز مدعی شد پس از این شروع ضعیف، اینتر شانسی برای فتح اسکودتو در این فصل ندارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زوج جوان جاعل نسخه‌های پزشکی بودند/ ۱۱ عضو باند کلاهبرداری پای میز محاکمه/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ اعتراف به قتل مادر پس از ۳ ماه/ کلاهبرداری با تبلیغ تور‌های زیارتی جعلی/ سزقت النگو‌های زن مسافر از سوی راننده/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ عامل گروگانگیری: میخواستم از مفسدان اقتصادی انتقام بگیرم
اعتراف به قتل مادر پس از ۳ ماه
وعده سازمان بورس برای جبران ضرر سهامداران صندوق پالایش یکم اردیبهشت‌ ماه یک ساله می‌ شود اما دادوستد این صندوق هنوز پایین‌ تر از ارزش ذاتی خود است.
سهامداران حقیقی در روزهایی که بازار سرمایه در حال یک اصلاح قیمتی است، باید بیشتر مراقب معاملات خود باشند تا ضرر کمتری متحمل شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ