قرار است تغییراتی در کادر فنی تیم ملی به وجود بیاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملیات اجرایی مجتمع معدنی و صنعتی شهید مهدی باکری در محدوده معدنی جنگسر با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در شهرستان خوی آغاز شد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری دو شهر بندر لنگه و بندر کنگ خبر داد.
فاز نخست عملیات آب‌رسانی به پنج روستای قاسم‌آباد تهرانچی، کریم‌آباد، عباس‌آباد علاقه‌بند، علی‌آباد قیصریه و گل‌تپه کبیر در شهرستان ری امروز آغاز شد.
گروه نخست از زائرانی ایرانی پس از انجام اعمال و مناسک حج خود در مکه برای زیارت حرم نبوی و جنت البقیع روز یکشنبه با قطارعازم مدینه منوره خواهند شد.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت در مقاطعی از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
کمتر از یک هفته بعد از آخرین بازی برگزار شده در ورزشگاه آنفیلد، زمین لیورپول به جای بازیکنان فوتبال، میزبان ماشین‌های غول‌آسای ساخت و ساز است.
چابهار- عملیات اجرایی طرح زنجیره کامل تولید مدول های فتوولتائیک از ماسه تا پنل خورشیدی با حضور سرپرست وزارت صمت آغاز شد.
تیم شهرداری گرگان امشب در یک بازی فوق حساس از سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا برابر الریاضی لبنان قرار می گیرد.
اهواز- همزمان با سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، سه میلیارد دلار پروژه در صنعت نفت در قالب ۱۵ طرح افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز عملیات حج تمتع از سوم خردادماه ۱۴۰۲ خبر داد و برنامه‌های هما را جهت انجام هرچه بهتر این عملیات بزرگ تشریح کرد.
شهردار منطقه ۲ تهران از آغاز عملیات بهسازی بزرگراه شهید چمران خبر داد.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا: در سال ۱۴۰۲ ظرفیت خود را باید به دو برابر وضع موجود افزایش دهیم تا بتوانیم برای مقابله با ناآرامی‌ها ۴۰۰ نقطه را پوشش دهیم.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا از آغاز عملیات ظفر در سراسر کشور توسط نیروهای یگان ویژه فراجا خبر داد.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به شکست مفتضحانه دشمن در جریان ناآرامی‌های اخیر گفت: پوشش ۴۰۰ نقطه برای مقابله با ناآرامی‌ها در دستور کار قرار دارد.
مشهد ـ عملیات اجرایی ساخت٢٣٣ واحد مسکن محرومین خیرساز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای اسماعیل آباد، چاهشک و فیانی مشهد آغاز شد.
سازمان حشد شعبی عراق از آغاز عملیات امنیتی در شهر «آمرلی» در استان صلاح الدین و روستاهای اطراف آن با هدف پاکسازی بقایای گروه تروریستی داعش خبر داد.
تیم ملی هندبال ایران از امروز کار خود را در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان 2023 و با رویارویی با اسلوونی آغاز خواهد کرد.
آغاز عملیات احداث ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در یزد
آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران
شهردار منطقه ۸ تهران از آغاز عملیات احداث و راه‌اندازی احداث ایستگاه بی آر تی فدک در این منطقه خبر داد.
شرکت عمران شهرهای جدید از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی تعداد ۱۵۳ پروژه روبنایی و زیربنایی طی یک سال گذشته در شهرهای جدید خبر داد.
معاون فنی- مهندسی شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز عملیات اجرایی یکصد هزار واحد نهضت ملی مسکن در هفته‌های آتی خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از آغاز عملیات حفاری نهمین تونل ترافیکی شهر تهران در غربی‌ترین نقطه حریم پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۹ تهران از آغاز عملیات اصلاح هندسی به متراژ ۴۵۰ مترمربع در ۳ راه آذری واقع در بلوار ۴۵ متری زرند شرقی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ