رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون با هوشمندسازی صورت گرفته تغییراتی که در بودجه اتفاق می‌افتد به صورت برخط قابل مشاهده و نظارت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انقلاب از بالا، بهترین توصیف برای تغییراتی است که عربستان سعودی در 6 سال اخیر شاهد آن بوده است. شناخت عربستان سعودی جدید نیازمند کنار گذاشتن کلیشه ها و نگاه های سنتی به این کشور است.
بودجه باشگاه استقلال با تغییرات صورت گرفته در قراردادها به زیر 300 میلیارد تومان آمد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت نان در بعضی استان‌های کشور با تغییراتی مواجه بوده است.
چری از نسخه چمیون ادیشن تیگو ۸ پرو رونمایی کرده که با تغییراتی در ظاهر و باطن همراه بوده است. قیمت این نسخه، کمتر از نصف قیمت تیگو ۸ پرومکس در بازار ایران اعلام شده است!
یک‌سوم سال ۱۴۰۲ گذشته اما همچنان دسترسی به جزئیات بودجه امسال ناممکن است. مجلس اعلام کرده بودجه و پیوست‌های آن را به دولت ابلاغ کرده اما سازمان برنامه و بودجه می‌گوید در حال استخراج جزئیات و تغییرات صورت‌گرفته در آن است تا بتواند آن را منتشر کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تغییرات مورد نظر مجلس باید در لایحه برنامه هفتم توسعه اعمال شود و در اسرع وقت این لایحه به مجلس ارسال شود.
ممکن است آرسنال یازده بازیکن خود را در تابستان پیش رو بفروشد تا بودجه کافی را برای خرید بازیکن جدید در اختیار میکل آرتتا، مربی تیم بگذارد.
سازمان برنامه در سه دهه گذشته هم دچار تغییراتی شد؛ از ادغام سازمان برنامه با سازمان استخدامی تا انحلال آن در زمان احمدی‌نژاد. در اسفند سال ۱۳۷۸ براساس تصمیم شورای عالی اداری، سازمان برنامه و بودجه با سازمان اداری و استخدامی ادغام شد و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تغییر نام داد و عملا از سال ۱۳۷۹ کار خود را با نام جدید آغاز کرد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: اولین تغییر در سازمان برنامه و بودجه میباشد، جناب آقای منظور به دلیل تخصص و سوابق مثبت عملکردی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه انتخاب شدند.
قالیباف رئیس مجلس، در نطق پیش‌ از دستور گفت: تمام تلاش نمایندگان مجلس این بود که با توجه به تورم بسیار سنگین موجود، معیشت مردم را مدنظر قرار دهند و سقف بودجه دست‌خوش تغییرات زیاد نشود.
بازیکن ملوان می گوید که تیم آنها برای سفر به اصفهان سیزده ساعت در راه بوده و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای آنها شده است.
وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ردیف بودجه برای اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین خبرداد و گفت: محتوای کتب درسی دانش‌آموزان با تغییرات جدی همراه خواهد بود.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ قرار است کودهای وارداتی با قیمت تمام شده توزیع شوند و اوره نیز با قیمت بورس کالا به بازار ارائه خواهد شد.
میرکاظمی گفت: مجلس قول داده است که سقف بودجه را افزایش ندهد، در بودجه سال جاری سقف تغییر نکرد و امروز می‌توانیم با اطمینان بگوییم بالغ بر ۹۵ درصد برنامه با عملکرد تطبیق داشت.
تصور تمام تغییراتی که در طول دویست سال اخیر رخ داده‌اند باورنکردنی است چه رسد به اینکه تصور کنید عمرتان به درازای همین دویست سال باشد و با چشمان خودتان شاهد تمام آن وقایع بوده باشید، درست مثل جاناتان؛ کهن‌سال‌ترین حیوان خشکی کل دنیا!
سال هاست کشور با نرخ تورم دو رقمی مواجه است برای اینکه ازاثرگذاری تغییرات نرخ ارز وکسری بودجه بر تورم درک بهتری و بیشتری داشته باشیم بایدبه علت و منشأ تورم در اقتصاد ایران نگاهی داشته باشیم.
ولی اسماعیلی، نماینده گرمی و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ افزایش حقوق کارکنان دولت ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است. البته این پیشنهاد دولت است و با وضعیت فعلی اقتصاد در کمیسیون تلفیق تغییراتی روی میزان افزایش حقوق کارکنان دولت صورت می‌گیرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه بحث استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس مطرح و در مرحله جمع آوری امضا است، گفت: به هیچ وجه قابل قبول نیست که قیمت ارز این گونه افزایش پیدا کند.
شرایط رجیستری تلفن همراه مسافر با تغییراتی همراه بوده است؛ از جمله آنکه پرداخت حقوق ورودی تلفن همراه صرفاً با کارت بانکی به نام مسافر و حداکثر تا یک ماه امکان پذیر است.
ژاوی بعد از نتایج بد بارسلونا در لیگ قهرمانان و شکست در ال‌کلاسیکو دست به تغییراتی گسترده در ترکیب بلوگرانا زد و دو بازی اخیر نشان داد که تغییراتش موفق بوده است.
ژاوی بعد از نتایج بد بارسلونا در لیگ قهرمانان و شکست در ال‌کلاسیکو دست به تغییراتی گسترده در ترکیب بلوگرانا زد و دو بازی اخیر نشان داد که تغییراتش موفق بوده است.
یک کارشناس و کنشگر حوزه دیجیتال، گفت: «نباید تغییرات را این‌گونه نگاه کنیم که گویی امروز ایجاد شده است، این‌گونه نیست که فکر کنیم یک نفر برای خود در جایی نشسته و تصمیم گرفته که مردم را اذیت کند، نه برای این‌ها مصوباتی وجود دارد که در مصاحبه‌های آقای فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، نیز آمده است. اتفاقی که الان رخ داده این است که براساس همان سیاست‌گذاری‌های کلان قرار بوده از نقطه a حرکت کنیم و به نقطه d برسیم و این فاصله‌ای که قرار است حرکت کنید، شما نیاز دارید به اینکه نقطه b و c را هم رد کنید؛ پس باید زیرساخت آماده کنید».
سخنگوی انتظامی کل کشور از جایگزین شدن کلمه فراجا به جای کلمه ناجا خبر داد. سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگویی، با اشاره به تغییر ساختار پلیس گفت: با توجه به تغییر ساختار پلیس و اضافه شدن سازمان‌ها و تغییرات در برخی معاونت‌ها، لازم بود کلمه ناجا هم تغییر یابد. سال گذشته سردار ایوب سلیمانی، معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلحـ که از طراحان اصلی این طرح بوده است ـ از ۱۶ تغییر اساسی خبر داده بود.
برخی از موافقان این تغییر معتقدند از زمان تصویب این قانون مدت زیادی گذشته و باید اصلاح شود؛ اما از سوی دیگر، مخالفان این اصلاح بر این باورند که مشکل اصلی، آموزش نامناسب به ماموران بوده و این اصلاحیه به دنبال توسعه افراد مشمول این قانون است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ