رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: تعداد کانون‌های تشکیل شده در سازمان جوانان از نظر کمی و کیفی قابل‌توجه است و درمجموع ۱۵ هزار و ۲۳۸ کانون در کشور فعال‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه گفت: سفارت پادشاهی سعودی در جمهوری اسلامی ایران از روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه بطور رسمی فعالیت خود در کشورمان را آغاز کرده است.
در تحقیقات اولیه پلیس فتا مشخص شد بیش از ۱۵ صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت در این خصوص هستند و با تبلیغات گسترده اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند که با اقدامات تخصصی و فنی گردانندگان تمامی صفحات شناسایی شدند.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از چهارشنبه تا شنبه (۲۸ تا ۳۱ تیر) خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از شنبه تا سه‌شنبه (۲۴ تا ۲۷ تیر) خبر داد.
دفاتر رسمی ازدواج در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه تا ساعت ۲۰ فعال هستند.
فعالیت سنتی پاشنه آشیل کشاورزی کشور بوده و به گفته رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، نرخ نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی کشور حدود ۱۵ درصد است.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: به همین منظور، سرویس‌دهی در خطوط متروی تهران و حومه نیز از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی‌السابق ۱۰ شب خواهد بود.
دادستان آلمان از یورش پلیس به ۱۵ ساختمان مسکونی با هدف انجام تحقیقات درباره فعالیت یک گروه فعال محیط زیست به نام «آخرین نسل» خبر داد.
رژیم غذایی سالم، فعالیت بدنی، مراقبت‌های طبیعی و از جمله روش‌های طبیعی برای داشتن پوستی صاف و شاداب است.
وزیر نیرو از برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در بخش اداری برنامه‌ها به صورت دقیق مشخص شده است، خوشبختانه هیأت دولت ساعت فعالیت اداری را در اسفند ۱۴۰۱ مصوب کرد و بر اساس آن از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت کار اداری از ۶ بامداد تا ۱۳ خواهد بود.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد حوزه سلامت را مهم‌ترین و محوری‌ترین حوزه فعالیتی این نهاد اعلام کرد.
شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت و صادرات ایران با هدف ارائه خدمت به متقاضیان دریافت ارز بابت مصارف ارزی در روزهای تعطیل ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه فعالیت می‌کنند.
وزیر ارتباطات با اشاره به اقبال هموطنان به شبکه‌های اجتماعی داخلی گفت: فعالیت پیام رسان روبیکا به ۳۵ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است؛ ایتا ۱۵ میلیون کاربر ماهانه، بله و سروش پلاس حدود ۹.۵ میلیون کاربر ماهانه دارند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ناوگان خودرویی هلال احمر شامل آمبولانس‌ها و خودروهای نجات با بیش از ۱۵ سال فعالیت، فرسوده شده‌اند.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه فائزه هاشمی فعلا در بازداشت است، گفت: فائزه هاشمی به موجب دادنامه ششم بهمن ماه ۱۳۹۹، به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۱۵ ماه حبس و ۲ سال مجازات تکمیلی محکوم شده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: فائزه هاشمی فعلا در بازداشت است. فائزه هاشمی به موجب دادنامه ششم بهمن ماه ۱۳۹۹، به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۱۵ ماه حبس و ۲ سال مجازات تکمیلی محکوم شده است.
حجت اسلام رئیسی رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: من به آقای مکرون گفتم آژانس ۱۵ بار تایید کرده است که ایران انحرافی در فعالیت هسته‌ای ندارد.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه رتبه بندی معلمان ۱۵ دی ماه به تصویب نهایی رسید و ۲۶ همین ماه سامانه برای بارگذاری مدارک معلمان راه اندازی خواهد شد.
مدیرکل گمرک بازرگان ضمن رد فضاسازی‌های امروز برخی رسانه‌های مجازی مبنی بر قطعی سیستم گمرک اعلام کرد در روز جاری فعالیت این گمرک مرزی ۱۵ درصد بیش از روزهای دیگر بوده است.
ازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابرهای همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار باران همراه رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ از شنبه تا سه‌شنبه (۱۵ تا ۱۸ مردادماه) خبر داد.
این روز‌ها صحبت‌هایی در مورد حد نصاب خرید سهام توسط صندوق‌های درآمد ثابت مطرح شده است. ماجرا از این قرار است که برخی از فعالین فضای مجازی اعلام کردند که صندوق‌های درآمد ثابت در زمینه خرید سهام حد نصاب ۱۵ درصد را رعایت نکرده اند. علی تیموری مدیرعامل گروه مالی کاریزما به این موضوع پاسخ داد.
با وجود تنش بین آنکارا و بغداد در پی حمله اخیر به دهوک، وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای در واکنش به تحولات اخیر عراق، از همه طرف ها در این کشور خواست خویشتندار باشند.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند
در ۷روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۷۳ و ۸۳ میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ