گری لینه‌کر، مجری معروف انگلیسی، با بی‌بی‌سی به توافق رسید که بدون اعمال محدودیت روی اظهاراتش در توییتر به این شبکه برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریچل رایلی، مجری معروف انگلیسی، اعلام کرد که درصورت بازگشت میسون گرینوود به ترکیب منچستریونایتد، دیگر از این تیم حمایت نخواهد کرد.
افرادی می‌توانند در صدا و سیما مخاطب جذب می‌کنند که مخاطبان آنان را قبول داشته باشد، به این افراد علاقه‌مند باشد و مایل باشند تصویر و صدای این افراد را ببینند و بشنوند. نمی‌توان با سلیقه مخاطبان وارد جنگ شد. این که صدا و سیما یک مجری یا چهره را در تلویزیون آورده و سعی کند به زور به مخاطب تحمیل کند، جواب نمی‌دهد. مخاطبین در چنین شرایطی به جای جذب شدن به برنامه‌های صدا و سیما، از این سازمان دور می‌شوند
هافیک تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با نکونام به تمرینات بازگشت.
مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: از خانم خزعلی که خود از حامیان و مروجان عفاف و حجاب هستند انتظار می‌رود در اظهارات خود دقت بیش‌تری داشته باشند و بی آن که بخواهند، نقش خداپسندانه رئیس جمهور در طرح اخیر را کمرنگ نکنند.
مجری تلویزیون، در واکنش به بازگشت ون‌های گشت ارشاد به سطح شهر توییتی منتشر کرد.
ظاهرا فسخ قرارداد هافبک شماره 8 با استقلال پذیرفته نشده است
سعید مهری که قراردادش را با استقلال فسخ کرده بود، با مدیران این باشگاه به توافق رسید.
قهرمان سه دوره گرند‌اسلم و دو دوره المپیک پس از ترک ویمبلدون نسبت به بازگشت به این مسابقات در سال آینده ابراز تردید کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال از تصمیم هافبک این باشگاه برای بازگشت به تمرینات خبر داد.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره زمان بازگشایی چالوس توضیح داد: به دلیل اینکه جاده چالوس در محدوده خوزنکلا، به‌طور کامل قطع شده و ۵۰ متر از جاده شکسته شده و فرو ریخته و گودال عمیقی ایجاد شده است، بنابراین جاده چالوس حدود یک هفته تا ۱۰ روز بسته خواهد بود.
ترکیب استقلال برای دیدار حساس فینال جام حذفی اعلام شد که آبی ها بدون سورپرایز خاصی به مصاف پرسپولیس می روند.
در پی ناآرامی‌ها و بی‌ثباتی شدید امنیتی در سودان، مقامات مصری موفق شدند تعدادی از اتباع خود را بازگردانند.
جیمز کوردن، یکی از مجریان معروف آمریکایی، نقش مهمی را در بازگشت فرانک لمپارد به نیمکت چلسی ایفا کرده است.
ترکیب تیم‌های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک اعلام شد.
گری لینه‌کر، مجری معروف انگلیسی، با بی‌بی‌سی به توافق رسید که بدون اعمال محدودیت روی اظهاراتش در توییتر به این شبکه برگردد.
برکناری گری لینه‌کر، ستاره سابق و مجری معروف انگلیسی، توسط بی‌بی‌سی همچنان داغ‌ترین خبر این روزهای فوتبال این کشور است.
اخیرا رسانه‌ها از بازگشت کیمیا گیلانی مجری، (که ۲ ماه پیش از تلویزیون خداحافظی کرده) با یک مسابقه برای شبکه پنج خبر می‌دهند.
مجری مشهور انگلیسی علاوه بر مصاحبه جنجالی که با رونالدو منتشر کرد، از مکالمه تلفنی اش با ستاره پرتغالی پرده برداشته است.
علی اصغر مجرد و جواد کریمی با اتمام مصدومیت خود به لیست ایفاسرام اردکان بازگشتند.
سعید مهری یک بار دیگر و با نظر ریکاردو ساپینتو، از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفته است.
آرش قادری چهره درخشان تراکتور در نیمه دوم بازی با سپاهان بوده است.
متاسفانه تولید و فراگیر شدن نگاه خودی و غیرخودی بر جذب اساتید در دانشگاه، عملا این نهاد را از کارکرد اصلی خود دور کرده است. زمانی که ثمره سال‌ها مشقت و تلاش یک دانشجوی نخبه در دانشگاه دیده نمی‌شود و امیدی به آینده وجود ندارد، عملا ریشه نارضایتی و احساس تبعیض در میان دانشجویان دوانده می‌شود
علائم هشداردهنده دست‌ها را نادیده نگیرید
نتایج اخیر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و مصاف تدارکاتی با الجزایر، مدیران فدراسیون، وزارت ورزش و مجلس را نگران نتایج تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا کرده است. سیاسیون دوست ندارند این دو مصاف حساس را به کشور‌های متخاصم در حوزه سیاست واگذار کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ