بهمن موتور محصولات خود را با کاربری آفرودی در معرض دید علاقمندان این نوع خودروها گذاشت. این شرکت پیکاپ G9 و کاپرا و ون اینرودز را با کاربری خاص گردشگری به نمایش گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت سیزدهم با خبرنگاران، چهارشنبه ۲۵ مردادماه، با حضور تعدادی از وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. در حاشیه جلسه امروز هیات دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی به نمایش درآمد.
اپلیکیشن گوگل مپ قابلیت‌های ویژه‌ای برای خودرو‌های برقی و هیبریدی شارژی دارد. این اپلیکیشن اطلاعاتی کاربردی از قبیل مکان ایستگاه‌های شارژ، نوع پورت و تعداد پورت‌های آزاد و سرعت شارژ را نمایش می‌دهد.
مرسدس همچنین در نمایشگاه امسال تلاش‌های خود در زمینه تولید خودروهای برقی را به صورت پر رنگی مطرح خواهد کرد. این اولین باری خواهد بود که این شرکت کل مدل‌های برقی فعلی خود را در یک مکان در هر برندی در اختیار دارد. این نمایشگاه همچنین میزبان اولین نمایش جهانی E-Class All-Terrain (کلاس برقی) جدید خواهد بود
طبق استاندارد‌های سوپراسپرت، یمرا دارای فضای داخلی لوکس شگفت انگیزی است. امکانات رفاهی مانند چهار صندلی گرم شونده، هشت جا لیوانی (که برخی از آن‌ها گرم و خنک می‌شوند)، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی جلو و عقب، کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای، و شارژر بی‌سیم دستگاه‌های جلو و عقب وجود دارد.
نمایشگاه «دست ساخته‌های فلزی» همزمان با هفته صنایع دستی در موزه خودروهای تاریخی ایران برگزار می‌شود.
سازمان حمایت به سایت های فروش خودرو اعلام کرد: آگهی‌های فروش سایر خودروها اعم از کارکرده و صفر کیلومتر که قیمت آنها در سایت اتحادیه بارگذاری نشده به صورت توافقی و بدون نمایش قیمت منتشر شود.
آریزو ۵ جی تی محصول جدیدی در سبد خودرو‌های چری است. چند ماهی از معرفی این خودرو به بازار چین می‌گذرد و اکنون در مراکز خرید و شوروم‌های مختلف، این خودرو به معرض نمایش گذاشته شده است. آریزو ۵ جی تی ظاهر متفاوتی نسبت به خودرو‌های این خانواده دارد و به‌شدت شبیه به محصولات لکسوس طراحی شده است. درون کابین این خودرو نیز ظاهر متفاوتی را شاهد هستیم.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی طرح نوروزی ۷۵خودروی حادثه ساز در محورهای مواصلاتی توقیف شدند، گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و اجرای حرکات نمایشی تخلف این خودروها بود.
با مصوبه مجلس، وزارت صمت مکلف است در صورت درخواست وزارت دفاع برای تولید انبوه انواع خودروهای سبک و سنگین و خودروهای با کاربری خاص، مجوزهای لازم را صادر و همکاری‌های لازم را معمول نماید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
برای اولین بار ویدئویی با کیفیت از سال ۱۳۲۳ اشغال ایران توسط متفقین منتشر شده است. در این ویدئو که برای اولین بار با کیفیتی بالا به نمایش در می‌آید، تصاویری کمیاب از تهران و ایران در زمان اشغال توسط ارتش‌های متفقین در سال ۱۳۲۳ را مشاهده می‌فرمایید. از جمله مکان‌های تصویربرداری شده در این ویدئو می‌توان به سر در باغ ملی، عمارت قزاق خانه، ساختمان اولیه بانک ملی در خیابان فردوسی، میدان توپخانه و عمارت بلدیه، موزه‌ی ایران باستان، مجلس شورای ملی در بهارستان و مسجد سپهسالار اشاره کرد. همچنین تصاویری از میدان‌های نبرد، رژه‌ی ارتش‌های متفقین، سربازان روس، انگیلیسی، امریکایی و فرانسوی، به همراه خودرو‌های زرهی ایشان دیده می‌شود. از دیگر اشخاص تصویربرداری شده در این ویدئو محمدرضا شاه پهلوی در سال‌های ابتدایی سلطنتش است که با فرماندهان نیرو‌های متفقین در کاخ گلستان گفتگو می‌کند.
گروه بهمن با محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت‌های خود به کرمان می‌رود. این گروه محصولات شاخص خود را به یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی کرمان می‌آورد.این نمایشگاه در تمامی دسته‌های پیکاپ، سواری و تجاری محصولاتی جدیدی برای نمایش و معرفی دارد.
در نمایشگاه CES ۲۰۲۳، محصولات، نمونه‌های اولیه و ایده‌هایی به نمایش گذاشته شده‌اند که به وضوح آینده‌ای متفاوت را به تصویر می‌کشند.
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز، شاهد حضور تجاری‌سازان گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.
در حالی که درگیری‌های داغ در شرق اوکراین وجود دارد، خودرو‌های زرهی و تانک‌های روسی که قبلاً در مناطق درگیری به تصرف نیروهای اوکراینی درآمده، همچنان در کی‌یف به نمایش گذاشته شده است. ساکنان پایتخت از منطقه‌ای که تانک‌ها در میدان قرار دارند بازدید می‌کنند و عکس می‌گیرند.
موزه خودرو نیاوران سال ۱۳۹۱ به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد و اکنون یکی از بخش‌های پربازدید این کاخ است؛ جایی که شماری از خودرو‌های شخصی خاندان پهلوی اول و دوم، موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های کوچک فرزندان این خاندان در فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع به نمایش گذاشته شده است.
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.
معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو گفت: در نمایشگاه «اتوموبیلیتی» مسکو، توانمندی‌های ۲۱ شرکت از زیرمجموعه ایران خودرو در سطوح مرتبط با خودروهای سواری، سنگین و نیمه سنگین و خدمات مهندسی با ارایه ۹۹ قطعه و در ۲۳۲ متر مربع به نمایش گذاشته خواهد شد.
امروز طرفداران فوتبال در ایران منتظر نمایش سردار آزمون در مقابل دورتموند خواهند بود.
نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.
سرگذشت دختری با پوشش مردانه!
باید مشخص شود که ادعای مسئولان درباره به حداقل رسیدن تعداد خودرو‌های کف پارکینگ تا چه میزان صحت دارد؟ آیا اینکه خودرو‌های موجود در پارکینگ‌ها جابه جا و به مکان دیگری منتقل می‌شود سپس با نمایش پارکینگ خالی، ادعای کاهش تعداد خودرو‌های موجود در پارکینگ‌ها می‌شود، درست است؟
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ