بازیکنان تیم ملی با روحیه بالا تمرینات خود را جلو می‌برند و امیدوارند با برد مقابل ازبکستان جام قهرمانی کافا را به دست آورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه لایپزیش به دومینیک سوبوسلای اجازه داد برای انجام معاینات پزشکی پیش از انتقال به لیورپول به انگلیس سفر کند.
انگولو کانته توانست دومین تست های پزشکی الاتحاد را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.
جود بلینگام با انتشار تصویری از خود در هواپیما از عزیمتش به سمت مادرید خبر داد. تا چند ساعت دیگر مراسم رسمی معارفه او توسط رئال انجام خواهد شد.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به توفان عصر امروز گفت: با توجه به هشدار هواشناسی همه عوامل خدمات شهری در آماده باش کامل هستند.
وزیر امور خارجه اتریش می‌گوید که انتظار اتحادیه اروپا از پیوستن همه کشورهای عضو این بلوک به تحریم‌های ضدروسی، واقع‌بینانه نیست.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
بارسلونا به لطف گلزنی جوردی آلبا بازی با اوساسونا را با نتیجه 1-0 به پایان رساند.
قزوین- تاریخ سازی و صعود تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر فوتبال کشور موجی از شادی و همدلی را در بین مردم و مسئولان استان قزوین ایجاد کرده است.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که ما آماده مقابله با هرگونه اقدام نتانیاهو در تمامی میادین هستیم.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که ما آماده مقابله با هرگونه اقدام نتانیاهو در تمامی میادین هستیم.
تاتنهام امشب در ورزشگاه خانگی خود موفق شد چلسی را 2-0 شکست دهد تا دومین دربی لندن در این فصل با پیروزی شاگردان آنتونیو کونته به پایان برسد.
دولت سوریه اعلام کرده که آماده است تا کمک های بشردوستانه را به همه مناطق این کشور ارسال کند.
هوادار تهران در این هفته بازی سختی با صنعت نفت آبادان خواهد داشت.
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، از عزم بازیکنانش برای موفقیت و درخشش در جام جهانی 2022 خبر داد.
نمایی از رختکن تیم ملی قبل از بازی با آمریکا منتشر شده و همه چیز آماده این تقابل حساس است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز کشور آماده جهش جدی در همه ابعاد است و در مباحث امنیتی، دیپلماسی و سیاسی به نقطه‌ای از بازدارندگی رسیدیم که هیچ کشوری جرأت رویارویی با ایران را ندارد.
فرنگی‌کار وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: هرچند تیم جوانی هستیم اما برای بالا بردن پرچم ایران در جام جهانی آماده‌ایم.
وزیران امور خارجه روسیه و چین در گفتگوی تلفنی بر تقویت روابط در همه عرصه ها و حمایت از جایگاه جهانی مسکو و پکن تأکید کردند.
رئیس قوه قضائیه گفت:خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها،جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی ازعموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات را دارم.
یک مقام محلی منطقه زاپروژیا اعلام کرد که این منطقه از نظر فنی برای برگزاری همه پرسی دسترسی به روسیه آمادگی لازم را دارد.
یک مقام محلی منطقه زاپوریژیا اعلام کرد که این منطقه از نظر فنی برای برگزاری همه پرسی دسترسی به روسیه آمادگی لازم را دارد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: تحرکات دشمن ما از آمادگی برای نبرد بزرگ و پیروزی باز نخواهد داشت. موارد نقض آتش بس از سوی دشمن به مثابه محرکی است تا جبهه ها پویا بماند.
دریافت کننده تیم ملی والیبال تاکید کرد که ایران مسابقه سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت اما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.
دوستان و متصدیان باید با عزمی راسخ در همه حوزه ها سعی در بالا بردن سطح ایمنی سفرها داشته باشند. و بستر لازم را برای نوسازی و بهسازی شبکه حمل و نقل کشور آماده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ