بیماران مبتلا به سکته در آمریکا به زودی می توانند از تجهیزات رباتیک نوین در فرایند بهبودی خود بهره ببرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی رغم مستمری پایین بهزیستی، بخش زیادی از هزینه‌های یک معلول هزینه‌های سنگین درمان و خدمات توانبخشی است.
سید علی حسینی، رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
رئیس گروه توانبخشی اجتماعی و خدمات رفاهی سازمان بهزیستی درباره مشکلات این بیماران گفت: اگر غذای بیماران مبتلا به pku در زمان خودش به آن‌ها نرسد این کودکان دچار معلولیت ذهنی می‌شوند و عدم تأمین مجدد غذا منجر به تشدید معلولیت این بیماران می‌شود.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز آموزش و توانبخشی ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
آموزش و پرورش بر اساس سند تحول جایی برای تربیت تمام ساحتی است؛ با این حال این دانش آموزان استثنایی هستند که مدرسه برایشان نه فقط جایی برای تحصیل و تربیت تمام ساحتی، که فرصتی برای زندگی است.
آموزش و پرورش بر اساس سند تحول جایی برای تربیت تمام ساحتی است؛ با این حال این دانش آموزان استثنایی هستند که مدرسه برایشان نه فقط جایی برای تحصیل و تربیت تمام ساحتی، که فرصتی برای زندگی است.
آموزش و پرورش بر اساس سند تحول جایی برای تربیت تمام ساحتی است؛ با این حال این دانش آموزان استثنایی هستند که مدرسه برایشان نه فقط جایی برای تحصیل و تربیت تمام ساحتی، که فرصتی برای زندگی است.
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: هوش مصنوعی مناسبات را تغییر داده و در مداخلات و تحقیقات توانبخشی تغییرات عمده ای را ایجاد کرده است که باید بتوانیم خود را با آن روزآمد کنیم.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر، ظرفیت توانبخشی در ایران را نامناسب با رشد پیرسالی در کشور دانست و گفت: اگر تدابیر مناسب انجام نشود در سال‌های آینده دچار بحران هایی خواهیم شد.
جدیدترین نسخه از ربات پوشیدنی اسکلت بیرونی پایین تنه (ExoSkeleton) برای راه رفتن ۳ بیمار دارای ضایعه نخاعی بستری در بیمارستان توانبخشی رفیده دانشگاه علوم توانبخشی استفاده شد.
همه مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی موظف به طراحی کلان پروژه های تحقیقاتی شدند.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: افراد دارای مشکل روان مزمن آمادگی بیشتری برای ابتلاء به بیماری‌های صعب‌العلاج همچون سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های ریوی و دیابت دارند.
معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: ایران تنها کشور اسلامی ارائه دهنده خدمات درمانی متناسب با استانداردهای جهانی است.
دوره جامع توانبخشی شناختی دراختلالات روانپزشکی و نورولوژی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود.
رئیس کلینیک تحقیق و توسعه مرکز جامع توانبخشی از آغاز فرآیند توانبخشی سالمندان در مرکز جامع جمعیت هلال احمر خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر فرایند مددکاری و ارزش ریالی خدمات ارائه شده به بیماران نیازمند در حوزه دارو، بستری، توانبخشی، دندان پزشکی را در ۹ ماهه نخست سال جاری تشریح کرد.
شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری پویشی با عنوان «حلقه وصل باشیم» توسط اداره سلامت منطقه با مشارکت سرای محلات، رابطین و فعالان حوزه اجتماعی و فرهنگی خبر داد.
مشهد ـ معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت: تعداد ۲۱ مرکز ارائه دهنده خدمات توانبخشی در منزل و پنج مرکز مراقبت در منزل در خراسان رضوی فعال است.
رئیس بیمارستان نورافشار اعلام کرد: خدمات توانبخشی کودکان در هلال‌احمر توسعه می‌یابد.
مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، می تواند نقطه کانونی فناوران توانبخشی باشد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به همراه سرمربی و هم تیمی خود از یک مرکز توانبخشی در پرتغال بازدید کرد.
مهاجم ایرانی لورکوزن بعد از تماشای پیروزی تیمش مقابل یونیون برلین، روز دوشنبه کار با توپ را آغاز کرد.
ولودیمیر زلسکی رئیس جمهور اوکراین از سربازان و کادر پزشکی بیمارستان به خاطر خدماتی که برای کشور داشتند تشکر کرد و به بیماران و مراقبان آن‌ها در بیمارستان جوایز نظامی اعطا کرد. این بیمارستان مراقبت‌های تخصصی را برای اسرای آزاد شده و همچنین توانبخشی روانی برای سربازانی که از PTSD (اختلال استرس پس از سانحه) رنج می‌برند، ارائه می‌دهد.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با ارائه تعریفی از بیماری pku، به آسیب‌های پیش روی این بیماران اشاره کرد و گفت: بیماری فنیل کتون اوری (Pku) یک بیماری ارثی است که به دلیل کمبود نوعی آنزیم در کبد نوزاد به وجود می‌آید و در پی این کمبود، کودک قادر به هضم فنیل آلانین نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ