سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: تاجیکستان بازی خوبی را انجام داد و بازیکنان ما با استفاده از موقعیتهایشان به گل رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به صحبتهای مهدی طارمی درباره سطح تورنمنت کافا واکنش نشان داد و گفت: به تمام رقبا احترام می‌گذاریم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اطلاعات خوبی که دو تیم ژاپن و ایران از هم دارند و اینکه جزو قطب‌های قاره آسیا محسوب می‌شوند، فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فرانسه خیلی خوب بازی کرد و ما هم از ترکیب‌های مختلف استفاده کردیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: ایران یک تیم در کلاس جهانی است و این فرصتی است تا بازیکنانمان را با فوتبال سطح بالا آشنا کنیم.
با اظهارات امروز رئیس فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد که پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی وارد فاز نهایی شده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: دیدار با تاجیکستان و قرقیزستان پیش از رویارویی با ازبکستان برای ما حکم بازی تدارکاتی داشت.
عضو سابق کمیته فنی فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون گفت: در شرایطی که هیات رئیسه فدراسیون کاره‌ای نیست، مهدی تاج با سرمربی بعدی تیم ملی به توافق رسیده است.
فدراسیون فوتبال که از اظهارات سرمربی سابق تیم ملی برآشفته شده و در بیانیه تند خود وی را تهدید به شکایت کرد، در این متن مشخص نکرده دقیقا کدام بخش از صحبت‌های اسکوچیچ دروغ بوده است.
فدراسیون فوتبال به اظهارات سرمربی پیشین تیم ملی ایران پاسخ داد و او را تهدید به شکایت به نهادهای بین المللی کرد.
مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به اظهاراتی که از طرف «روبرتو مارتینز» سرمربی بلژیک بعد از حذف از جام جهانی مطرح می‌شود واکنش تندی نشان داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فردا روز خیلی خاصی است و می‌خواهیم بازی خوبی مقابل آمریکا انجام بدهیم.
سرمربی و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان اظهارات جنجالی‌اش درباره تیم ملی ایران و کارلوس کی‌روش را پس گرفت.
اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران علیه «یورگن کلینزمن» آن هم در آستانه بازی حساس با آمریکا نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش روی جنگ روانی برای این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات کاپیتان و مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان پاسخ داد و گفت: به عنوان یک آمریکایی- آلمانی ما می‌فهمیم که تو از ما حمایت نمی‌کنی و مشکلی هم نداریم.
اظهارات یورگن کلینزمن ستاره اسبق فوتبال آلمان در برنامه مچ آف د دی با پاسخ سریع کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران همراه بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال هلند در نشست خبری پس از اظهارات یک خبرنگار سنگالی وی را در آغوش گرفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران مقابل انگلیس ترکیبش را تغییر داد و باید ببینیم برابر ولز از چه ترکیبی استفاده می‌کند.
سرمربی تیم فوتسال واین‌آلبالی اسپانیا گفت: می‌دانستیم فرایند امضای قرارداد با سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی ایران پیچیده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن دلیل باخت این تیم مقابل عربستان در مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد. ‌
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن دلیل باخت این تیم مقابل عربستان در مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی این تیم برابر سنگال و پایان اردوی اتریش، از عملکرد بازیکنانش اظهار رضایت کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: در کنار ایران و لبنان در گروه سختی هستیم.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به عنوان یک کوچک‌تر در کشتی کشور و برای ادای دین به این ورزش پای به میدان گذاشته ام.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی با فنلاند یک بازی فیزیکی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ