به ابتکار شهرداری منطقه ۱۸ نمونه‌هایی جذاب و تماشایی از نقاشی‌های سه‌بعدی در بوستان قائم (عج) در معرض دید شهروندان قرار گرفته که به جز ایجاد جلوه‌های بصری زیبا در بوستان بزرگ جنوب شهر تهران، مکان و فضای مناسبی برای عکاسی و خلق آثار خلاقانه فراهم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده های مطروحه صادر کرد.
پیوتر زیلینسکی حاضر نشد پیشنهاد الاهلی عربستان را بپذیرد
پیوتر زیلینسکی حاضر نشد پیشنهاد الاهلی عربستان را بپذیرد
دو پیشنهاد الهلال برای مارکو وراتی از سوی پی اس جی رد شده و پاریسی ها منتظر سومین پیشنهاد برای ستاره ایتالیایی هستند.
رئیس اورژانس اجتماعی رفسنجان با اشاره به جزئیات کودک‌آزاری در این شهرستان عنوان کرد: هنگام مراجعه کودک به بیمارستان، کتف دست چپ او شکسته شده بود و روی ناخن پا، دست، بینی و در بیشتر اعضای بدن این کودک رد دندان ناپدری مشاهده می‌شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تاکید بر اینکه دولت شوک درمانی نمی کند، نوشت: سیاست‌های غیرقیمتی انرژی می‌تواند بدون ایجاد تکانه‌های جدید به بهینه سازی مصرف انرژی کمک کند.
امروز خبری در خصوص مذاکره یکی از داوران باسابقه با پرسپوليس برای سمت معاونت و جانشینی محمد محمدی منتشر شد که رد شد.
وزارت اقتصاد، ادعای محمدباقر نوبخت درباره میزان فروش اوراق مالی اسلامی در دولت سیزدهم بیش از میزان انتشار اوراق در دولت‌های یازدهم و دوازدهم را رد کرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور حضور کریم باقری در کادر فنی این تیم را رد کرد.
مدیران منچستریونایتد پیشنهاد گالاتاسرای برای جذب فرد، ستاره برزیلی این تیم، را رد کردند.
اتحادیه جهانی ورزش‌های آبی پیشنهاد اوکراین برای حذف کامل روسیه را رد کرد.
کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، مدعی شد که پیشنهاد 140 میلیون یورویی میلان برای جذب سرگی میلینکوویچ ساویچ را رد کرده است.
دیووک ارویگی با وجود تمایل میلان برای فروش او مصمم است که در سن سیرو بماند.
سعید فتاحی در مدت کوتاه فعالیتش در باشگاه مس رفسنجان عملکرد موثری برجا گذاشته و نقش او در جمع شدن این تیم برای لیگ برتر به چشم می‌آید.
بنا بر اعلام مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری، تاکنون نزدیک به ۲۰ رأی آمریکایی، مشابه پرونده فوق، که توسط صد‌ها تبعه آن کشور با ادعای واهی سعی در شناسایی و اجرای آن در کشور‌های اروپایی داشته‌اند، نه تنها با تلاش این مرکز بی‌نتیجه مانده و هیچ کدام از احکام مزبور در کشور‌های اروپایی مورد شناسایی و اجرا قرار نگرفته است، بلکه بعضاً منجر به محکومیت خواهان‌های آمریکایی به پرداخت خسارت و هزینه‌های قضایی قریب به یک میلیون پوند، به نفع دولت ایران گردیده است.
ساکت الهامی می‌گوید هیچ مذاکره‌ای با سیدحسین حسینی نداشته‌اند و به دو گلر خود اعتماد کامل دارد.
باشگاه سانتاکلارا با درخواست استقلال جهت کاهش مبلغ صدور رضایت نامه محبی مخالفت کرده است.
شکایت 100 میلیون دلاری هانس نیمن علیه هفدهمین قهرمان شطرنج جهان توسط دادگاه آمریکایی رد شد.
باشگاه وستهم پیشنهاد 95 میلیون یورویی منچسترسیتی برای دکلان رایس، ستاره انگلیسی، را رد کرد.
عجب سرنوشت تلخی؛ سرنوشت محسن رضایی را می‌گویم، مردی که بارِ ادعا‌های اقتصادی او را بر گُرده‌ی کوه بگذاری، به افغان در می‌آید، اما هنوز یک سطر رزومه و رد و نشانی که ثابت کند او اقتصاد خوانده و از اقتصاد سر در می‌آورد و مردم می‌توانند به پشتوانه‌ی همین کارنامه به او اعتماد کنند؛ یافت نمی‌شود.
آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا و بازیکن فعلی ویسل کوبه ژاپن، شایعات پیرامون خرید داوران توسط بارسا را رد کرد.
مرتضی پورعلی‌گنجی بار دیگر به شایعاتی که پیرامون جدایی او از جمع سرخپوشان منتشر شد، واکنش نشان داد.
کوکه، کاپیتان اتلتیکو، رئال مادرید و بارسا را مدعیان اصلی قهرمانی لالیگا می داند اما احتمال قهرمان شدن اتلتیکو را هم رد نمی کند.
اگر تا چند وقت پیش در میان اخبار اطلاعاتی درباره برگزاری جلسات دادگاه مفسدان اقتصادی و احکام صادره مرتبط با آنان و جزای نقدی و رد مال‌های سنگین دیده می‌شد، این روز‌ها به دلیل تغییر شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که وجود دارد و وقوع تخلافاتی که از سوی برخی از تولیدکنندگان و اصناف رخ می‌دهد، «جریمه‌های میلیاردی تعزیرات حکومتی» خودنمایی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ